@ryanne ik heb altijd veel geluk gehad maar een aantal vriendinnen niet dus ik heb van dichtbij meegemaakt hoeveel verdriet dat met zich meebrengt misschien toch alvast afspraak maken met de ha? Liefs
@ Kitty ff heeft vandaag je kruis gezet? En dat is op de dag dat je voor de 2e dag achter elkaar een positieve ovu test had? Ik had dat namelijk vorige week maandag en dinsdag. En toen zette ff vrijdag een kruis op dinsdag maar zaterdag versprong ie na woensdag. Vraag me af of dat bij jou misschien ook gaat gebeuren? Of heb je niet 2 dagen achter elkaar positieve ovu testen gehad? @ lasas welkom! En dikke knuffel. Je klinkt iig positief. Hoe ver was je? @ mangolijn ook welkom! Dit is mijn 1 e maar forummen is idd veelste leuk! @ vintage roos haha wie weet houden we elkaar smacht op de hoogte via t forum, ik forum ook via de telefoon dus maar ik ben ook zo'n typ hoor! Dat ik zaterdag avond niet kan slapen en alleen maar lig te fantaseren over namen en hoe ik het mijn ouders zal gaan vertellend etc. Maar goed kan zondag ook nog negatief testen hè. En wie weet is het wel weer niet gelukt heb wel een goed gevoel, maar dat had ik de vorige ronde ook en toen was het ook niet gelukt. @ liefde78 tuurlijk mag je erbij! Welkom! @ tralalala en vintage rose de neiging om te testen had ik vanochtend ook al! Zo'n pijn aan mijn borsten. Maar ik zit volgens mij hetzelfde als jullie 5 à 6 dpo. En heb een test van z&k en een clear blue klaar liggen inde kast. Zit de denken of ik nog van kV zal halen. Want daar hoor je de beste verhalen over. Maar aan de andere kant z &k zal ook wel oké zijn toch ?! @ perzik aaaah jij ook zondag?! Wat een dag zal dat worden ??? Maar jij zit dan al na nod toch? @ lasas welkom op het wachtbankje! Dat klus moe zijn ken ik ook hahahaha! @ zondagtesters mag ik ook in de club van " elkaar behoeden om nog vroeger te testen" ? @ kaas mijn nod is dinsdag of woensdag. Dus ik zou zeggen test lekker mee als je zin hebt? @ linx welkom! Klets lekker mee, al het begin is f uitvogelen, maar fijn dat je dingen kunt delen met gelijken hè?! @ Nova wanneer was je van plan om te testen? @ zwangere knap als je het zo lang vol kunt houden! @ Joyces wanneer ga jij testen? We lopen gelijk @ ryanne dikke knuffel kop op meid! Wat grappig dat er hier dames zijn die niet kunnen wachten en het liefst nu al testen ( waaronder ik). En dat er dames zijn die pas op nod of daarna willen testen dat vind ik zo knap! Volgens mij heb ik iedereen gehad hihi. En voor wie ik ben vergeten sorry, deed ik niet express! Er is in een middag ook zoveel gekletst! @ hier de pijn in mijn borsten is gelukkig over sinds vanmiddag. Vanochtend deden ze nog zo'n zeer! Voel van alles steekjes etc, maar wil mezelf niet gek maken. Heb er een goed gevoel over opzicht, Marja dat had ik vorige ronde ook en toen is het helaas ook niet gelukt . Zzoo, nu post ik mijn reactie, zal vast geen klein berichtje zijn hihi!
@madamv Ooo ik ook hoor. Nu we eenmaal besloten hebben voor ons derde wonder kan ik aan niks anders denken! Zaterdag overdag genoeg afleiding gezellig dagje weg met manlief zaterdagavond en nacht is waarschijnlijk een ander verhaal dus ook ik zal m'n tel stand by houden en ja net wat je zegt het kan ook negatief zijn maar dan toch nog een beetje hoop omdat mijn nod woensdag/donderdag pas is. Ik zal duimen voor ons allemaal.. Zondag wordt Rose dag!!
Ik heb 3 officieel nod maar dan ga ik nog niet testen als ik het vol hou en als ik nog niet ongesteld ben geworden... Week duurt zo lang opeens
Ik En ik heb eerlijk gezegd liever een negatieve test zodat ik ongi verwacht dan ineens rood. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!
Daar heb je inderdaad ook een punt mee madamev! Als veel van jullie zondag gaan testen ga ik denk ik dan ook testen
wie doet er mee zondag a.s. Testen ??!??! -jemm - madameV - tralala89 -vintage rose Spannend! Hopelijk veel roze
ik heb donderdag 8 nov. als NOD, dan is zondag een beetje te vroeg denk ik? Ik moet nog maar even geduld opbrengen
Wow, wat is er veel gekletst, leuk! Zondag wordt dus een spannende dag...... Dan is mijn nod, dus was eigenlijk van plan om dan ook te testen, maar ik ben bang dat ik niet zo lang kan wachten! Misschien dat ik vrijdag al een testje waag. Pfff, konden we de tijd maar vooruit spoelen!!!
Hahaha jemm je moet zelf weten hoor! Wil je niet pushen en zeg het niet om je over te halen maar zo denk ik erover.