@Perzik..zo dat is een duidelijke ovu-dip! @Petrouschka op dag 10 is je laagste temperatuur geweest dus dan zou je denken eisprong de rest van je chart is echter ook wisselvallig dus durf er niks van te zeggen.
Goedemorgen dames, Ik wacht nog steeds op mijn eisprong, zit nog steeds geen knaller tussen mijn testen, volgens mijn app komt het morgen of donderdag, maar de testen lopen nog niet echt op, iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Kan ik het wel morgen of overmorgen verwachten? Het klussen doen we nog steeds om de dag, en verveelt nog niet, hahaha:-D maar het wachten op mijn ei, pfff. Misschien sta ik toch nog illegaal in de lijst zo.... Maar laat hem nu maar staan op de 15e...
Goedenmorgen dames, Ik heb niet alles teruggelezen, niet echt actief geweest hier de laatste tijd. Las wel dat een aantal meiden alweer bijna kunnen testen! Spannend. Hier Vandaag de eisprong.. had al 5 dagen lichte rugpijn.. vanmorgen heel erg.. kloppend (alsof er iets op springen staat ... haha ) en dat heb ik iedere ronde.. wel makkelijk.. geen ovu testen nodig. Ook weer vruchtbaar slijm in overvloed. plus de tempdip. Van t weekend goed geklust .. gister niet ML was bekaf en t moet wel leuk blijven.. ga m vanavond nog wel even lief aankijken.. of eigenlijk niet zo lief... mwuhahaha. Anyway... als ik mn langste LF aanhoud (vorige maand opeens 14 dagen, door zwanger worden pillen van etos denk ik) dan verhuis ik van 10 november naar 12 november. Zou iemand dat kunnen veranderen voor mij, pretty please? Alvast bedankt! En meiden.. zet hem op he.. maak er een mooie roze lijst van! XXX Joyce
@ meiske, geen kwalen hoeft niks te betekenen toch?! Dar zegt nog niks! Wat goed dat je het zo lang vol kunt houden en niet bv. vrijdag al test. @ Isabelle, ik test zodra ik wakker ben. Dikke kans dat dat heel vroeg is van de zenuwen haha! @ Lix thanx voor de info! Het maakt het wel spannend zo haha! Dit is mijn eerste ronde met temperaturen dus heb ook niks om te vergelijken. Heb zo'n dip nog niet gehad ( en dat hoeft dus ook niet perse ) maar toch handig om te weten, het maakt me nieuwsgierig of je er nu al wat uit kunt herleiden. Mijn temp blijft aanzienlijk stijgen! Zit nu 6 à 7 dpo. Voor mijn ei was mijn temp tussen 36.0 en 36.4 nu is ie zelfs gestegen naar 37.1! Weet niet of dat wat zegt maar dat wil je dan zo graag hè?! @ jemm ik test zinder vriend, het liefst stiekem als ie nog slaapt. Al weet hij natuurlijk dat ik zondag ga testen maar vind het gewoon fijn alleen. Zal daarna meteen het goede of slechte nieuws met hem delen. @ dolfie, ik zal met je jurk niet al te veel rekening houden. Vaak moeten ze zo'n jurk toch precies op je maat vermaken. Stel dat je wat moois hebt uitgezocht en je ontdekt volgende week dat je zwanger bent kun je er toch zo achteraan bellen? Iig alvast gefeliciteerd! @ Samantha gecondoleerd dikke knuffel. @ perzik, jou kaartje ziet er mooi uit! Incl dip! Zoals hierboven verteld is mijne ook mooi hoog. Hoe blij kun je daarmee zijn op de vroege ochtend ?! Nu we met een clubje voor zondag hebben afgesproken moet ik me wel beheersen om niet te testen haha! Heb nou al zo'n drang! @ lix, hij kan toch ook morgen weer stijgen dat vandaag je dip is? Of is het dan te laat omdat je altijd een kort lf hebt? Dikke knuffel @ mrcd ja het is ook maar beter dat je je niet druk maakt om kwaaltjes maar ik kan het niet laten! Je kaartje heb ik niet zoveel verstand van. Kan er helaas niks over zeggen. @ love helaas dikke knuffel! @ jemm misschien is het een idee om bij de zondag testers lijst erachter te zetten hoeveel doo iedereen dan zit? Wil ik evt ook wel doen. Maar daar ben ik wel nieuwsgierig na. Kan het niet van iedereen onthouden hihi. @ juf 1985 de knaller kan zo ineens komen! Oplopen hoeft niet dus het kan gerust morgen of overmorgen hoor! Hier dus mijn dag goed begonnen, weer een hogere temperatuur. Voel ook van alles, Marja maak mezelf ook gewoon gek. Als iemand zich geroepen voelt na mijn kaartje te kijken en er wat over te zeggen, graag, vind ik leuk! Zo nu ga ik met een vriendin op stap, maar ben vandaag vrij dus i'll be back soon!
I hope so! Iedere ochtend zo weeig misselijk. Waarschijnlijk gewoon van de stress. want zo vroeg in een mogelijke zwangerschap zou me raar lijken. Begin jij nou al kwaaltjes te ontwikkelen?
Ik wil Ryanne nog even een knuffel geven, en natuurlijk Samantha sterkte wensen. Wat vreselijk om afscheid te moeten nemen van je papa!
@Tralala Ik meen dat ik mn litteken vd vorige keizersnedes voel. Het voelt trekkerig, tintelend aan. Maar goed ik ben er zo mee bezig in mn hoofd dat mn lijf me voor de gek houdt
Goede morgen meiden! Ik heb weer even een hoop terug gelezen en wat een leuke verhalen en 1 minder leuk gecondoleerd. Wat een zondag testers zijn er al zeg. Zou 9DPO te vroeg zijn? Ik zit nu op 4 DPO en ben vanochtend weer braaf wezen tempen en zit nu op 36.9. Dus het is weer lekker gestegen niet veel maar het steigt. En madamev bij mij staat de kruis nog steeds het zelfde. Wel raar dat het bij jou is gebeurd. Fijne dag verder en ik lees lekker mee. xxx
O ja! Nog een "symptoom" mijn bv loopt terug. Mijn hartendief wil vaak mama-tanken en borsten voelen slapper dan normaal. Meestal voelen ze voller maar niet bij bv dan kan terugloop juist op een zwangerschap duiden. We gaan nog even door met onszelf mesjogge denken lol
@ Vintage Rose Ik lig hier in een deuk haha! Zelfs mn vriend geloofd er heilig in dat het deze keer raak zal zijn. Gisteren keek hij me aan en zei: 'als jij niet zwanger bent dan geloof ik het ook niet meer'. Terwijl het normaal zo'n nuchter kalf is, die echt niet meegaat in mijn hersenspinsels Dus goedemorgen, is het het al zondag? nog 5 dagen, of 4.5 als je 's nachts wakker bent Vintage Rose Damn, hoe groot is de teleurstelling volgende week als het niet raak is. Ik haat mn lange cyclussen.. waar ik er 1 heb, hebben de meesten er 2. *Even een zielig momentje voor mezelf*. Als het deze ronde niet raak is dan moet ik uitgebreid bloed prikken, omdat mn huisarts PCO vermoed. Dus het zou heeeel fijn zijn als dat ons bespaard zou blijven hihi.
Dank jullie wel. Volgende ronde gaan we er dan echt voor. Alle wachters succes. Ik hoop op veel roze deze maand.
Wel gaaf hoor dat zelfs je wederhelft het denkt te zien! ik hoop t voor je meis dan zou je niet meer doorgestuurd hoeven worden. Ik als mede ongeduldige kan me levendig voorstellen dat je gek wordt van zo n lange cyclus! Ik denk dat t erg teleur stelt een negatieve test maar daarom is het zo fijn om contact met mede testers te hebben, heb je steun aan elkaar!!
Ik heb weer een heleboel teruggelezen. Gecondoleerd Samantha..ik kan me voorstellen dat je nu wel even iete anders aan je hoofd hebt ja! @zondagtesters: spannend! En leuk! Ik zit dan pas op 7dpo, dus ik doe niet mee...misschien een nieuw groepje voor het weekend erna . Ik zie heel veel voorbij komen over tempen en kaartjes...ik lees aandachtig mee want ik heb er (nog) geen verstand van.