Oké genoteerd! De " zondagtesterslijst " en hoeveel dpo de testers zondag zijn. Kaas 11dpo Isabella82 12 dpo Vintage rose 11 dpo MadameV 11 à 12 dpo Novaa Perzik Zwangels Tralala89 Jemm Voor aanvullingen en dames die ik per ongeluk ben vergeten: kopieer en vul aan à.u.b. @ Kitty en vintage rose, ik hou ook nog wel vol hoor. Maar zou al zo graag willen. Maar ik weet ook donders goed dat het op dit moment totáál geen zin heeft dus dan kan ik me wel beheersen. Ook leuk dat we zo'n groepje hebben die allemaal tegelijk testen. Dan kan ik me iig makkelijker bedwingen om niet vroeger te testen haha! Tis ook gewoon omdat ik vandaag vrij ben, als ik moet werken heb ik meer afleiding, nu word ik de hele tijd na dit forum gezogen! @ Kitty qua temp ziet het er bij mij tot nu toe ook nog goed uit dus dat maakt idd wel rustiger.
@MadameV Ja herkenbaar! Hoewel ik thuis ben heb ik normaal een erg drukke agenda nu al twee rustige dagen dus veel te veel tijd om te forummen haha. Ik ben zooooo benieuwd naar zondag aanstaande! Zo n lijst daar zitten vast poitieve testen bij Zo nu ga ik echt even iets anders doen
Wat ik trouwens nog wou zeggen.. ik heb volgens mij hier dat linkje voorbij zien komen van die aanbieding clearblue digital. Ik heb ze alleen nog nooit ontvangen, jullie al wel?
De " zondagtesterslijst " en hoeveel dpo de testers zondag zijn. Kaas 11dpo Ryanne1991 11 dpo Isabella82 12 dpo Vintage rose 11 dpo MadameV 11 à 12 dpo Novaa Perzik Zwangels Tralala89 Jemm
@ Vintage Rose Wauw die testen!! Ik heb nu nog voldoende action testen.. als die ook maar enigszins positief zijn.. dan haal ik me zo'n clearblue haha. Dat jij je in kunt houden, topper!! @ Madame V Ik heb geen flauw idee wanneer ik mn ei heb gehad, en of ik hem uberhaupt heb gehad! Vriendlief wilde nog niet 'panisch' doen met temp lijsten en ovu testen. Op dringend advies van de huisarts en de feriliteitspoli moet ik vanaf volgende cyclus mn temp gaan bijhouden. Maar ze zei bij voorbaat al dat het bij mij niet betrouwbaar is omdat ik af en toe ook nachtdiensten heb. Dan is je temperatuur sowieso van de leg volgens haar.. Ach, wie niet waagt wie niet wint. Maar mocht dat vage roze bloedverlies enig teken van een springend ei zijn, dan is dat vorige week zaterdag (19 okt) of vorige week maandag (21 okt)geweest. Gokken in t wilde weg Leuk om bij te houden zo!
De " zondagtesterslijst " en hoeveel dpo de testers zondag zijn. Kaas 11dpo Ryanne1991 11 dpo Isabella82 12 dpo Vintage rose 11 dpo MadameV 11 à 12 dpo Novaa Perzik 14 dpo Zwangels Tralala89 Jemm
Hallo Dames/meiden, Ik kom mij hier ook melden. Zijn vanaf Februari bezig voor een kindje van ons samen. Mijn cyclus is in het begin wat lang geweest, daarna weer regelmatig en de laatste keer weer lang. Eigenlijk zou ik deze ronde geen ovutestjes doen, wat ik de laatste rondes wel had gedaan en deze ronde gewoon afwachten wat mijn cyclus zou doen. Ook vond mijn partner dat ik er "veel" mee bezig was, dus zouden we deze ronde op "goed geluk" doen, (ook al is hij alleen de weekenden thuis). Maar nu had ik vrijdag en zaterdag behoorlijke pijn van binnen en tijdens het vrijen. Zondag overdag ook weer, straalde uit naar mijn rug. Volgens mijn app op mijn tel, die aan de hand van mijn cyclussen berekend wanneer mijn ei er is, zou die er dus zondag kunnen zijn.. Toch zondag aan het eind van de middag even snel 1 testje gedaan, en die knalde eraf! Dus mijn ei stond op knappen. Natuurlijk die avond het gezellig gemaakt, net als de vrijdag en zaterdag avond ervoor . Nou is mijn partner chauffeur, dus alleen de weekenden thuis, maar met goed geluk was hij dus gisteravond ook thuis, natuurlijk was het weer heel gezellig boven . Dus nu zit ik op het wachtbankje... de pijn is geheel weg en volgens mij hebben wij toch een goeie aanval gedaan op mijn ei deze ronde. Volgens mijn app is 11 november mijn NOD. Hopelijk is 11 november niet alleen de dag dat mijn lichtje branden mag Ik ga proberen mee te lezen/reageren elke dag.. en ik duim voor jullie allemaal! Kan iemand mij aan de lijst toevoegen? Ben er niet zo handig in denk ik. Truus, 27 jaar, 3e kindje, ronde 8
@ Vintage Rose Ja, ik heb zeker een mooie temperatuurdip. Nog nooit zo'n dip gehad. Ga je het volhouden tot zondag te wachten met testen? @ madameV Jou temperatuur blijft goed stijgen! Wat ik me vandaag dus bedacht. Die hoge temperatuur van mij wordt deze maand wel iets gemanipuleerd. Omdat ik dus deze maand Progesteron aan het gebruiken ben. Maar eigenlijk is door die hoge temperatuur de conclusie dat de hormonen werken! Die eisprong temperatuurdip is wel op eigenkracht tot stand gekomen... jhee...
De " zondagtesterslijst " en hoeveel dpo de testers zondag zijn. Kaas 11dpo Ryanne1991 11 dpo Isabella82 12 dpo Vintage rose 11 dpo MadameV 11 à 12 dpo Novaa Perzik 14 dpo Zwangels Tralala89 Jemm MRCD 15DPO
Goedzo perzik! Ook al komt het daardoor je kaartje ziet er top uit dus dat is al fantastisch! Ja mijn temp stijgt goed, maar heb al beetje navraag gedaan dat hoeft niet veel te zeggen haha! @ Truus welkom!
Klopt, een stijgende temperatuur is geen garantie voor een zwangerschap. Helaas... Maar het betekend wel dat jou lichaam goed progesteron aanmaakt. En dat heb je nodig voor een eventuele innesteling.
Ik denk dat ik zondag met jullie mee ga doen. Krijg steeds meer de drang om te testen. Ik heb eens zitten snuffelen op internet (ff) en het kan mogelijk zijn om 9 DPO al licht positief te testen. Denk dat ik het risico ga nemen met in mijn achterhoofd dat het wel erg vroeg is....
@ perzik Tuurlijk ga ik het volhouden het moet wel eerder testen heeft weinig zin vrees ik ( anders zaten ze allang niet meer in de verpakking lol) enne ik ben solidair met m'n mede ATV ers off course
Had je maar gewoon een test die gewoon aangaf dat je ongesteld ging worden (We blijven immers toch ATV'ers ). Bij een negatieve test is het altijd maar weer de vraag of je te vroeg hebt getest of dat je echt ongesteld wordt.. Wachten duurt lang.
Jeeej je hebt helemaal gelijk... Strax nog een nachtdienstje en donderdag op bruidsjurkenjacht... Dan heb ik wel ff afleiding. Dat scheelt wel