NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Dolfie!! Ik ben afgelopen september getrouwd!! Het was een sprookje en het is een hele happening hoor zo n jurk passen! :D

2. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Ja dat denk ik zeker. We maken er een dagje uit van... Met mn oma, moeder en zusje.. Dat word zeker een leuke dag en hopelijk vind ik mn droomjurk..

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

#883 Juf1985, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2013
    Welkom Truus! En leuk dolfie, bruidsjurk shoppen, heb ik afgelopen week nog gedaan voor een vriendin. Ben zelf dit voorjaar getrouwd.

Even vraagje, ik heb vanochtend getest, maar heb testdrang omdat ik van onder wat meer slijm (sorry) heb dan normaal. Zal ik zo nog eens testen of tot morgenochtend wachten? Wat zouden jullie doen?

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ perzik oh is dat zo ja? Is dat een teken van goed progesteron? Feest ik niet, fijn dat je dat zegt!

Sorry maar atv'ers? Geen id. wat jullie bedoelen haha.

@ dolfie kom erbij kom erbij! Kunt altijd een gokje wagen toch!?

@ juf je bedoelt ovu testen neem ik aan aan je banner te zien? Je kunt het beste ovu testen tussen 10 u sochtends en 8 u savonds. En beter niet testen met ochtend urine. Je lichaam maakt lh aan gedurende de dag. Zorg er ook voor dat je niet te veel drinkt waardoor de urine heel erg word verdund. Wat ik vaak deed: opstaan rond 8 of eerder, plassen, ontbijten incl 1 glas drinken, en dan testen wanneer ik echt hoognodig moest tegen 11 uur meestal. Als je het zeker wilt weten kun je altijd nu nog een testje wagen maar dan zou ik niet te lang wachten.

Dames help!?!?!!
    Ik hoop dat ik tot zondag vol kan houden. Had net bij het afvegen een veeg bloed, ook helderrood van kleur. Pfff ben helemaal in shock, die zag ik echt niet aankomen! Had en heb in die zin nergens last van! Vriend is bij ons wezen eten, en toen ie net weg was ik f plassen en toen schrok ik me dood! Hoop dat het geen ongi is. Qua lengte van de cyclus zou het wel perfect zijn, maar ovu testen vorige week èn mijn temperatuur zeggen wat anders.... Men wat een onzekerheid!!

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat ik trouwens bedoel met lengte van de cyclus die perfect zou zijn is dat als ik nu ongi word mijn cyclus ong. hetzelfde is als vorige 2 keren. Maar dat dat toch eigenlijk niet kan qua temperatuur kaartje en qua 2 knallers van ovu testen vorige week maandag en dinsdaf

6. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Juf1985
    Bij mij is veel afscheiding die draderig is een teken dat ik vruchtbaar ben. Dat heeft een aanloop van een dag of 2 en op de 3e dag is het meestal op zn hoogtepunt en heb dan meestal mn eisprong. Je kan er altijd een extra testje tegenaan gooien toch

7. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @MadameV
    ATV-ers = Anonieme Test Verslaafden lol :D

Ik hoop voor jou dat het loos alarm is en dat het geen menstruatie is die doorzet.

8. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor nu ga ik jullie verlaten dames. Kindjes zo naar bed en moeders naar een vriendin :) Even afleiding al ben ik bang dat ik haar ga vertellen dat ik zondag mag gaan testen met alle gevolgen van dien :p:D Weer een avond praten over babietjes.. I'm loving it! :D

9. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    @ MadameV
    Wat balen!! Maar dat hoeft natuurlijk nog niet alles te zeggen. Voel je verder aan je lichaam dat je ongesteld wordt? Anders symptomen oid? Fingers crossed!!

@ Vintage Rose
    Mag ik ook komen? Een beetje afleiding kan ik wel gebruiken haha.
    Vanavond lekker op tijd naar bed, tv aan.. verstand op 0. Morgen is het alweer woensdag!!

10. ewa

ewa Lid

14 feb 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Graag jullie reacties:

Zaterdag 19 oktober eisprong gehad. Sinds dinsdag 22 oktober heb ik soort steken in mijn liezen (lijkt een beetje op eisprong gevoel). Deze steken heb ik nog steeds, niet de hele tijd maar wel verspreid over de hele dag.
    Nu werd ik gisteravond even voor 12en wakker met giga pijn onderin mijn buik, boven m'n schaambeen zeg maar. Dit heeft ongeveer 10 minuten geduurd, al leek het veel langer... Verder lig ik bijna iedere avond half 10 op bed en val snel in slaap. Beetje gevoelige tepels, ene dag meer als de andere. En vanaf gisteren spierpijn in m'n billen, kan dat ermee te maken hebben? :( A.s. zondag is mijn nod en maandag ben ik jarig dus zou een super cadeautje zijn :)
    Herkent iemand hier iets in??

11. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor kom maar :D hoe meer zielen...;)

Fijne avond! X

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Aha! Dat betekent atv'ers! Heb f zittend denken maar ik kon er ook niks van maken!

@ ewa het kan van alles zijn, vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar. Zwangerschapskwaaltjes worden nog wel eens verward met ongi kwaaltjes, en we letter er na ons ei ook meer op omdat we gewoon heel graag willen denk ik. Dus daar kun je niet echt duidelijk op zeggen of dat iets betekent of niet, maar het zouden ook zeker zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn!

@ tralala ik heb nergens last van op het moment. Wel gevoelige tepels maar dat heb ik al sinds vorige week. Af en toe steekjes, maar dat heb ik ook altijd. Maar op dit moment voel ik gewoon helemaal niks. Dit zag ik zooi niet aankomen.

Zou zo graag willen dat iemand zegt meis het komt allemaal goed, het zet niet door, Maarja, Who knows. Niemand kan me dat vertellen.

13. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    @ Madame V
    Dikke knuffel vanaf hier!! En we duimen voor je hoor!! Hou ons op de hoogte!

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Allemaal een kwestie van afwachten, madamev en Ewa.
    Ik heb er een testje gedaan en helaas, nog steeds een pennenstreep.
    Grr, zoals op een ander topic als titel staat, op ei wachten is eigenlijk net zo erg. Ga nu netjes in de ochtend, inderdaad met tweede urine, blijven testen en proberen testdrang tegen te houden.

15. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Hmmm....dit ziet er wel een beetje als een menstruatiedip uit... Balen lix

16. Sophietje82

3 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,

Mag ik ook op de lijst? Sophietje, nod 2 nov, MMM

Na een heftige miskraam begin dit jaar nu eindelijk weer een goede cyclus (dankzij hormonen) dus we kunnen weer vooruit kijken! Helemaal geen symptomen nu nog(vorige zwangerschap wel innestelingsbloeding gehad) maar gezellig en fijn om met jullie mee te kletsen!

Knuffel

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    I know Boesje....zo ziet het er elke maand uit.

Tot op heden nog geen ongi, wel net een klein beetje roze afscheiding. ALs ik ongi moet worden hoop ik toch pas donderdag of vrijdag (LF van 11 of 12 dgn dan).

Vandaag heeft ml zijn zwemmers voor onderzoek weggebracht. Heb het e.e.a. al in de computer opgezocht en zo op het eerste oog geen bijzonderheden gelukkig.

Vandaag voelde ik me wel erg emo, echt vechten tegen de tranen de hele dag door :(
    Na deze ronde zijn we officieel langer bezig dan dat we bezig zijn geweest voor DL en uitgerekende datum in de herfst/winter begint ook steeds meer op de loer te liggen...bah, heb het ff helemaal gehad.

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lix dikke knuffel!!!!!! Kop op meid. Zolang de ongi er nog niet is?! Nogmaals knuffel

19. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dikke knuffel! Kan het geen innestelden zijn meid? Ik hoop enorm dat je een positieve test krijgt. Dat wachten is slopend, vooral als je al lang bezig bent. Wat is DL? xx

20. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Innesteldip*

Deel Deze Pagina