NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    @ Rumour Wat spannend, ik ga ook duimen voor je!
    @ 3S3: Veel sterkte morgen!
    @ Beccy: nogmaals proficiat!!

@ zondagtesters: overmorgen is het zo ver!! Dat klinkt al lekker dicht bij:D.... Alleen balen dat de tijd steeds langzamer lijkt te gaan;)

2. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Wat is het allemaal weer spannend meiden..

Ik zit weer op het wachtbankje helaas haha. Ow wat heb ik een hekel aan wachten :p.

Wie zijn er mee bekend met vroege zw symptomen?

3. Rumour

Rumour Actief lid

30 okt 2013
    286
    0
    0
    Commercieel medewerkster binnendienst
    Drenthe
    Dank voor het duimen.... draai hier ook mijn duimen blauw...
    en geduld is nou eenmaal niet een van mijn sterkste kanten hihihi.

Ik ga ook voor jullie allemaal duimen! :)

4. 3S3

3S3 Niet meer actief

Dankje Soto!!

Ja overmorgen :D ben benieuwd hoeveel positieve testen, mooiste zou zijn allemaal natuurlijk!
    Allemaal even een wens doen haha ;)

5. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen dames,

De dagen tikken af en morgen is het alweer weekeinde. Spannend!

@ Beccy; Gefeliciteerd meid een streep is een streep. Ik heb vorige maand met action getest en was dikkels negatief en dat klopte helaas ook. Dus ik zeg geniet er lekker van.

@ Madamev; ik heb je kaartje even bekeken en zou morgen nog even afwachten wat je temp gaat doen. Zoalng die gelijk blijft is er niets aan de hand denk ik. Zoals je mijn kaartje kan zien had ik dat ook en de volgende dag is tie weer gaan stijgen.
    Mijn motto is dan ook Keep rising, haha. Vanochtend is mijn temp daarintegen met 0,1 gezakt pfff wat moet ik hier van denken???

@ tralala; Sauna? heerlijk genietse.

@jvs12 & famvdlaan; welkom op het wachtbankje.

Hier geen bekende kwalen terwijl ik vorige maand van alles voelde. Momenteel gevoelige borsten, af en toe steekjes in mijn buik en creamy afscheiding. Weet niet wat ik hiervan moet denken en dat doe ik ook niet. Verder heb ik nog steeds geen testdrang.

Alleen zit ik wel met een dilemma. Morgen hebben we een feestje en wil eigelijk geen wijntje drinken want stel dat...

Ook sta ik er deze maand heel anders in dan vorige maand. Vorige maand had ik enorme testdrang en was ik zo teleurgesteld en nu ben ik niet eens zenuwachtig en heb ik geen drang om te testen en voel ik ook geen kwalen die ik vorige maand had. Wel goed geklust en ovu gevonden maargoed ik lees hier dat ook deze dingen geen garantie bieden. Vandaar heb ik er deze maand een hard hoofd in.

De dagen tikken af en de NOD komt steeds dichterbij en dan...
    Ben gewoon weer bang voor de teleurstelling ondanks dat dit de vierde ronde is. Ik snap niet hoe de dames die al maanden bezig zijn nog zo positief kunnen klinken. Ik heb echt diepe respect voor ze.

Ik lees iedere dag trouw mee en lees vanalles en ben blij dat dit forum er is voor dames als wij.

xxx Kitty

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik mag op rood.

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Balen wondertjeinmaak, hoop dat het nog op de natuurlijke manier gaat lukken, nu ik je banner lees.

@ knorretjuh, wij hebben dezelfde nod, wanneer ga jij testen? Ik ga denken op de 15e zelf testen of iets later nog... ga niet voor mijn nod testen, omdat mijn cyclus nog niet helemaal regelmatig is. Ovutesten hebben nog geen knaller gegeven, vandaag wel weer iets donkerder dan de andere dagen, heb mijn vermoeden dat het morgen gaat knallen. We zullen het zien.

Ik ben benieuwd dames, ik vind het net zo spannend al test ik uiteraard nog niet mee, maar kijk uit naar een hoop roze voor komende zondag ;)

8. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @juf1985 Ik ga op 15de testen, het liefst nu maar dat is zonde van de test. Pff die 2 weken lijken zolang teduren..Wel spannend allemaal ik hoop dat deze maand veel roze brengt😊

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi, ik wil er graag bij! Again, had met mn verstrooide hoofd vorige maand me al aangemeld (was mn vooruitziende blik denk ik:p)

NOD 13 nov, ik ben 33 jaar, 4e ronde tweede kindje... Ik duim voor jullie dames.. kannie wachten tot het zover is!

10. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik mag helaas op rood. Ben vanochtend ongesteld geworden.

11. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zomaar ff een berichtje in het algemeen want er wordt zoveel gekletst :)

Meiden die ongesteld zijn geworden.. balen!! Heel veel succes de komende ronde.

Meiden die het nog niet zijn.. Houden zo! ROZE is de kleur waar we voor gaan!

Ik ben zooo benieuwd. Ik vrees dat ik ontzettend vroeg wakker ben zondag. Rond uurtje of 6 mag ik ml wakker maken dus niet allemaal uit gaan slapen he ;) :D

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wat balen voor de meiden op rood! Succes in de volgende ronde

13. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Welke leeftijd hebben je andere twee kindjes? Ga je het ze gelijk vertellen mocht je een positieve test hebben? Dat lijkt mij wel geinig met een heel gezinnetje op een bed rondom een test;)

14. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Ryanne1991
    Ik heb een dochtertje van 4.5 en een zoon van 22 mnd.
    Morgen gaan ml en ik een heerlijk dagje naar de sauna en de kids blijven bij opa en oma logeren dus ze zullen er niet bij zijn als ik ga testen. Daarbij willen we nog even wachten tot Sinterklaas voordat we het onze ouders vertellen dus voordat m'n oudste haar mond voorbij praat wachten we nog even. De vorige keer renden we al naar m'n ouders op de testdag zelf ( test was nog niet droog lol)

15. 3S3

3S3 Niet meer actief

Even vraagje waar ik een beetje nieuwsgierig naar ben: hoe vaak klussen jullie ongeveer in de vruchtbare periode?
    Wij hebben dit keer ongeveer 10/11/12 keer geklust om de dag (periode van bijna 3 weken lang ivm lange cyclus en dus niet precies weten wanneer ei was)

Ben ik gewoon even benieuwd naar ;)

16. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Becky; Goed zo! Hij lijkt me duidelijker te worden! Super! Laat maandag de labo uitslag van de HCG nog even weten eh!!
    Hier ook een VPK die dadelijk mag stoppen; Hoop dat ik je snel mag volgen :)
    2x thuis met de feestdagen; ik kijk er alvast naar uit hihihi

17. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @3S3
    Bij mijn dochter 2dg voor eisprong, op de dag zelf en een dag erna, eerste ronde zwanger.
    Bij mijn zoon 6dgn voor eisprong 1x en ook eerste ronde raak. Ja echt waar ik heb heel veel geluk in deze.

Nu 4dgn voor eisprong 1x en het resultaat hiervan zullen we zondag merken ;)

18. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Ik vrees dat ik ook niet kan uitslapen.......:D;)

@3S3: Wij ook om de dag:)

19. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Oh oh oh wat is het spannend!! Is het al pinky-sunday? :D
    Hier nog geen rood te bekennen, maar dat zegt nog niets..
    Niemand stiekem al getest?

20. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    Hmmm ik denk dat ik test ongeveer 8 uur in de ochtend zal doen.

@3s3, wij hebben 1x 2 dagen voor de ovu en 1x dag voor de ovu, dus ben benieuwd. De voorgaande ronden niet bezig geweest met dagen ovu etc

@ madamv & vintage rosé, wij lopen ongeveer gelijk als ik naar de dpo's kijk

Deel Deze Pagina