Tis rustig hier vanavond dames! Iedereen volop zenuwen? Ik heb echt zo'n testdrang! Heb even overwogen om morgenvroeg te testen, maar punt 1 is dat gewoon vals spelen, dat was niet de afspraak en 2 ik moet morgen ochtend werken, en als ik negatief test kruip ik het liefst weer in bed om de eerste paar uur niet meer wakker te worden
Het is inderdaad rustig hier maar dat weerhoudt me er niet van elke keer te kijken of er nog nieuws is @madamev goed van je om nog even te wachten. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik heb ook al gedacht zaterdag of zondag wat maakt het uit?! Maar morgen een leuke dag gepland en met een negatieve test valt die in duigen. Klinkt vreemd wat ik nu ga zeggen maar een helderziende vriendin van me heeft bij de zwangerschap van m'n zoon voorspeld dat het een complete verrassing zou worden. Dat was het met 6 dagen voor ei 1x sex. Deze keer zou het met een trip/reis te maken hebben. Nu hebben we geklust tijdens een weekend weg. Begin nu wel enigszins zenuwachtig te worden haha. Wie weet zegt het niks en moet ik snel nog een keer een reisje plannen maar spannend is het wel!
Nou ik hoop niet voor jullie dat jullie weer met dezelfde gang het bed in duiken... Al is het weer er waarschijnlijk wel naar. Die huilt dan met jullie mee. Ik ga voor een ander scenario .... Jullie duiken weer je bed in, om de regenachtige zondag in bed door te brengen. Al knuffelend en fantaserend met jullie partner over jullie wondertje .. Deal? Zelf loop ik 2 dagen overtijd, morgenvroeg testen. Brrrrrr. Su-per spannend hoor. Beetje misselijk. Maar verder...echt geen idee. Zo maar naar bed, is het eerder morgen
ik vind het ook super spannend. Ga zometeen lekker slapen is het lekker snel morgenvroeg. fijne avond nog meiden en welterusten alvast
@ Vintage Rose Spannend meid!! We houden de moed erin! @ Madame V Goedzo, kom op je kunt het.. na vannacht nog 1 nachtje slapen! We slepen elkaar erdoor heen. @ Hier Nog geen rode duivel.. spannend! Wie weet morgenvroeg.. Ben al 100 keer naar de wc geweest en iedere keer weer een 'jeej'. T blijft nu vast uit door de zenuwen haha. Slaap lekker allemaal! Als we wakker worden kunnen we zeggen, nog 1 nachtje slapen! Of in het geval van Vintage Rose een half nachtje haha.
Madamev ik ben benieuwd naar je temp morgen! Lekker toch om te werken heb je afleiding! hebben jullie dat ook rond deze periode dat je telkens kijkt of je bloed ziet???
Al even klaarwakker en moest toch nodig plassen! Dan maar nu testen! Dikke negatieve test En had er zo'n ander gevoel over dan de voorgaande keren Het bed maar weer in. Hopen op nog een paar uurtjes slaap,
@grrr dit is geen menselijke tijd om wakker te worden. Sinds die klok terug is gezet iedere ochtend standaard om 5 uur wakker: S mijn ochtendurine is al naar de zee Blijft alleen nog morgen over, eindelijk zondag!!!! @blijj hopelijk geen duivels zit met spanning te wachten op je test!
Beccy Gefeliciteerd! Hopelijk mogen er nog veel volgen. Alle rode dames...balen! kom op hè! Met temperatuur is behoorlijk gestegen. Maar ik durf er niet zo blij mee te zijn want het kan dus allemaal komen door de hormonen die ik gebruik. Morgen TESTEN!!!
@ rumoer dikke knuffel! Wat je zegt is wel waar, beter het bed in om een positieve reden, maar je snapt wat ik bedoel. Ik hou het ook vol! Mijn plasje is netjes weggespoeld, moet zo ook weg dus geen tijd meer haha! En de rest ook hè! Als ik niet vals mag spelen dan niemand niet kommop vol houden ! Miich mijn temp was vanochtend 36,9 zie mijn kaartje, toch weer 0.1 gestegen, het is niet veel ma toch! Oh ben gewoon trots op mezelf dat ik nog niet getest heb haha!
Goedemorgen! @Beccy: Gefeliciteerd! @zondagtesters: Nog maar heel even geduld. Jullie kunnen het! @hier Ik mag op rood! Het is vanmorgen heftig losgebarsten. Op naar de volgende ronde. Hopelijk lukt het dan wel, want we zitten al half in de MMM. VL heeft gisteren zijn kwakkie in een potje afgeleverd. Rond 11 november mogen we bellen voor de uitslag. Ben benieuwd. Afhankelijk van de uitslag moet ik ook onderzocht worden. Spannend! @lijst Ik mag op rood! =(