NOD lijst 1 t/m 15 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen dames,

Dames op rood balen....

Hier op 8 DPO en mijn temp is flink gekelderd. Misschien een innestelingsdip?

Vandaag een druk schema, boodschappen doen en daarna naar grootebroek voor het eindfeest van mijn zoontje zijn motorsport. En dan is de dag alweer om.

Zou iemand naar mijn kaartje kunnen kijken om te zien of er iets uit te halen valt??

Dank je wel alvast.

xxx Kitty

2. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @kitty, dat is idd een flinke dip. Innesteling zou heel goed kunnen volgens mij. Ik hoop t voor je! Testen morgen zou dan wel wat vroeg zijn denk ik? Ik morgen ook op dpo 9. Ik ben geen pre-nod tester dus ik wacht tot 1 dag na nod.

Ik duim voor de zondagtesters voor veel roze. Het begin is aardig rood en das nie leuk!!!!

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Inderdaad veel rood ja zo aan het begin van de maand.
    Ik hoop inderdaad dat mijn temp morgen weer omhoog gaat en dat het inderdaad een innestelingsdip is. Anders ziet het er niet goed uit voor mij.

Ik heb wel last van een ongigevoel in mijn buik en heb nog steeds creamy afscheiding zou dat wat kunnen zeggen?

Dank je wel boesje voor het kijken. Testen op 9 dpo is idd wel erg vroeg maarja het leek me wel leuk. Heb verder geen testdrang vergeleken met vorige maand. En jij al kwaaltjes?

xxx Kitty

4. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Knuffel voor de dames op rood, niet leuk. Hopelijk de volgende ronde!

Nog maar 1 dagje en dan testen, gelukkig heb ik genoeg afleiding vandaag. Eerst even geld uitgegeven bij C&A (alles 25% korting daar) en straks komen vrienden bij ons eten.
    Ben nog niet ongesteld, maar heb nog steeds dat gevoel: beetje kramp etc. Dus ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar heb nog een klein beetje hoop...

Fijne dag allemaal en hopelijk veel roze morgen!!

5. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen

Maar nu ongesteld worden zou toch haast niet kunnen? Of heb jij wel vaker een korte lf?
    Hier ietwat gevoelige borsten... Maar dat eigenlijk elke maand. Ik heb niet zoveel met kwaaltjes. Vorige zwangerschap voelde ik ook niets voor nod maar daarnaast voel ik mijn ongi ook nooit aankomen. En omdat ik zelf altijd zo'n naar gevoel krijg van nega zwangerschapstesten doe ik t niet meer. Volgens mij vind ik ongesteld worden minder erg dan een nega test.

Maar het liefst zie ik toch een posi test.... Ook voor alle anderen hier:D

6. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Wat balen zeg voor de dames op rood!

MRCD succes hopelijk is de uitslag goed

madamev fijn dat de temp gestegen is

kitty hoop dat de jouwe morgen weer gaat stijgen

7. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik sta DUBBEL in de lijst btw. 11 nov is juiste NOD en niet datumloos dsm 11/11/13 NOD
    :) hoop dat het duidelijk is na enteren hihi

Dames int rood; K*T...
    Ik zit 5dpo maar kijk al even hard naar morgen uit als naar 11/11; zo moet ik gewoon 2x een eeuwigheid geduld hebben !!!! :)

8. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    Dikke kus en knuffel voor de meiden op rood staan!!

Voor alle zondagtesters hoop ik heel veel roze!!

@Overige dames laten we hopen dat al die krampjes etc geen ongi verschijnselen. Zelf ook last van krampjes, witte afscheiding vergelijkbaar als ongi pijn.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Veel plezier vintage rose!

@ Kitty je dip lijkt wel op die van mij! Hopelijk gaat ie weer omhoog idd! En hopelijk zegt zo'n goede dip wat!?

Wat is er weinig gekletst vanochtend. Iedereen zoveel mogelijk het forum vermijden om maar niet inde verleiding te komen?

10. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh blijj dat is balen! Is het ook al echt doorgebroken?

11. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Tis weekend; iedereen moet qualitytime met ml en evt kids spenderen :) :) :)

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Dat denk ik ook even afleiding zoeken en met andere dingen bezig zijn ipv die testen haha

13. Liekje84

Liekje84 Lid

1 sep 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik mag, geloof ik, op roze !!!

Bijgevoegde bestanden:

14. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Volgens mij ook Liekje84. Ik zie toch echt wel een streepje :) :) :)

15. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    @ Liekje84
    Gefeliciteerd meid!! Geweldig nieuws!!

16. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    @ Zondagstesters
    Nog zo'n 12 uur tot we 'mogen'!! :D
    Pff.. ik voel de hele tijd zo'n rare zeurende steek li-onder in mn buik. In de buurt van mn lies. Iedere keer ben ik bang voor een ontmoeting met de duivel. Maar verder nog niets te zien.. Afwachten maar!

17. Liekje84

Liekje84 Lid

1 sep 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ben echt super blij, maar ook wel een beetje onzeker. :)De test is namelijk niet echt een knaller... maar ook wel weer vroeg getest. Maandag zal ik weer een testje doen om te kijken of het wat meer knalt .

18. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    @Liekje84 Gefeliciteerd ik zie ook 2 streepjes.

19. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Hoi Hoi,
    Liekje Gefeliciteerd..! wat leuk..!

Hoi Hoi,

Ik snap er niets meer van, mijn temperatuur blijft maar hoog vanmorgen weer 36,9. Normaal is mijn menstruatie op dag 30 of 31.. nu is het vandaag dag 31.. nog steeds niet ongesteld wat me logisch lijkt omdat me temp hoog blijft. maar nu wilde me man net een test doen en deze was negatief.. na 6 minuten een licht roze vlekje te zien maar die verdween weer.. wat denken jullie?

Groetjes Veratjuhh

20. Isabella82

23 okt 2013
    69
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina