Mag ik weer bij jullie op de lijst? Na een licht positieve test van de week en een lichte streep zaterdag ochtend, krampen in me buik gehad en ongesteld geworden hoop dat we de volgende ronde met geluk hebben. bloempje 22 , nod 12 november, 22 jaar , ronde 6, 1e kindje
Wij gaan straks voor een midweekje weg naar Drenthe, hopelijk heb ik van de week al een eisprong. Tis toch slecht weer dus lekker veel thuis klussen hihi! Nee hoor, willen ook wel andere leuke dingen gaan doen
Ooh tis mooi hier in Drenthe veel plezier en klusse mamsie! Welkom bloempje, jammer dat je toch ongi bent geworden. X Joyce
Ha meiden.. Mag ik bij jullie op het lijstje Net het eerste roze gespot helaas, dussss.. we gaan weer door MMMarian, 31 jaar, ronde 7, 3e kindje MMM (nod 14 november) Mijn cyclussen worden gelukkig weer normaal qua lengte.. dat is het enige positieve Laatste ronde zelf proberen, anders word bij de volgende cyclus clomid gestart
Hay Meiden, Wat jammer om te zien dat er toch weer veel bekende meiden hier in dit topic zich aanmelden. Ik hoop dan ook dat in dit topic veel roze mag verschijnen. Hier op cd 4 en mijn 3 rode dagen alweer voorbij zijn. Terwijl vorige maand er 6 waren. Ben blij dat ik nu deze maand weer in mijn oude vertrouwde patroon zit. Vanavond lekker wassen en strijken en we kunnen weer lekker aan de klus. Ik hou deze maand voor het eerst mijn tempratuur bij via FF. En ga bij cd 10 beginnen met ovutestjes. Erg spannend! Ik wens iedereen heel veel succes enne wat ik eerder zei veel roze he Groetjes Kitty
Hey dames ik ben hier niet zoveel, maar zie meer namen op de lijst komen. Welkom! Ik heb woensdag een HSG en ik zie er enorm tegenop....vind het zo spannend. Ben ook benieuwd naar wat de vervolg stappen gaan zijn. Hoop dat deze lijst roze gaat kleuren!
Welkom meiden, en wens jullie ook allemaal heel veel succes deze ronde. Ik hoop ook op een hele roze lijst! Kitty, spannend voor het eerst FF.. ik begin ook altijd op dag 10 met ovutesten. Is je cyclus altijd anders of heb je wel regelmaat erin?
Hoi Hoi, Ik hou nu sinds 3 maanden mijn cyclus goed in de gaten en zit tussen 25 en 28 dagen tot nu toe. Vindt ik wel vrij netjes.Vandaar dat ik op dag tien al wil beginnen met ovutestjes om me ei niet te missen voor de zekerheid. FF ben ik echt helemaal nieuw in en heb nu 3 dagen al getempt en bijgehouden. Eerste dag ging niet omdat ik dus s'middags ongi werdt. Uiteraard heb ik dit wel in FF genoteerd. Alleen was erg benieuwd wanneer ik de voorspelling krijg met die rode kruislijn voor de geschatte ovu. Weet jij dat? En welke ovutesten gebruik jij? Ik ga deze maand voor het eerst beginnen met die van Z&K de dipstick versie. Lees hier op het forum goede verhalen over. Heb ook maar gelijk die zw testen meebesteld dus ik kan deze maand vooruit. Groetjes Kitty
Ik hou ook al heel lang mijn cyclus bij met FF. Bij komt het altijd goed uit met de ovulatie testen van Zwanger en Kids aangeeft. Ik gebruik dus ook de Z&K ovu testen. Ook de zwangerschapstesten van Z&K vind ik heel goed. Beter als de KV testen iig. Zolang je elke dag op hetzelfde tijdstip je temp meet en netjes invult geeft FF vanzelf je kruis aan. Bij Test kun je ook je ovulatietesten +/- invullen en hoe je afscheiding/slijm eruit ziet Meestal (hoeft niet altijd) krijg je een dip en schiet de dag nadat je ei gesprongen is je temp omhoog en na 3 dagen hogere temp krijg je een kruis op de dag van je ei sprong.
Hey meiden, Ik laat me hier ook weer even zien. Ben net bij de HA geweest omdat ik nu ook zeer regelmatig spotting heb gedurende de hele cyclus en omdat mijn LF schommelt tussen de 9 en 13 dgn (uit mn hoofd) Alles besproken en heb een verwijzing voor echo en een verwijzing voor ml voor een semenonderzoek (in het kader van als we dan toch bezig zijn...) Morgen maar even een afspraak regelen...
Hay Hay ben ik weer, bedankt voor de duidelijke info en zag in je banner dat je test datum al dichterbij komt. Spannend hoor!!! Ik ben benieuwd naar de ervaring met Z&K testen. Maar dat duurd nog ffies voor mij en wil ook niet teveel de dagen af gaan tellen. Maar zal zeker mijn ervaring delen en natuurlijk de ovutesten gaan plaatsen. Ondertussen lees ik gezellig mee van tijd tot tijd. Groetjes Kitty
Hallo dames! Mag ik ook op het lijstje? Ik ga er (positief) van uit dat m'n cyclus deze keer weer 29 dagen is, en dan is m'n NOD 11 november. Heb afgelopen maand ongeveer 2 weken vreselijke menstruatiepijn gehad, dus hoop dat dit deze keer minder is! Es86, 26 jaar, ronde 4, eerste kindje, NOD 11 nov. Groetjes, Es
Wat leuk dat er al zo veel dames weer zijn aangesloten deze maand. Ik reageer eigenlijk heel weinig, maar ik lees altijd mee hoor . @Kitty1981, Ik ben deze maand ook voor het eerst met FF gaan werken. Ik ben erg benieuwd. @Zwangels, erg spannend!! Ik heb van een aantal gehoord dat het minder erg is dan je denkt van te voren, hopelijk stelt je dat een beetje gerust. Succes!!
Ben al aangemeld in deze lijst en lees regelmatig mee. We zijn actief voor ons tweede wondertje. Heb de laatste jaren mijn cyclus bijgehouden en daar is helaas geen enige regelmaat in te ontdekken. Van 28 tot 41 dagen varieert mijn cyclus. Heb nu ingezet op de langste periode. Zou dus nu 4 dagen voor de eisprong zijn maar Denk dat hij eerder is geweest. Vind het spannend worden. . Aftellen geblazen. En succes iedereen!