Ik wil ook zondag gaan testen, dan zit ik op 12 of 14 dpo.. Spannend!! Kan iemand even de tijd doorspoelen aub??
Ik heb mezelf er bij gezet.. Ik heb echt geen idee wat de test zal aangeven dit keer! Weekend-testers 8, 9 & 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO mamalicious, 11 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO Totaal: 9
Weekend-testers 8, 9 & 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO mamalicious, 11 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO JVS12, 12 DPO Meiske80, 12-14 DPO Totaal: 11
Er waren nog meer meiden die zich op hadden gegeven en ik vindt het persoonlijk niet netjes om alleen jezelf erop te zetten. Voor de andere dames jullie staan erbij
hopelijk veel roze van tweekend meiden!! pffft..wat een rotdagen die laatste wachtdagen in de laatste week... Dat ze om mogen vliegen!!
Mwah niet echte symptomen, wel heb ik sinds vandaag een gek gevoel in mijn buik. Maar ik hoop niet te hard. Pas woensdag weer testen als er nog geen bloed is.
Zo een hoop roze evengoed al, gefeliciteerd dames. Dames op rood, balen zeg, op naar de volgende ronde, maar weer. Leuk dat er een hele groep samen gaat testen weer, hoop op zoveel mogelijk roze. Leuk om weer naar uit te kijken, wellicht helpt het voor een aantal ook om niet eerder te gaan testen uit nieuwsgierigheid,haha. Ik heb mijn knaller nog steeds niet gevonden. Dus denk dat ik uiteindelijk echt illegaal ben hier, maar voor nu houden we het op 15 november (mijn nod). Luteale fase (zo heet dat toch na je ovulatie..) kan toch ook korter zijn? Vorige keer toen ik voor mijn gevoel duidelijk mijn ei voelde, was ik ook 10 dagen later ongesteld... Wordt er wel een beetje moe van, van het wachten op mijn ei, maar goed het zal uiteindelijk wel komen toch? Heb nu 2 dagen een iets donkere test achter elkaar, hoop dat het op blijft lopen....wat denken jullie dames?
Oh sorry was me er niet van bewust .. Ik las eerder hier: kopieer het lijstje en zet jezelf erbij, dus dat had ik gedaan , vandaar ... Als iedereen dat doet dan is het lijstje ook altijd up tp date en hoeft niemand terug te lezen,... Dat dacht ik
Ik wil ook testen!! Sorry moest er ff uit..Ik weet niet hoeveel dagen dpo ben maar wel uitgerekend dat ik (volgende week)donderdag me NOD eigenlijk heb. Dus zat tedenken om maandag of woensdag te testen. Ben er nog niet echt over uit .. Als ik me niet kan bedwingen wordt het maandag maar woensdag heb ik meer kans op duidelijkere test.. Zoooo nieuwschierig en ook naar dat van jullie haha kom wel om het uur hier kijken.. Knufff knorretjuh
Gefeliciteerd meiden op roze! En meiden op rood.. vol goede moed naar de volgende ronde maar. Mag ik ook op het lijstje voor aankomend weekend?? Ik wil zondag testen. Maandag naar de gyn, maar hoop dat t niet nodig is. Voel me wel hetzelfde als de afgelopen maanden een week voor NOD (spierpijn in buik, licht misselijk, maagzuur) dus denk gewoon volgende week ongesteld, maar je weet het nooit!
Hallo dames ik ben nieuw hier en zou ook graag op de 'weekend lijst' willen. Ik ga vrijdag testen.. Spannend! vlindertje89, 24 jaar, 4e ronde, 1ste kindje Hoop dat ik het zo goed doe en hoop op veel roze voor iedereen!!
Ik kon het niet laten.. toch een testje er tegenaan gegooid.. maar helaas.. die witte testen komen hard aan...
Dames op rood: balen! Lekker met een kruik op de bank en jezelf door vl in de watten laten leggen Dames op roze: gefeliciteerd!!! Ben heel blij voor jullie Hopelijk volgen er snel nog meer dames
Klopt, was ik ook. Maar ik haalde in m'n hoofd dat je dan nu toch al wel wat zou moeten zien. We blijven duimen.
Mommyowl, mart en Zeeuwse dikke knuffel @ kattekit dat heb ik vorige ronde ook gehad. En heb toen ook een innestelingsbloeding gehad net als nu. Zelf dat ik toen dat het misschien was misgegaan met innesteling, maar ik herken je verhaal. @ Kitty dankje je bent echt een schat. Ja stom hè dat testen, maar het kwartje valt gewoon niet. Heb vanochtend meteen de ha gebeld en me via internet aangemeld bij de verloskundige, hopelijk helpt dat haha. Hoop gewoon dat als ik morgen positief test dat het dan BAM binnendringt, en ik echt op de roze wolk terecht kom. Jou temperatuur wie weet stijgt ie morgen ik ben heel benieuwd, ma las net goede verhalen dus houd moet! Maar ik ken het het maakt ook onzeker. Vanochtend was mijn temp 0.2 gezakt vergeleken met gister. Ook al was ie nog steeds 0.5 hoger als voor de eisprong toch dacht ik shit!
Ik heb m'n vroege testje vandaag gedaan (9 dpo) maar totaal niets te zien helaas... Toch heb ik nu al een paar dagen echt gevoelige borsten steekjes/spanning (heb ik anders nooit, behalve bij eerdere zwangerschappen), veel creamy vloed (meer dan normaal) en ik ben moeeee. Zaterdag of zondag heb ik mijn NOD. Ik denk dat ik vrijdag nog maar een testje ga wagen! Is het trouwens niet zo dat je meestal eerder positief test als je al verdachte kwaaltjes ervaart?