Volgens mij is mijn lichaam mij zo in de zeik aan het nemen. Ben nog niet ongi (vaak wel in de ochtend) wel verschikkelijke hoofdpijn en misselijk. Maar heb niet het gevoel dat het raak is maar dat me lichaam me gewoon loopt te testen.. Maar morgen ga ik testen mocht ik niet ongi worden, dan heb ik tenminste duidelijkheid.
Goedemorgen allemaal, ik meld me weer even. Helaas zijn de duivels komen aankloppen vanochtend Op naar ronde 2. Alle meiden die moeten wachten tot het weekend, veel succes en sterkte weet hoe langzaam de tijd gaat! Ik meld me weer in een volgend topic, mn NOD is waarschijnlijk 30 november hopelijk toch nog een leuke sinterklaas verrassing.
De hele nacht heb ik raar liggen dromen en de symptomen lijken steeds iets toe te nemen. 's Nachts weer uit bed om te plassen en vanmorgen rond half 8 toch maar weer zo'n extra vroege test ertegenaan gegooid. Ik zag een heeeeeel vaag streepje verschijnen binnen enkele minuten....wat denken jullie?
Waaaah ik hoop het zo! Heb nu eerst 3 maanden mijn cyclus bijgehouden met ov-testen na de AC en echt deze maand pas voor het eerst geklust... het zal toch niet waar zijn dat we meteen een schot in de roos hebben? Bij mijn jongste kindje duurde het zeker 6 maanden voor het raak was. Ik durf amper te hopen... er gaan hier zoveel verhalen rond over vroeg positief testen en alsnog ongesteld worden. Na dit weekend zullen we het weten. Fingers crossed!
@ Kitty, again, bedankt voor je lieve reactie. Mijn temp was vanochtend 0.2 weer omhoog. Dus ik stop er nou mee. Heb vanochtend ook weer getest en hij was ietsje donkerder dan zondag. Zal de foto toevoegen ( bovenste 2 zijn van zondag., onderste van vandaag ) heb zondag ook nog 2 cb testen gedaan. Zwanger/niet zwanger en 1 met indicator. Allemaal positief. Waarom komt het dan niet binnen? Heb de laatste 2 dagen in een roes beleefd en het is zo super irritant maar het kwartje valt gewoon niet. Vandaar dat ik vandaag weer heb getest maar dat slaat eigenlijk nergens op want het is al de 5e. Verloskundige zou me vandaag terug bellen dus hopelijk ga ik dan op mijn roze wolk zitten als er een afspraak staat. Kitty hoe was vanochtend jou temperatuur? Please... Zeg me dat ie omhoog is gegaan! @ petrouschka heel eerlijk gezegd kan ik niet veel wijs worden uit je kaartje, maar ik heb dan ook maar 1 ronde getemperatuurd, dus ik ben ook niet de echte kenner ofzo. Anders plaats je hem eens op het topic van de temoeratuurkaartjes om te showen? Er zijn daar dames die er gewoon hobby aan hebben om temperatuur kaartjes uit te pluizen, heb mijne daar ook geshowt na mijn dip en er kwam al snel reactie! @ vintage rose dikke knuffel. Succes in de volgende ronde xx @ mommy ik zie hem ook! Moet wel echt turen en hem uitvergroten, maar een streep is een streep hè! Voorzichtig gefeliciteerd. @ dames hier allemaal veel succes op het wachtbankje. Ik weet het het is zenuwslopend. Ik had zelf kort na mijn eisprong last van pijnlijke tepels/borsten maar dat lag volgens mij meer aan het vele klussen hihi. Verder heb ik eigenlijk nooit ergens Last van gehad. Af en toe een steekje misschien maar dat heb ik wel vaker. Niet misselijk of pijnlijke borsten of wat dan ook. Heb mijn borsten voor nod ook uitgebreid bekeken maar nee ik zie er gewoon niks aan. Ik wil jullie dus even een hart onder de riem steken. Het hoeft niet altijd wat te zeggen dat je niks voelt en zolang er geen bloed te zien is kan het nog alle kanten op. Voor Kitty, en eventuele anderen die interesse hebben:
Mommy2000 ik zie de tweede lichte streep ook vast voorzichtig gefeliciteerd! Spannend, hoeveel dagen voor je NOD is het?
@ knorretje: ik heb ben nu 4 of 5 NOD. In mijn laatste cyclus kwam de ovulatie (obv LH-piek) een tikje eerder dan in de maanden ervoor, vandaar dat ik tussen die dagen twijfel. Met ML vanaf de piek maar als konijnen aan de slag gegaan tot een paar dagen erna @ madameV: ja hij is heel licht he? Toen het streepje net verscheen was het wel ietsje donkerder dan pakweg een kwartier erna. Die van jou zijn een stuk duidelijker hoor, echt ontzettend gaaf Snap dat het toch nog niet helemaal binnendringt als je verder geen symptomen hebt, maar dan gaat vast nog komen! Was jij hiervoor aan de pil? Ik ben altijd al overgevoelig geweest voor lichte hormoonschommelingen... misschien dat ik daardoor nu ook eerder wat merk
@mommy2000, ik zie het ook! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. @vintageroos, balen meid, op naar het leukste cadeau met Sinterklaas... Ik wilde bijna zeggen van Sinterklaas, hahah, maar dan wordt het een beetje een raar verhaal..