Gefeliciteerd vlindertje! Duidelijk die streep! Ik wil er ook zo eentje! Lady's, even een vraagje... Zijn er hier vrouwen plots last hebben van een koortslip? Zou dit een symptoom kunnen zijn? Ik heb nog nooit in mijn leven een koortslip gehad en nu heb ik er plotseling 3 op hetzelfde moment!
@ Madamev, Heyyyy wat een mooie testen zeg!!! Erg duidelijk. Ik hoop dat je vk snel gaat bellen voor een afspraak en ik weet zodra je het hartje van je kleine hoord dan pas je rust zal vinden. Het zal nog wel ffies duren maar denk dan ik ben geen ongi doordat er een beeb is. Vanochtend weer braaf getempt ennn jaaaa het is nu van 36.7 naar 36.8 gegaan. Wel 2x getempt want de eerste keer piepte dat gekke ding niet. Ik heb weer hoop. Verder nog steeds de zelfde klachten borsten doen wel bij de dag steeds meer zeer heb ik het idee. Veel afscheiding creamy nattig. Dus ik hou de moed erin. Wel vanochtend negatief getest met de dipstick van Z&K maar hoor daar veel negatieve dingen over dat ze niet zo gevoelig zijn als dat ze zeggen. Ik heb nog wel een actiontest liggen dus die wil ik morgen maar gaan proberen. @ Dames op roze Congratzzz ik hoop me snel te mogen toevoegen. @ Dames op rood erg balen ik hoop niet snel me mogen toevoegen. Dikke kus en knuffel
Frustrerend is dat he? Maar bij jou is dat wel een lekker hoog tempje. Bij mij zat tie net op de grens van het rode lijntje dus kneep hem wel ff. Maar heb vanochtend weer getempt en ben super blij... 36.8 dus het is weer gestegen niet veel maar wel gestegen. Dus ik zeg....KEEP ON RISING!! Ik hoop voor jou dat het morgen ook weer stijgende lijn gaat zijn. Die 3 dagen beschouw ik maar op een lange innestelingsdip. xxx
Gefeliciteerd Vlindertje89!! @Kitty1981: spannend!! Succes morgen, ik duim voor je!! @mienma: geen idee, succes in het weekend!!
Gefeliciteerd zwangere meiden!! Heb toenstraks een veeg bloed gehad bij afvegen, verder niks maar het kan helaas niks anders zijn dan ongi Even kijken of het door gaat zetten. Wel heel vreemd, was er eigenlijk van overtuigd dat het raak is ondanks dat het pas de 2e ronde is, maar heb gewoon 1 cupmaat groter, erg misselijk, rugpijn,super pijn aan tepels, en veel bultjes op tepels.. Iemand enig idee waar die bultjes van kunnen komen? (hormonen?) En heel raar dat die metaal smaak een week heeft aangehouden, daarna verdwenen. Misschien heeft er toch iets gezeten.. maarja dat zal ik niet te weten komen helaas
Bedankt allemaal!! Ik vind het nog wel spannend en kan het nog niet echt beseffen, doe voor de zekerheid morgen ochtend ook nog even een test van de clearblue.. Hoop dat er nog veel meer roze bij komen!! Succes allemaal nog!
3s3 kan het geen innesteling bloeding zijn?? Bultjes/puistjes kun je ook krijgen van de hormonen idd! er is dus nog hoop...
Nee nu niet meer denk ik, zit op dag 35 van de cyclus. Vorige maand had ik 36, dus morgen is mijn NOD.. Dat zou dan toch niet meer kunnen?
@ mommy ik was altijd aan de pil ja, een jaar of 5 geweest. Had daarvoor altijd een cyclus van minimaal 5 weken, maar vroeger hield ik het nooit zo bij dus weet niet of ie regelmatig was. Wel weet ik dat ik de komende jaren sowieso niet meer aan de pil ga. De eerste ronde na het stoppen duurde 79 dagen. Dat was wel zo zenuwslopend en onzeker dat ik aan alles ging twijfelen en huilbuien enz had, dat ik dat niet meer wil. Denk na deze zwangerschap eerst ma eens kijken of mijn cyclus regelmatig te krijgen is, voordat ik meteen weer ga slikken. Maar er zijn er natuurlijk ook genoeg die na het stoppen meteen een mooie cyclus hebben, maar dit is mijn verhaal/ gevoel. Loviejoe dikke knuffel! @ vlindertje gefeliciteerd! streep is een streep @ liv, heb je mijn verhaal van straks gelezen? Dat je niks voelt zegt niet perse wat! @ Kitty jeeehaaaa! Je temp is gestegen. Hoe blij je daarom kunt zijn hè! Ik ken het helemaal! Oh dat geeft zoveel hoop, ik hoop het zo voor je! Het is ook nu wel eindelijk geland. Verloskundige heeft gebeld. Echo en intake gesprek staan gepland. Aks ik morgen doorkom zonder ongi dan ben ik helemaal gelukkig, dan is mijn nod volgens ff. Dames als jullie me irritant vinden zeg het hè, dan ga ik alleen nog ma meelezen en niet meer schrijven. Kan me voorstellen dat als je op het wachtbankje zit je gek word van mijn gezeur
Nee hoor, MadameV, je bent niet irritant. Kan me heel goed voorstellen dat je van alles wil vragen en delen nu . Gelukkig is het eindelijk geland...want het is idd écht waar! Kan me voorstellen dat je er na morgen een nog beter gevoel over hebt, maar dat komt vast goed! Hier voel ik steeds meer klachtjes (of ik beeld het me in). Ik blijf een ongigevoel houden, maar wel in vlagen. En ik voel soms een scherp steekje in mijn lies. Mijn borsten lijken ook zwaarder te voelen. Ik weet niet of ik wel tot zondag kan wachten.met testen hoor...bij de eerste heb ik ook een paar dagen voor de NOD getest en dat was een duidelijke streep, dus ik weet dat eerder positief testen bij mij wel mogelijk is. Ik ga het toch maar proberen .
@3S3: ik weet eieigenlijk niet of dat nu niet meer kan...ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt!
Hier ook het zelfde, en dat ongigevoel dat ken ik ook dan komt het en dan gaat het. Borsten doen ook bij de dag zeerder en last van me onderrug, veel creamy afscheiding die in je broekje nat doet voelen, gister erge hoofdpijn maar kan ook komen doordat ik iets te lang heb geslapen ik weet niet. Opkomende puisjes alsof ik me jeugd weer beleef. Had gister de hoop verloren doordat mijn temp 3 dagen het zelfde bleef en het net op het randje zat. Maar vandaag weer een lichte stijging dus dat geeft weer hoop. Ook last van scherpe steekjes/krampen in mijn rechterlies en dat hield net even een tijdje aan maar is nu weer weg. Ik zit nu op 11 DPO wel spannend hoor. Morgen ben ik benieuwd naar mijn temp. Temp jij ook? xxx
Natuurlijk vind ik dat niet vervelend, gewoon blijven meekletsen en ik hoop straks met je in het juli topic te kunnen kletsen. IK ben wel erg nieuwsgierig naar mijn temp morgen. Dikke kus en knuf
Vlindertje89 en Mangolein, bedankt voor jullie reactie! Heb nu een tampon in gedaan, straks even checken of er wat op zit maar ben er bang voor.. Ik haat lange cyclussen grr haha
Nee, ik temp niet, maar dat ga ik wel doen áls ik de volgende ronde in ga. Ben ook heel benieuwd naar je temp morgen! Gelukkig had je vandaag wel een stijging.
Kan het niet komen door het ontpillen? of gebruik je allang geen pil meer? Ik heb dat altijd voordat ik ongesteld word, grotere pijnlijk borsten. Ik heb zelfs altijd donkerdere tepels en kringen eromheen. De eerste keer dat ik dat zag dacht ik nu moet ik wel zwanger zijn! maar helaas.. ik heb het altijd voordat ik ongesteld word. Wil je de moed niet in je schoenen praten hoor! het kan natuurlijk altijd zo zijn, ook als je zwanger bent dat je dezelfde symptomen hebt. Hoop voor je dat het snel raak is!
Er zijn toch wel een hoop meiden met symptomen, ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen! @ madame v... Ja gelezen en aan dat soort verhalen hou ik me ook vast totdat ik de moed weer verlies het schommelt nogal hier, we zullen het snel weten!