Waarschijnlijk kan ik ook op rood het eerste bloed is alweer gespot Goed geklust deze maand maar het heeft niet zo mogen zijn helaas want kan je lichaam je toch voor de gek houden! Gek wordt ik ervan.
Alle dames op roze gefeliciteerd!! Alle dames op rood, hopelijk volgende maand! Pfff vrijdag is me nod, hoop zo dat het deze maand raak is. Had vanmorgen wel een tuurtest in me handen maar ga nergens meer van uit. Heb die al een paar keer gehad en toch werd ik ongesteld. Morgen word ik door de huisarts gebeld met of ik eindelijk naar de gyn word doorverwezen. Hoop het zo als het nu niet raak mocht zijn. Begin de moed en positieviteit een beetje kwijt te raken......
Dames op rood dikke knuffel. Dames met een twijfelgeval ook, er is niks irritanter als dat. @ Kitty balen dat je temp weer gezakt is, maar nog niet onder de lijn toch.?
Hallo meiden, Sorry was even teleurgesteld dat ik ongi ben geworden dus ben ff niet online geweest. Maar geweldig dat er zo veel roze is gefeliciteerd meiden en meiden op rood balen! Ik mag op rood
Even vraagje. Ik wil zondag testen als ik niet eerder ongesteld word maar heb etos teste. Kun je daarmee 1 a2 dagen voor nod testen? Balen dames op rood! Op naar de volgende kans. Hoop echt dat iexereen binnenkort op roze mag als het nu niet is gelukt. Denk zelf dat ik ook door ga naar de volgende ronde. Voel me niet anders als anders. Wel last van keizersnede litteken maar zal wel koude weer zijn.
Jazeker nog net boven de lijn. Maar wel heel frustrerend dit. Einde van de dag wel een flinke klodder slijm in mijn broekje aangetroffen bij het naar wc gaan. Wat moet ik daar nou weer van denken. En nu weer in mijn linkerlies steken en dan weer rechts en dan vanochtend een ongigevoel tot in de middag. Pffff en vanochtend een omo witte test. Volgens mij zie ik ze vliegen. Maar genoeg over mij. Hoe gaat het nu met je? Ben je al aan het idee gewend.? Ik hoop zo dat ik bij je aan mag gaan sluiten. Samen allebei deze ronden begonnen met temperaturen en dan zwanger, dat zou echt leuk zijn. Maar mijn gevoel zegt dat het mij deze ronden niet is gegund ondanks dat ik alles uit de kast heb gehaald. Ik hoop je snel weer te spreken. Dikke kus en knuf
Balen weer een paar op rood. Veel succes in de volgende ronde. Hier ontzettende buikpijn, nooit eerder gehD, zou het mijn menstruatie aankondigen? Ikhoop het niet.
Ow krijg er bijna hoop van... Buikpijn is zo goed als weg, maar nog geen ongi te bekennen. Nog 1 dagje wachten en dan ga ik testen... Vandaag dag 35, 18 dagen na ovulatie!
@kinderwens, ik ga heel hard met je meeduimen. Mijn nod is vandaag.....heel spannend. Als er geen bloed wordt gespot gaan we straks testen.........
Nog nuet ongesteld hier. Als ik het morgen ochtend nog niet ben ga ik denk ik testen. Durf het bijna niet omdat ik er zo goed als zeler van ben dat ik me menstruate vanmiddag krijg... Ben nu 3 dagen overtijd.. Mij benieuwen......
Knuffel voor de dames op rood! Ik blijf nog even op het wachtbankje.. Mijn lichaam houdt me voor de gek! Gisteren mijn NOD, maar nog niks te bekennen, testje dacht ik wat op te zien, dus vanmorgen nog eens getest, helaas spierwit.. Ik snap er niks van, ik ben nog nooit over tijd geweest!
Ik twijfel zo of ik ga testen vandaag. Vandaag is mijn nod. 2 dagen geleden negatief getest met kruidvat 2 v 5. Afgelopen 2 dagen wel wat (zwangersschaps?)symptomen gehad zoals misselijkheid, hoofdpijn, veel plassen, steekjes.. Aan de ene kant kan ik vandaag mss beter afwachten of ik ongesteld word... Aan de andere kant heb ik zo'n gevoel dat en trek ik het niet meer van nieuwsgierigheid! Wat denken jullie? Testen of wachten?
Gewoon testen!! en anders kan je over 2 dgn er nog een test tegenaan gooien. Enne het resultaat uiteraard hier posten!
Oeh spannend voor alle dames die bijna gaan testen! @ Kaas: wat irritant is dat zeg! Ik hoop echt dat je alsnog een positieve test in handen krijgt deze ronde! @ Isamama: ik zou dat denk ik niet kunnen..wachten tot ik ongesteld wordt. Misschien wordt je wel helemaal niet ongesteld. Je hoort best vaak dat er voor NOD neg getest wordt en op of na NOD pos.. Ik duim voor je Ik kon me niet inhouden vanmorgen... Had nog een, niet erg gevoelige, test van de apotheek liggen en testte negatief...echt omowit . Maar wie weet wat er nog komt...zit op pas op 3 dagen voor mijn NOD. Hoop op snel meer roze op de lijst
Hier ook nog steeds op het wachtbankje. Vandaag CD 50, langste ooit. Vanmorgen een action test gedaan, ik zie vaag iets. Eerder was die altijd omo wit, maja misschien zie ik het ook gewoon omdat ik iets wil zien. Water erbij gegooid, maar dat 'iets' blijft staan. Geen duidelijke knalroze streep.
Lady's, help!!!! Deze maand was een verloren maand! Niet op de juiste momenten geklust en zwemmertjes zijn niet op de 'goede' plaats beland. Gisterenavond mijn favoriete eten klaargemaakt en ik was er zo misselijk van. Deze morgen testje gedaan... Zit nu 10 of 11 dpo. Wat denken jullie???