Dames kennen jullie dit? Een vriendin van mij is ook bezig met zwanger worden en wilde graag meer weten over Ovulatietesten. Gezien het feit ik nu toch op het wachtbankje zit heb ik een paar testen voor haar meegenomen, dipstick en CB. Voor de grap hebben we samen getest omdat ik mijn eisprong een week geleden al heb gehad. Met als gedachte dat mijn testen negatief zouden zijn. Tot mijn grote verbazing is er een streepje te zien op mijn dipstick en de CB geeft een smiley. Zou ik misschien dan toch zwanger zijn???
Hier tot op heden negatieve test en geen ongi. Pffff laat me alsjeblieft ongesteld worden zeg, kan ik ook een volgende ronde in.
Ik heb trouwens ff n vraagje! ik heb de testen van kruidvat 2v5 maar als ik test word de achtergrond ook roze achtig! En lees heel veel reacties dat veel testen omo wit zijn! Kloppen die testen van mij dan wel? Mijn test was vanmorgen negatief, met een roze achtergrond......
Dat heb ik ook met die kruidvat testen en zelfs dat ik de afdruk zie waar het streepje moet komen staan. Heeeel licht zie ik dat streepje. Van de week gaf dat mij hoop, maar gezien hij niet donkerder wordt, denk ik dat het aan de type test ligt
De voorlopigheid tussenstand: Weekendtesters 8, 9, 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Vlindertje89, 14 DPO GaiaMama, 10 DPO Mommy2000, 12/13 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO Mamalicious, 11 DPO Angelea, 12 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO JVS12, 12 DPO Meiske80, 12-14 DPO Liefde1978, 13 DPO Flipske, 11 DPO Totaal: 17
Hier ook.. normaal gaat aan mn menstruatie een flinke hoofdpijn vooraf. Nu nog helemaal niets. Iedere ochtend misselijk. Ik baal dat mijn lichaam me zo ontzettend voor de gek houdt. Laat me gewoon aan een nieuwe cyclus beginnen dan kunnen we verder. Nu CD 51.. t schiet niet op Jij ook nog geen menstruatie achtige symptomen? Ga je binnenkort nog een keer testen?
@ Kaas.. Eindelijk duidelijkheid, en nu vol goede moed de volgende ronde in! @ Tralala89, dat is altijd erg hard die tekst, nu maar hopen dat je ongi snel gaat doorzetten. @Kattenvrouw, snap wat je bedoeld erg gek he ze worden wel wit maar na een half uur pas, en dan is de test niet meer geldig.. heel apart.
Weekendtesters 8, 9, 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Vlindertje89, 14 DPO GaiaMama, 10 DPO Mommy2000, 12/13 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO Mamalicious, 11 DPO Angelea, 12 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO JVS12, 12 DPO Meiske80, 12-14 DPO Liefde1978, 13 DPO Flipske, 11 DPO Totaal: 17 zwanger (2) ongesteld (3) negatieve test (4)
Dan schrijf ik me ook maar weer in voor de lijst: Zondag 10 november: Tralala89, -geenideehoeveelDPO-
Ik heb nog niet alles gelezen,maar meiden, wat is deze lijst rood, zo niet leuk. Ik ga weer terug op mijn wachtbankje.
Goeiemorgen dames, @ Alle meiden op rood: NIET LEUK!!! Hopelijk is het snel raak voor jullie! @ Alle meiden op roze: jeeeeeeeeej! Gefeliciteerd!!! @ hier: Deze morgen opnieuw getest, met vl erbij (deze keer gewone test, geen extra vroege) en ja hoor... het is bevestigd! IK MAG OP ROZE!!! Ik zit nog niet op mijn roze wolk gezien de MA in juni, maar ik heb er een goed gevoel bij.
Ik heb beide keren het gevoel gehad ja het is raak en dat klopte dus (helaas de laatste een MA) dus het kan zeker wel.....nu zis mijn NOD ook 13 november en heb nog steeds niet het gevoel....
Weekendtesters 8, 9, 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Vlindertje89, 14 DPO GaiaMama, 10 DPO Mommy2000, 12/13 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO Mamalicious, 11 DPO Angelea, 12 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO JVS12, 12 DPO Meiske80, 12-14 DPO Liefde1978, 13 DPO Flipske, 11 DPO Tralala89 Totaal: 18 zwanger (2) ongesteld (3) negatieve test (4)