Balen meiden op rood MadameV als ik duidelijkheid heb (denk morgen.. ga alle testen doen die ik vind haha) dan kom ik bij je in juli topic, zou op 25 juli uitkomen denk ik! Succes meiden nog aan t wachten!
@pharilla, Hoeveel dagen voor NOD test je? Ik heb gisteren 3 dagen voor mijn NOD getest. Dinsdag zou ik ongi moeten zijn. Dinsdag doe ik voor de zekerheid nog een test en dan ben ik benieuwd of ie gaat knallen 😊
normaal rond nod.. maar dit keer dus veel te vroeg.. had zo'n gevoel.. tempdip, innestelbloeding, gister 9 dpo , vandaag 10 dpo.. dus vandaag 3-4 dagen voor NOD, maar hij is duidelijk hier, nou hopen dat t eens goed mag gaan. Spannend! ik test denk ik morgen al weer
heey meiden, ik ben ook nieuw op deze topic.. schreef bij een andere maar die was verplaatst.. Voor alle zwangere dames gefeliciteeeeerd !! Voor de meiden waarbij het deze ronde niet gelukt is knuffel !!! en de meiden op het wacht bankje !! succes met wachten !!
Dames op rood succes in de volgende ronde en een knuffel Dames op roze gefeliciteerd en genieten. Hier nog geen rode duiveltjes. Moet ook vaker naar de wc maar dat kan ook tussen de oren zitten om te kijken of er al bloedverlies is. Mijn cyclus schommelt tussen 28 en 29 dus ik wacht vol spanning af.
Klopt idd! Ik stond alleen op de test lijst en niet op de NOD lijst. Graag erop in het roze : AnElisa, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Alvast bedankt!
Toch gelukt , andere camera Duidelijk toch? Nou hopen dat alles goed gaat en de testjes oplopen, uitgerekend dinsdag/woensdag NOD. X Joyce
Pharilla en Jvs; Ik zie het ook! Gefeliciteerd!! En tip voor de overige met lichte twijfelachtige streepjes; doe bij twijfel de CB digital. Dan weet je het zeker! Ik had ook lichte streep bij de action test en moest goed kijken. Bij CB digital was het meteen duidelijk!
Vanmorgen ook met de ultra vroege dipstick omo wit. Heb een pest humeur en ben boos op mn eigen lichaam. Hoelang mag een cyclus eigenlijk duren? Moet 29 nov op de poli komen met een temp curve van mn nieuwe cyclus, maar als het nog even zo duurt hebben ze daar geen bal aan. Nog steeds geen ongi te bekennen, laat maar komen die handel. Een nieuw dieptepunt in mn cyclusduur. Voor de dames op roze: gefeliciteerd!! Voor de dames op rood: ik leef met jullie mee!!
Helaas, ik had m'n nod op 11 november maar ben gister al ongesteld geworden. Ik ga dus ook "vrolijk" door voor ronde 4... Ik baal ontzettend
Weekendtesters 8, 9, 10 november Vrijdag 8 november: mama lucy, 14 DPO Liv1985, 12 DPO Vlindertje89, 14 DPO GaiaMama, 10 DPO Mommy2000, 12/13 DPO Zaterdag 9 november: 3S3, 17 DPO Mamalicious, 11 DPO Angelea, 12 DPO Anelisa, 12 DPO Truus86, 12 DPO Zondag 10 november: DSM, 12 DPO Mangolein, 14 DPO Madeliefje1987, 14 DPO Mamasmeisje, 13 DPO VDV, 9 DPO JVS12, 12 DPO Meiske80, 12-14 DPO Liefde1978, 13 DPO Flipske, 11 DPO Tralala89 Ikke142, 17 DPO Totaal: 21 Zwanger (4) Ongesteld (8) Negatieve test (4) Twijfeltest (1)
pfff toch veel rood he niet leuk Ik heb onwijs veel last van vloeibare afscheiding, gelukkig moet ik heel vaak plassen dus kan ik controleren op bloed maar dat is het gelukkig niet.
Zie wel een licht streepje samantha! @familievdlaan: hier ook veel afscheiding en veel plassen. Hoop dat het roze word.
Oeh spannend. Misschien gaan we alledrie wel op roze. Heb al een paar uur een soort spierpijn in mijn onderbuik. Ga denk ik woensdag testen als de rode duivels niet komen.