Ik ken de testen niet, maar zie een 2e streepje zonder te turen. Als het echt wat is, zou de predictor early ook al wel n 2e streep laten zien. Maar je bent ook nog wel heel vroeg. Is de foto binnen de afleestijd gemaakt? Spannend man! Ga voor je duimen!
Ja afleestijd was na 2 minuten binnen 10 minuten. Streepjes stond er met 3 a 4 min. Maar helaas predictor early is negatief. Zaterdag staat mijn NOD korte lf in principe kan het nog alle kanten op. Vandaag 8 dpo. Maar verwacht dat ik ongesteld wordt zaterdag.
Spannend! Ik zie een streep! Verder ken ik de test niet, dus ik hoop met heel mijn hart dat deze betrouwbaar is
Mijn eerste Kruidvat 2v5 test was het beter op te zien dan op predictor. Predictor zag ik een schaduwstreepje op als ik hem in het licht zag. Ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen een streepje plast! *knuf*
Weet je zeker dat het een streepje moet zijn en niet een kruisje.. blauwe testen zijn vaak met kruisje. Streepje zie idd wel. Baken dr de rest negatief blijven
@haileybaby bah, balen dat de Predictor negatief is. Had wel verwacht dat daar ook een streepje op te zien zou zijn. Je bent gelukkig nog vroeg, dus nog niet de hoop verliezen.
Ik heb toevallig net een express gedaan. Maaaaar als ik goed kijk is daar een streepje heeeeeeel licht maar staat er wel en binnen afleestijd. Morgen ochtend ga ik de early doen. Als die negatief is dan laat ik het voor wat het is.
Ja dat streepje Zie ik ook hoor! doe morgen de early met ochtend urine. Ik doe een geluksdansje voor je!! Oee zo leuk die testjes! Heb vanmiddag *omdat het kan * ook weer eens getest en dit typ ik terwijl meneer of mw aan het schoppen is haha
@haileybaby spannend weer zeg! Ga voor je duimen! Hier deze maand dus geen idee wanneer mijn ei precies is geweest. Wel gezellig gehad +\- 14 dagen na menstruatie. Voorlopig ga ik er gewoon vanuit niks. Wil ook gewoon menstruatie enzo afwachten. Moet zeggen dat het deze maand wel beter gaat. Wat meer rust in mijn lijf. Ook heerlijke genoten van lekkere biertjes etc.
Ja uiteraard. Maar toch ben ik bang dat het niks is. Maar mijn borsten denken er anders over. Die doen echt zoooooo zeer.