Dank je wel. Ja baal enorm en ze gaan me toch niet helpen maar moet het gewoon kwijt. Ben nu bijna 10 maanden verder na laatste prikpil. Maar dit kan ik niet meer. Ik wordt hier zo verdrietig van.
Nee helaas moet wachten tot na het weekend. Maar ze gaan het toch afschuiven op het "ontpillen". En het liefst zetten ze me op de pil voor 3 maanden. Zodat me lichaam zou kunnen reguleren. Om vervolgens weer te ontpillen. Kan wel janken.
Ik zou gewoon afspraak maken bij de huisarts. En net zo lang in de spreekkamer blijven zitten tot je een verwijzing voor de gynaecoloog hebt. Gekke vraag kan het geen ovulatie bloeding zijn?
Naah zeg.... Ik vind het als onzin klinken. Gekke huisarts heb je! Idd zou ik ook een doorverwijzing eisen naar de gyn.. een huisarts heedt maar een klein beetje verstand van alles he...
Heb ik nog nooit gehad. Maar hou het de komende dagen in de gaten. Mocht het zo zijn dat het zondag weg is dan is het dat. Maar gezien mijn cyclussen ben ik bang van niet.
Aaaaah nee @haileybaby ! hoe kan dat nou?!?!?! Ik zou inderdaad gewoon eisen dat je wordt doorgestuurd en nagekeken gaat worden met bloedwerk en echo's! Misschien gewoon zelf even de gynaecologie zelf bellen? Zo heb ik voor mn kids dingen voor elkaar gekregen toen de huisarts het wegwuifde. (Dat mijn dochter coeliakie heeft bleek achteraf bijvoorbeeld). Dan hoef je alleen nog maar een verwijzing telefonisch aan te vragen bij de huisarts. Je niet weg laten sturen hoor! Echt enorm dikke knuffel!
Hier vandaag de 4w bereikt. Wel steeds gekeken of ik niet bloedde, ik blijf het eng vinden. Morgen doe ik de CB digitaal.
@haileybaby, ah nee toch!! Bloed je veel? Ik had gisterenmorgen bloed met afvegen en was dus ook bang voor weer een vroege menstruatie. Dit is aan het eind van de middag weer weggegaan gelukkig, aangezien ik vanaf maandag al veel vruchtbaar slijm heb hoop ik wel een eisprong te hebben. Zou dit ook niet bij jou kunnen zijn?
@haileybaby wat vervelend zeg! Ik heb ook geen idee hoelang t duurt voor zo’n prikpil uit je lijf is. Hopelijk kun je maandag gelijk terecht
@haileybaby Wat vervelend!! Op tv was dat als je in de ochtend een afspraak hebt tussen 8:00 en 10:00 je vaker doorverwezen wordt dan als je een afspraak later op de dag hebt. Ik vind dat je best wel kunt eisen dat je doorgestuurd wordt. De gynaecoloog kan dan wel het besluit nemen of ze je al kan helpen of niet.
Nee geen bloed. Was heel licht beige afscheiding met een stipje helder rood. Lijkt me nu weg te zijn maar heb wel echt last van me onderbuik. Wacht het nog even af. Zo was het namelijk vorige ronde ook begonnen. Dus baal gewoon. Ik hoop dat ik het mis heb en dat ik gewoon een ei krijg. Maar zie het echt somber in. Dus bel maandag om 8.00 de huisarts in de hoop ik 9 uur terecht kan (vaak wel)
Is er vandaag iets waar dieren op kunnen reageren? Er is iets met mijn hond aan de hand of met mij. Hij verliest me niet uit het oog. Volgt me op de voet. En nee niet zwanger (denk ik) testen waren van alles negatief. Vind het bijna eng.