Hier nu op 4/5 dpo. Hoofdpijn vandaag niet normaal. En echt steken in me onderbuik. Hopelijk blijft de menstruatie voorlopig nog lekker weg. Ben echt wel nieuwsgierig maar wil echt Wachten tot 2 dagen voor nod. Heb nog 1 action testje liggen.
Spannend weer zeg! Ik denk dat dinsdag of woensdag mijn ei komt. Doe denk wel een clearblue ovu test van het weekend en dan maar weer wachten. Had vandaaag echt een k*t dag. Voelde me niet top dacht veel zal toch wel weer niet lukken etc. Maar geniet weer van de maak momentjes met mijn vriend.
Zo een dag had ik woensdag. Nu ben ik wel beetje voorzichtig maar moet vandaag beginnen met verven in huis. Is wel verf op waterbasis. Maar toch stel je voor dat het gelukt is en door mijn drukke dag vandaag het niet goed gaat. Maar wil gewoon zo graag naar huis. Dus dan maar even knop om zetten en zorgen dat het af is. Ik ga voor jouw zooooo hard duimen dat het toch gauw raak is. Ik gun het jouw ook zo ontzettend erg❤
Met doortesten kom je daar niet achter. Eigenlijk alleen met temperaturen of een echo. Bij mij springt m’n ei pas 48 uur na m’n piek. Maar had elke keer dat ik zwanger raakte op de dag van de piek seks gehad. De zaadjes hebben ook een reis van zo’n 12 uur af te leggen, dus die liggen dan mooi te wachten hihi. Bij mij overleeft het dus wel een tijdje. Hopelijk over anderhalve week een positieve test bij jou!
Ohja dat wist ik en dacht ga dit keer temperaturen maar was ook geen succes. Maar nu heb ik mijn piek op dag 12. Dus hopelijk zit het goed. Mijn vriend was vanmiddag onverwachts thuis dus dat was even gezellig ik heb zaterdag ook seks gehad. Ben wel echt benieuwd. Maar ga er ip niet van uit dit keer. Hopelijk valt de teleurstelling mee
Je hebt in ieder geval je kansen al goed benut! Misschien morgen nog een x voor de zekerheid? Het blijft ook wel een heel bijzonder proces en iets ingewikkeld dat wat je lijf doet. Je kunt nu in je achterhoofd houden dat als het niet lukt, dat het moment dat jullie hulp inschakelen nabij is. Het duurt allemaal lang, sowieso te lang als je iets graag wil. Maar het gaat jullie uiteindelijk wel lukken denk ik zo! Je hebt trouwens wel kans dat je je cyclus dmv temperaturen moet gaan bijhouden voor een paar maanden. Dus wellicht misschien toch iets om te proberen volgende ronde? (En stiekem hoop ik dat je niet aan die ronde hoeft te beginnen hihi) Is dan wel fijn als je daar al meteen mee aan kunt komen bij de gyn om het proces te versnellen.
Ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Pfff nu al bijna een jaar verder. Als het nog langer duurt heb ik er eigenlijk geen zin meer in. Vrijdag moet ik ongesteld worden. Heb nergens last van behalve pijnlijke borsten maar dat had ik vorige ronde ook. Temp was vanmorgen 36.8 dus verwacht ook echt niks meer.
Ja misschien wel handig idd. Maar het is gewoon echt niet mijn ding. Ik denk dat het misschien vanavond ook nog wel gezellig wordt
Ah nee Meis! Hopelijk rolt er toch iets positiefs uit! Na deze maand zijn wij ook een jaar bezig. Echt stom dat het gewoon zo lang op zich laat wachten!!
Ja echt klote hoor. Ga na juli de huisarts bellen. Desnoods om in ieder geval 1 opvolging te doen om te zien of ik wel rond de goede tijd zit. Ovulatie testen worden bij mij nooit echt super positief. Wordt er gewoon onzeker van. Misschien als ik vanaf volgende week lekker in mijn eigen huisje terug ben en er rust is meer geluk.
Heb testen besteld als donderdag mijn temp niet omlaag is zoals vorige cyclussen dan ga ik testen. Heb wel een symptoom wat ik hiervoor niet had. Maagzuur en opgeblazen gevoel. Vandaag tijdens het ramen zemen paar flinke steken. We wachten af vrijdag is nog ver. 11 dpo moet ik ongesteld worden. Uiteraard liever niet.