Temp nog steeds 36.8 tijdens niezen doen mijn liezen zeer. Me borsten voelen zwaar en ben misselijk. Maar mijn geest zal wel een spelletje spelen. Zal niet de eerste keer zijn.
Heb een test gedaan maar was wit. Maar het is vandaag 9 dpo volgens eige berekening. FF heeft me op 10 dpo staan. Morgen kijken wat temp doet.
@haileybaby nee meen je! Niet leuk. Ik heb idd ook gezegd als het in juli nog niet raak is dan toch naar huisarts voor onderzoek voor mijn vriend. Dan hebben we dat maar uitgesloten. Eerder heeft nu toch nog geen zin ivm de Corona. Werd het op t werk wel even duizelig. 3 dagen na ovulatie. Vorige keer had ik ei op zaterdag en voelde ik dit ook op dinsdag. Ga er niet vanuit. Maar ja je weet t nooit. Heb aan mijn overleden oma gevraagd of zij er niet voor kan zorgen dat er iets in mijn buik komt. Zij was vroeger zo 3 x zwanger. Die was al op haar 23e moeder van 4. Ik ben 29 en nog geen. Dus zij moet mij maar even helpen. Je weet t nooit he!? @haileybaby we gaan samen weer duimen
Ik was 21 toen ik zwanger werdt van mijn 1e. Ik was 24 toen ik zwanger raakte van mijn 2e. Bij de 1e was het een verrassing omdat ik al heel lang niks gebruikte dacht ik dat het niet kon. Bij mijn 2e heb ik anticonceptie gebruikt toen ik er mee stopte was ik na 2 maanden zwanger. Nu ben ik alweer bijna een jaar verder en nog geen baby. Maar ik ben wel al gezegend met 2 kindjes. Voor jouw moet het nog zwaarder zijn. Jij hebt nog geen kindje dat lijkt me nog moeilijker als de wens zo groot is. Wij zullen gewoon dit jaar nog in verwachting raken dat moet gewoon. ❤❤❤ heel veel liefs voor jouw en een hele dikke knuffel❤❤
Het loopt soms zo raar. Bij de eerste was het bij mij in 1x raak, nu heeft het 11 maanden geduurd, en waarom? Geen idee. Het menselijk lichaam is maar apart.
Ik heb nu al roze verlies dat is nieuw. Maar heb er wel een verklaring voor zit bij mijn schoonouders. En mijn schoonzus is afgelopen zondag ongesteld geworden. Dus misschien doet mijn lichaam daarin mee. Nog een week dan ga ik terug naar huis.
Ja het is wel zwaar dat het nog onvervuld is. Maar we genieten ook wel van het kinderloos zijn. Net even snel naar de stad voor wat winkels. En anders worden dat soort dingen wel steeds lastiger. Hoe is t met je bloedverlies? @chantalvl het is gek hè. Waarom doet een lichaam nu eigenlijk zo? @aicirtap hoe is het met jou?
Ik ga dinsdag eens even bellen. Zondag/maandag mijn dochters verjaardag. En dinsdag op vakantie voor 4 dagen.
Lief dat je het vraagt. Gelukkig geen last van mijn menstruatie. Vandaag alweer dag 3. Dus nog tot dinsdag en dan weer klaar. Dan mogen we weer.
Oh lekker vooruitzicht zeg!! Hopelijk krijg je goed bericht!! @haileybaby fijn dat het uiteindelijk wel mee viel. Maar niet leuk dat je weer ongesteld ben geworden. Hopelijk heb je straks meer rust als je weer in je eigen huis bent enzo!!
Hahah! Heeel goed! Hier laatste wacht weekje ingegaan. Ik voel nog eigenlijk niks. Weer last van mijn ongemak daar beneden van jeuk. Heb dit nu al 6 maanden achter elkaar. En altijd de laatste week. Echt heel vervelend
Vervelend van die jeuk. Ik ga voor je duimen het wordt echt wel tijd nu. Hier zit ik nu op dag 5 het is sinds gisteren echt een druppel per verschoonbeurt. Dus weer klaar. Ik heb zo ontiegelijke spierpijn van het klussen gisteren dat ik vandaag maar een rust dagje neem.