Hij voelt waarschijnlijk wel dat er iets anders aan je is. Je gedrag of je geur is wat verandert denk ik. Nu je het zelf zegt, ik moest er ook aan denken toen je schreef dat je een streepje bloed had... Idioot, maar gewoon, om het zeker te weten, zou ik over twee dagen een testje doen. Als die negatief is, weet je iig dat dat het niet is! Dan kun je dat de arts ook vertellen.
Okay ik maak mezelf gek. Weet je nog dat ik 8 dpo was en bloedverlies. Nu denk ik stel dat mijn menstruatie nou geen menstruatie was. Stel dat mijn menstruatie een ovulatiebloeding was. Nou weet ik dat dat vaak weinig is en een paar dagen duurt maar stel. Ik heb weer echt heeeeeeeeeeeel licht beige gehad maar is echt gewoon bijna wit. Ik snap er niks van. Nu wordt ik echt gestoord ik maak mezelf gestoord. Ik ga van het weekend genieten en meer kan ik niet doen.
Ja als dat het zo wezen 6 of 7 dpo. Maar ik ga gewoon uit van het vervelendste en doe zondag nog even testjes ovu en zwangerschap als er geen bloed is. Als er bloed is zit ik maandag bij de huisarts.
Eigenlijk pas deze ronde. Heb weleens me temp opgenomen maar geen vergelijkings materiaal. En nu is het ook niet duidelijk.
Oh nee!! Maandag gelijk om 8 uur bellen. Ga je wel door met temperaturen? Zou je dat kunnen laten zien evt. Dikke knuffel
Jeetje.. ;( nee echt ga naar de ha en eis een gyn... Dit is niet leuk en dit hoort niet zo te gaan... *knuffel *
Ja geen idee!? Afwachten heb de man mijn situatie uitgelegd. Meneer meteen weer bezorgd haha, of ik dan toch maar.geen biertje wil gaan doen. Pfff zenuwpees .niet meer getest Borsten exploderen , hormonaal emotioneel, bijna toeschiet reflexen bij het horen van een baby ( nee ik geef geen bv maar heb het nogsteeds na 2 jaar gestopt te zijn) ik test maandag ofzo. Want ik weet toch dat het negatief zal zijn.. Al.hoop ik op een wonder
Ik hoop met jou mee! Wij horen samen zwanger te zijn! ❤ Ik moet echt al 3 uur geleden gaan slapen . Trust!