Na bewerken zie ik het nog beter. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ben wel een beetje positief. Hoop dat je gewoon nog wat vroeg bent.
Vandaag ook nog eentje gedaan. Wel met late urine doordat ik nachtdienst heb. Maar ik krijg al krampen in mijn buik. Dus heb er nog weinig vertrouwen meer in
Ook op die andere zie ik wel wat! Ben benieuw wat ie over 2 dagen doet. Wanneer moet je ongesteld worden??
Gelukkig iemand die wat hoopvoller is dan ik. Maandag of dinsdag verwacht ik hem. Maar heb sinds uurtje of 5 buikkrampen dus wellicht op cd26 toch kenstruatie
@MrsWit jouw 2e test. Weer niet of je nog wat ziet na uploaden maar onder de V zie ik echt wel iets hoor!! Of het moet een voordruk lijntje zijn?
Oh wauw wat spannend @MrsWit. Hopelijk is het inderdaad wat ik denk dat het is!! Ga je morgen weer testen?
Nee denk dat ik even stop met testen. Ze zijn zo onduidelijk wil deze onduidelijkheid niet meer. Dus dinsdag verwacht ik menstruatie en wacht t denk ik toch maar gewoon even verder af
Nee eigenlijk niet haha. Maar vandaag heeft geen zin want heb hele nacht gewerkt dus geen goede urine. Maar nu ik toch denk dat de André 2 wit waren wil ik er niet 3 zo hebben eigenlijk
Ja heb update. Vandaag cd28 en getest. Maar helaas wit. En krijg al buikkrampen dus helaas. Heb een klote weekend achter de rug en vandaag ook nog afspreken met vriendinnen waarvan er eentje gaat vertellen dat ze zwanger is. Heeft mij al zaterdag op de hoogte gesteld dat heb ik wel gewaardeerd. Maar helemaal geen zin in maar ik ga toch. Heb morgen afspraak bij de huisarts en ga vragen of ik met de praktijk ondersteuning kan praten.
He wat vervelend ... wat lastig voor je dat er in jouw omgeving prille zwangere zijn.... lijk mij verschikkelijk! Dan ook wel een soort van mee gemaakt maar toen had ik net een miskraam gehad en een moeder van school vertelde heel happy dat ze steeds maar moest passen omdat ze zwanger was.. verschikkelijk was dat zeg... Een praktijk ondersteuner.. tja ik hoop dat je er baat bij hebt! Ik zelf kon er niks mee .. medicatie icm psychiater maar na de intake enkel voor medicatie gekozen. Ik wist na mijn miskramen ook echt niet meer hoe nu verder. Het leven was een hell op dat moment...
Ik heb een knaller van een ovulatietest vandaag. Vanavond echt even mijn charmes gebruiken en hopelijk lukt morgen ook nog. Dan kan ik zaterdag weer plaats nemen op het wachtbankje.