Wat een ellende zeg, geen ervaring met prikpil maar zolang ontpillen lijkt me toch sterk Maandag gewoon een verwijzing via de ha vragen hoor.
Lief! Gaat wel oké. Ben nog steeds zoekende. Al een week vruchtbaar slijm, donderdag en vanmorgen beetje spotting maar nog geen ei gehad.
Ik hoop dat ik morgen kan temperaturen vandaag vergeten. Ik ga ook proberen een ovulatie test te doen. Ik wil alles onder de huisarts haar neus drukken. En ben gewoon bang dat het enige wat ze gaan doen is mij aan de pil willen zetten.
Elke keer naar de wc met het idee dat ik ongesteld ben vanwege "nattigheid" heb ik gewoon 1 dag voor nod glibberige afscheiding.. Ik hoor kurk droog te zijn nu. Gekkigheid
@Lamia ik ben heel glibberig op het moment... Gemengd met normale afscheiding... Dus wie weet!!! Spannend!
...Heb ik weer... Vanmiddag begon ik maar zo te huilen, dat doe ik niet snel. Ik heb vanavond niet gegeten, voel me vol op de maag en er kwam wat omhoog. Ik dacht, wat kan het me schelen, ik ga eens een testje doen. Ik proberen te plassen, half uur ervoor nog geweest maar het lukte zonder problemen. Ik krijg dus heel snel een eisprong of er is iets heel anders gaande
Stel dat je cyclus 33 is. Dan zit je nu op CD 39... (uitgaande dat je ongi geen ongi was maar een innesteling)