NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE!! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 13 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hier is helaas het hartje rond de 9 weken gestopt. :cry: Afwachten of het spontaan komt of maandag aan de pillen.

    Als de miskraam achter de rug is dan eerst focus op mezelf en mijn dochter. Even geen hormonen, geen gestress, geen ziekenhuis. En dan in juni/juli de laatste ivf poging. Ik heb nog maar 1 kans...
     
  2. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Ach nee :( wat erg!!! Klote....
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  3. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Waarom is dit jouw laatste kans? Ik weet ( als ik het goed herinder) dat eitjes hebben bevrucht en bewaard toch? Als deze " op" zijn, is er dan geen optie meer mogelijk?.
    Of ? Praat mij eens bij :)
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Bij elke ivf poging tot nu toe weinig eicellen en geen cryo’s (niks in de vriezer). Ik heb 3 ivf pogingen gehad. Ben nog verzekerd voor een 4de en ik verwacht daar maar 1 verse terugplaatsing uit van 1 of 2 embryo’s. Dus daarom 1 kans. Ik begin oud te worden. Ik word over ongeveer 6 weken 41.

    Ik wil de komende maanden wel goed benutten. Voeding wat aanpassen, naar de osteopaat en even niet aan de pil. Liefst pas bij de 3de menstruatie na de miskraam, tenzij mijn cyclus erg van de leg is.

    En verder gewoon even rust. Ik heb een heel heftig 2020 gehad met overlijden moeder, overlijden van mijn 2 katten, problemen op werk, corona toestanden en mislukte iui/ivf pogingen.

    Ik heb ook gevoel dat ik tekort schiet niet naar mijn dochter en er niet 100% ben. Ze is voor mij soms ook teveel en dat voelt niet goed. Dus even genieten van mijn moppie. Ik heb door alle toestanden sinds haar geboorte al gevoel gehad niet voldoende genoten te hebben. Ook te weinig beseft dat dit misschien mijn enige baby zal zijn en mijn enige kindje die ik zal zien opgroeien.
     
  5. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Ik weet eigelijk even niet zo goed wat ik.moet zeggen. Man ik gun je echt het alle beste en geluk.. ♡♡
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    @Lamia welkom terug. Hier ook nog steeds aan het zoeken.

    @aicirtap jeetjw Meis wat naar om te horen. Even de rust pakken die je nodig hebt. En laten we duimen dat je laatste poging raak mag zijn
     
    Lamia en aicirtap vinden dit leuk.
  7. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hoi dames,

    Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad en ons mannetje is helemaal goed gekeurd. Vanaf zaterdag ga ik niet meer optellen maar aftellen:p
     
    Amoxiclav en Lamia vinden dit leuk.
  8. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Oelala! Zo leuk!!
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  9. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    5 dagen te late eisprong! Althans, ronde 1 na de bevalling van ruim 4 maanden terug. Dus ik ken mijn cyclus nog niet.. per toeval kocht ik ovu testen voor de volgende ronde want ik teste ook negatief dus had de hoop opgegeven deze ronde. De ovu test knalt nog erger dan de controle streep hahaha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Talithaaa en MrsWit vinden dit leuk.
  10. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd
     
  11. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    :D owja eigen emotions werken hier niet;) superleuk voor je!
     
  12. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    haileybaby vindt dit leuk.
  13. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja wel redelijk. Ik ben nog wel moe en warrig/onrustig/gespannen/kort lontje. Ik ben bij de osteopaat onder behandeling en binnenkort bij be mama een consult. Even in top conditie konen voor de allerlaatste poging in juli/augustus.
     
  14. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Klinkt inderdaad als ik top conditie komen. Wat doet de osteopaat precies?
     
  15. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Jep.. alleen tja.. mijn man vind het okee als ik weer zwanger zou zijn. Hij vond het ook leuk maar zonder interactie..... gewoon alweer 6 weken niks. Alsof ie niet meer durft ofzo.. Naja dit weekend heb ik ergens mijn ei volgens de testen. We zullen zien....
     
  16. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Ik snap mijn cyclus echt niet.. gister nog een ovu test die richting positief ging <lees, van t weekend zal ie wel knallen. Nu is hij weer minder.. ik leg het maar neer, als dat lukt... heb ook een nieuwe veel te duure menstruatiecup gekocht ( beppy van 40 euro meen ik?) Die wol ik toch wel even testen eigelijk xD.... maarja.. stom.. wordt weer afwachten wat mijn lijf nu gaat doen en of er uberhoubt interactie zal zijn..
     
  17. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hier gaat het wel. Heel moe en last van mijn bekken. Maar gelukkig wel al het derde trimester in. Kleine man is goed actief. Lief dat je het vraagt.

    Hoe gaat het met jou?
     
  18. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Oh minder leuk dat je man weinig initiatief toont. Misschien eens verrassen?
    Oh wat raar. Ik gebruik al heel lang geen testen meer. Weet dat het ergens tussen 13-17 zit. Dus daarin maar gokken. misschidn nog even door testen en alvast toch gebruik van maken?
     
  19. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja echt aan hè aftellen nu!
    Er zitten goeie en slechte dagen tussen.
    We zijn even niet actief bezig met zwanger worden. Had echt zoiets moet even die rust creëren in mijn hoofd. En ik heb COVID vaccinatie gehad dus sowieso even 2 maanden niet. We zijn na de zomer wel weer
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  20. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Ovulatietest van vanavond. Lang niet positief maar wel de goede richting op. Wel eindelijk interactie geweest ^^ nu maar hopen dat de " zaadjes" lang genoeg blijven zitten.. ik zit nu op dag 15.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina