Gehouden?! Geheugen bedoel ik Dan zou t zomaar kunnen zijn idd dat je nu pas 7 dpo bent! Spannend meis!
Zaterdag is in NOD ga vrijdag testen dan zijn mn vriend en ik beide vrij.. want het weekend ga ik de late diensten weer in. Voel me een beetje down vandaag na het zien van al die zwangeren . Ik gun het ze van harte maar toch...morgen voel ik me vast weer beter Hoe gaat het met iedereen hier ?
Zoooo herkenbaar. Ik duim voor jullie! Ik ben vandaag gezellig met m’n zoontje en vrienden een dagje uit geweest. Mijn man is een weekend weg geweest met een vriend en kan elk moment thuis komen.
Poe he! Wie weet een goed voor teken. Ovulatie pijn!Maar ook extreem gewoon weer.. vorige maand niks van gemerkt, maar toen ik zwanger was in ronde 2 had ik ook deze ovulatie pijn en ook zo extreem. Dat eindigde dan helaas in een miskraam maar heb nu wel goede hoop eigelijk hahaha. Over 14 dagen horen jullie meer
Oja en nog mee leuk nieuws. Mijn man is vandaag gestopt met roken! Hij is niet te hardde! Chagrijnig als een aapie! Maar hee ,even door heen xD..
@Lamia, ik duim!!! Die pijn had ik in dec ook, ook een mk. Maar deze ronde had ik nergens last van. Hopelijk lukt het stoppen ooit. Komt vast goed. Hier zet het bloeden nog niet echt door. Gisteren hele dag alleen bij afvegen bruin en beetje roze. Nu begint beetje rood bij afvegen en wat lichte krampjes, maar verder nog helemaal niets. Heb toch liever dat het flink doorzet en sneller weer weg dan steeds dit gekwakkel en dat het dan weer zo lang duurt
Hier ineens mega emotioneel en geen idee waarom. Dit had ik ook toen ik de pil slikte. Zou toch mijn hormoon balans helemaal in de war zijn. Getsie helemaal geen zin hierin
Afspraak 1 van vandaag overleefd: de tandarts. Alles in orde. Hopelijk gaat de afspraak bij de gynaecoloog straks net zo voorspoedig.
Gister te horen gekregen dat we een meisje verwachten❤️ wilde het toch even delen Sterkte en een knuffel voor alle meiden die 't nodig hebben