Lieve reacties van iedereen. Zal straks wel zijn wanneer ook de datum in de buurt komt. Ach moet t ook de tijd geven om t te verwerken. Ben ook bang dat mijn cyclus door de war is etc.
Durf het niet te zeggen. Ik vind ze aflopen maar durf er geen uitspraak over doen. Weet niet waar je in je cyclus zit anders even doortasten.
Hier een flinke verkoudheid te pakken met flinke keelpijn. Laatste week van de eerste strip is vandaag ingegaan. Tot nu toe gaat het goed en geen bloedingen. Alleen bruinverlies gehad op dag 13. Voor nu voel ik me echt beroerd en ziek. Zo de hond laten plassen en me bedje in. Morgen eerst de meisjes naar school brengen en dan terug me bed in. Nog 3 weken en dan lekker een midweekje weg in eigen land. En misschien boeken we wel bij een weekend.
Ja dat herken ik. Ik denk nu vaak aan als de cryo tp van dezelfde donor zou zijn gelukt dan was ik nu hoogzwanger geweest. En had mijn moeder het kindje misschien nog kunnen zien. Zelf ook 3 vroege miskramen gehad. 1x begin april 2015, 1x eind oktober 2015, 1x juli 2017 (tp van 2 embryo’s). De “kindjes” hebben in mijn hoofd namen.
@haileybaby beterschap! @MrsWit Durf het je niet te zeggen. Temperatuur je ook? Het bloeden is begonnen. Ik ben wel aan het werk gegaan, maar ben zoooo moe! Hadden jullie dat ook tijdens het bloeden? Ik ga straks weer lekker naar huis
Hcg gedaald van 37719 naar 384, dus dat is positief. Hb nu op 6,9 dus die moet ik weer omhoog zien te krijgen. Mijn hb was voor de miskraam nog 9,1. Ga wel weer aan de floradix haha. Dat zal vast ook de reden zijn dat ik me nog niet zo goed voel. Werk nog even halve dagen.
Of aan de ijzer pillen ? Werkt wat sneller toen ik een in van 2.1 had en na de bloedtransfusie ook nog een jaar lang 3x daags tabletten moeten slikken
Na mn bevalling met 3,5L bloedverlies zat op 4. Na bloedtransfusie op 5,4. Heb het toen vrij snel omhoog gekregen met floradix. Gynaecoloog gaf ook aan dat ik dat gewoon met gezond eten kon oplossen. Wellicht dat ik het over een maandje weer laat prikken.
Nee was ik keer mee begonnen, maar ik kan dat niet consequent hoor. En ik moet er vaak om 5 uur uit om te plassen en dan denk ik niet aan tempen Vervelend dat je je zo naar voelt. Hoe voel je je nu? Fijn dat je duidelijkheid hebt! En hopelijk krijg je snel weer wat meer energie’
Ja hè! Had niet gedacht hem nog te vinden. Maar had wel ineens echt steken vandaag links. Dus dacht ineens. Even kijken wat die test vanmorgen heeft gedaan