Zere tieten (AU!) zelfs als ik stilzit, onderbuikpijn met vlagen, misselijk met vlagen en constipatie.... Het wisselt met de dag, de ene dag is het erger dan de andere. Dus jup... Zwanger De tweede en derde week (5 en 6) vond ik het zwaarst. Ik voelde me echt ziek, maar dan elke dag. Ik denk door het snel stijgende hcg.
Normaal is de week voor nod toch vrij rustig? Heb sinds gister met vlagen steken in mijn baarmoeder... niet als menstruatie kramp maar echt steken... en hoe langer is staat naar de rest van vanmiddag hoe meer streepjes ik overal ge zien xD.... was het al duidelijk dat ik geen geduld heb xD...?
Oke lieverds ik werd helemaal gek van mezelf en het wachten op de stomme test . . Dat ik naar de action ben gescheurd en daar nog een paar testen heb gekocht. Maar wat ben ik blij.. eindelijk niet meer zo'n lichte test. Heb gelijk de vk gebeld en heb 12 maart de 1e afspraak staan
Jongens,ik heb een tuur streep!!! Met 3e urine, test van action. Morgen ochtend ga ik een kv doen met 1e urine
Sta dus net onder de douche.. dan ben ij altijd doelloos denken. Vaak herrinder ik mij dan ineens mijn droom van afgelopen nacht weer. Ik droomde dat ik naar de huisarts moest om bloed te prikken voor iets. (Gister heb ik ook getest maar die bleef wit) nu in mijn droom kwam er uit de bloed uitslagen niet het geen waar ze naar zochten maar dat ik zwanger ben! Dat vond ik raar want in mijn droom vertelde ik dat ik nog getest had xD waarom op de dokter zei; maar in het bloed kan je het al wel zien!gefeliciteerd. Waus dit xD...
Hier was de laatste pil van strip 1 ingenomen op zondag. Vandaag heb ik het bruinverlies al gespot. Merk het wel rugpijn en hoofdpijn en moe. Maar 1 plus punt ben niet ongesteld als we op vakantie gaan over iets minder dan 2 weken.