NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE!! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 13 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Lief ❤ ja ik heb samen met hen in het groepje gezeten en zij hebben mij ook gesteund op het moment dat ik to-taal werd afgemaakt hier op de pagina. Vandaar dat ze toen een apart groepje is gestart, zodat we ongestoord konden kletsen.
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  2. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Soms snap ik de dames ook niet op de pagina. We hebben allemaal hoop en wensen. Soms zijn sommige dingen in een zin verkeerd geformuleerd maar met goede bedoelingen getypt. Als ik positieve testen zie wil ik dat natuurlijk ook. Maar gun het een ander ook gewoon. Mijn tijd komt wel of niet maar kan daar niet een ander op af rekenen. Voor nu ga vooral heel stevig op je roze wolk zitten en laat je er niet afdonderen tot het tegen deel bewezen is. Jullie hebben er samen lang genoeg over gedaan.♡♡♡
     
    chantalvl, MrsWit en Dicky34 vinden dit leuk.
  3. ptries

    ptries Bekend lid

    22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zie wat hoor!
     
  4. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Mooi hoor @Dicky34 ! hoe is ie nu? En iedereen gunt het je toch, zeker als je al weer zo lang bezig bent! Ik snap het wel, maar ik was toch ook super blij toen het raak was, dat hoort gewoon zo, dat is het beste wat je kunt doen.

    @Lamia Ik vind het moeilijk om te zien, maar als jij het ziet. Ik snap wel dat je nog twijfelt, je bent ook nog heel vroeg, hopelijk gewoon oploop komende dagen!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  5. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Okay misschien een stomme vraag. Maar hoort misselijk zijn ook bij ovulatie symptomen want ben me toch een partij misselijk. Ovutesten lopen eindelijk op. Afscheiding hangt tussen waterig en slijm in. Bm is zacht en beetje open. Vandaag me mannetje nog maar even meesleuren naar bed hihihi
     
    Deb89 vindt dit leuk.
  6. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @haileybaby ach, wat ben je toch een schat ❤❤ Die misselijkheid herken ik niet als ovu-symptoom. Wel weet ik dat er buikgriep heerst... Alle vijf hier thuis, inclu mezelf zijn het slachtoffer ervan geworden... Rustig aan maar en niet te vet eten, wel goed drinken, dat leek iets te helpen.

    @Akka goed! De buikgriep lijkt verdwenen als sneeuw voor de zon :) Nog wel wat duizelig maar dat trekt wel weer weg.
    Mn man is zo'n schat... Hij is gelijk onze slaapkamer gaan opruimen.. "Ja, " Zegt hij "mocht het niet goed gaan, heb ik het hier iig opgeruimd!" (Het kindje komt het eerste jaar bij ons) ❤
    Lief ben je, Akka!
     
    Akka vindt dit leuk.
  7. Ior

    Ior Niet meer actief

    @Lamia Ik zie iets hoor!! Wel licht nog. Hoop echt dat ie goed oploopt deze x.

    @Dicky34 lekker op je roze wolk en je moet je echt niet schuldig voelen!! Iedereen hier hoopt een kindje te mogen krijgen. En gun het jouw extra, jullie zijn al best lang bezig, ook al is het niet de 1e, de wens is evengroot❤

    @haileybaby, hier precies hetzelfde. Gisteren beetje misselijk en gevoel van brok in de keel. Slijm etc ook zelfde als bij jou. Ik gebruik alleen geen ovutesten. Wel helpen. Ik had eergisteren een daling maar volgens mij maakt dat niet uit.
    Enige bij mij is dat ik niet alle dagen op dezelfde tijd kan tempen. Op di en wo gaat mijn wekker om half 6, ma, do en vr om half 7 en op za en zo zet ik geen wekker
     
    Dicky34 en haileybaby vinden dit leuk.
  8. Talithaaa

    Talithaaa Fanatiek lid

    13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    @Lamia Ik zie het streepje hoor! Hoop zo erg voor je dat hij mooi oploopt!

    Iedereen zit hier met dezelfde wens. Ik volg jullie juist nog omdat ik hoop dat de rest ook snel in verwachting mag zijn. Ik gun het iedereen zo!! <3
    En natuurlijk is het ook confronterend dat een deel op roze gaat en de rest weer een ronde verder moet. Erg naar. Hopelijk is het voor iedereen heel snel zo ver! :)
     
    chantalvl en Dicky34 vinden dit leuk.
  9. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Ondertussen gaat de realiteit door.. Zo met de oudste naar een ouderavond van de 3e klas.. :eek::roflmao:
    Mijn God... Wat wordt die groot al. 14, bijna 15 en net zo lang als ik.. o_O:roflmao:
     
    chantalvl, Lamia, Deb89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik temp tussen 6 en 7 en in het weekend ook later. Maar dat noteer ik dan erbij. We zien het wel. Kan het helaas niet afdwingen van moeder natuur.
     
  11. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Succes!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  12. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik ben stiekem best jaloers op iedereen die zwanger word. Maar voel je alsjeblieft niet schuldig! Je hebt er heel lang over gedaan!
    En niemand moet zich schuldig voelen, bij mij was het bij de eerste in 1x raak, en nu niet, balen, maar het is niet anders.

    Ik gun het mezelf enorm, maar ik gun het hier ieder ander!
     
    MrsWit en Dicky34 vinden dit leuk.
  13. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Lekker spetteren
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MrsWit en Dicky34 vinden dit leuk.
  14. owl

    owl Bekend lid

    24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Prachtig verwoord!

    En ik ben jaloers op jouwn bad :roflmao: oh oh oh wat mis ik het hebben van een bad. Ik vraag elk jaar standaard aan mn vriend een bad voor mn verjaardag:rolleyes:
     
    Dicky34 en Milena92 vinden dit leuk.
  15. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Dicky34 hé meis lang niet gesproken.
    Vraagje.. Heb je een foto van je temp kaartje?
    Ben ik ook benieuwd naar:D
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  16. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb het idee dat mijn baarmoeder mond echt openstaat nu. Maar nu heb gisteren gezellig gehad er zit dan wel bijna 24 uur tussen. Zou het echt heel veel uit maken voor de zwemmers? Wil elk moment aangrijpen. Als mijn temp 1 deze dagen omhoog schiet wil ik geen gemiste kans laten liggen.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  17. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik ben ook dol op mijn bad! Ik heb het de laatste 15 jaar bij mijn ouders niet gehad, maar sinds we samenwonen hebben we er dus 1 Vind het ook zo handig met kinderen. Ik zou niet meer weten wat ik zonder moet hahahah.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Voor de misselijke dames @haileybaby @Ior Er heerst ook een heel naar virusje, mijn dochter heeft dit weekend bijna alleen maar kreunend en spugende op de vloer gelegen. Nu weer goed gelukkig.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  19. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Om de dag is het beste toch? Ik lees altijd dat het voor de zaadkwaliteit niet fantastisch is om het elke dag te doen.
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  20. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ja dat heb ik ook gelezen. Maar Ja misschien ben ik degene bij wie de test niet aanslaat. En laat ik nu een kans liggen om wat soldaatjes klaar te zetten. Lastig dit.
     

Deel Deze Pagina