Meneer en mevrouw!! ♡♡ mijn man zei laatst. Tja.. we zijn nu compleet... een jongen en een meisje, 2 . Met 3 wordt die symmetrie verstoord...... Hahahaha ben heel benieuwd of hij werkelijk daarom nog een 4e zou willen laaaaaater , al zou ik het niet erg vinden hoor
Hebben de zwangeren onder ons het ook zo heet! Man man man... sinds mijn eisprong sta ik te wapperen. Loop nu gewoon in een shirt buiten!! Mensen kijken een beetje gek omdat zij er bij lopen als mummy in hun sjaal gewikkeld
@Lamia hopelijk over 2 dagen een knalstreep en over 8 maanden een gezonde plakbeeb! Mijn dochter heeft hoge koorts. Verder is ze wat rustiger. Maar niet echt ziek ziek. Dus hopelijk kunnen we morgen gewoon naar oma.
@Lamia Ja maar ook echt hoor! En het duurt ook mega lang voordat ik weer een beetje afkoel. @aicirtap ik hoop het ook voor je! Beterschap voor je meisje
Wat was dit. Ik heb nachtdienst en was vanmiddag aan t slapen en werd wakker van steken links onderin mijn buik. Ik moest er echt heel hard op drukken, zakte gelukkig wel snel weer weg. Maar dacht echt wat is dit!! Zou het van mijn aankomende menstruatie komen, of is het wat anders. Morgen staat mijn nod, verwacht zelf eerder dat hij woensdag of iets komt. Normaal bij mijn aankomende menstruatie hele pijnlijke borsten, nu nog nergens last van! Geen idee hoe deze cyclus gaat worden
Ik heb zelfs niks in huis! 6 maanden lang die test drang gehad. Toen ik in december die positieve test had, was ik heel blij maar zo vaag in eerste instanties. Dus nee geen drang om te testen. Misschien pas test halen als het vrijdag nog niet is gekomen? Haha heb echt geen idee
Wat gek! Ja op zich ken ik dit wel.. Dit voelde ik tot 2 keer toe wanneer mijn ei sprong en hij bevrucht was! Dit keer dus ook gevoeld. Je maakt het wel spannend
Lieve dames!! Ik hoop zo dat jullie ook snel op roze gaan!! Moet toch wel!! Ik test nu elke dag *oops * ene dag action (omdat ik nog een shitlode had liggen) andere dag Kruidvat. Vandaag was action weer aan de beurt hahaha. Daar waar ik donderdag nog een tuur test van action had heb ik nu een duidelijke streep! Woehoe action kan toch echte strepen geven ^^ . Ik verwacht morgen met de kv test wel een zo goed als knaller. Maandag wordt ik terug gebeld door de verloskundige en dan gaat deze spannende reis echt beginnen.pfoee terwijl ik dit typ moet ik huilen hahaha... gister bij de baby afdeling van de Hema ook in tranen gestaan xD.. leuk hoor hormonen. Ik hoop dat jullie mijn zwanger update niet vervelend vinden? Ik zal een vruchtbaarheids dansje voor jullie doen!♡♡ *action test van net *tja die kon ik gister nier laten liggen he als je een zo goed als Halloween baby verwacht hahah
Jeeeeeeeee mn IF (internetFriend) krijgt een babyyyy yeahhh! ❤❤❤ @MrsWit klinkt bijna als innesteling meis! Ik duim voor je! ❤❤❤
Hahahaha anders jij wel dicky!! @MrsWit ,dat bedoelde ik gister ook ! Jij krijgt ook gewoon binnen 9 maanden een baby hoor!!!! Of 2!of 3 hahaha
Ooh @MrsWit ik duim voor je! Even niks met babys enz te maken maaarr.. Ik heb het vandaag eindelijk gedaan. Mijn haar afgeknipt om te doneren
Wauw ❤❤❤ Nou volgens mij heeft dat wel te maken met babies... Ik had t ook opeens in mn kop mn dreads eraf te halen... Wat gaaf!
Zou wel heeeel fijn zijn! Ga toch niet testen hoor hihi pas als mijn menstruatie niet is gekomen vrijdag of zaterdag denk.
Nou zou het echt zo zijn? Maar ook echt zo heftig en zeeer pijnlijk? Hihi nou voelt toch wel echt alsof we elkaar al goed kennen. Maar uiteindelijk alleen hiervan hihu