Jeetje! Nou je hebt goed je best gedaan!!! Hier was het meer 1 keer seks 2 dagen voor ei xD... ziet er goed uit !! Ik ga voor je duimen duimen en nog eens duimen
Deze maand wordt waarschijnlijk overgeslagen voor mij. We gaan precies op wintersport met schoonfamilie als ik mijn ei moet vinden. Maar even afwachten hoe dat gaat.
Jaloers!!! Hier 1 a 2 x max in de maand xD...... 6 jaar geleden toen er nog geen mindere waren zeker 6 keer per week
Is toch juist een mooie gelegenheid, lekker ontspannen, geen ei zoeken, maar gewoon doen als je zin hebt . En dan gewoon een keer een middagje alleen in het huisje terwijl iedereen op de skies staat haha! Of heel zachtjes midden in de nacht als iedereen slaapt! @Lamia ja echt he, eigenlijk zijn ze nu gewoon al helemaal af, moeten alleen nog maar groeien, heel bizar. Heb ook zin in de echo vrijdag, dan zien ze er ook echt uit als baby's!
Het is nogal een klein huisje. Ach wie weet hoe t loopt. Geen idee of ik me er prettig bij voel. iig geen ovulatie testen. Dat wordt een beetje lastig
Ik moet echt weer de positiviteit vinden zeg. Nu ik toch weer ongesteld ben geworden. Ik wist wel dat het niet gelukt was maar toch wel weer verdrietig en denk ik echt wordt ik ooit nog zwanger?! Is het mij gegund. Mag ik ooit moeder worden?!
Ik moet echt even klagen en uithuilen. Ik heb een autootje. Die moet met de tijd eruit want mankeerd het 1 en ander. Rijdt me vriend net even me rechter achterkant in puin. Zag even een paaltje over het hoofd ik heb 2,5 jaar me rijbewijs en nog nooit schade gereden. Ik baaaaaaaal