Hahaha al weer 2 gedaan deze week, dus wacht maar ff af. Al wel sinds gisterenmiddag krampen, maar verder geen enkel teken van een naderende ongesteldheid. Onzekerheid ten top dus weer.
Oh wat kak zeg die onzekerheid. Snap dat je toch nog even wilt wachten. Zeker als je beetje die kramp hebt. Dat het misschien toch wel komt
Nee, zeker niet. Heb deze maand geen testen gebruikt. Maar heb nog nooit zo’n lange cyclus gehad, die is altijd tussen 27 en 30 dagen eigenlijk. En afgaand op gevoel en slijm heb ik wel een idee wanneer mijn ei is geweest en had ik wel verwacht afgelopen woensdag of donderdag mijn NOD te hebben.
En daar komt bij. Vorige maand heb ik nog wel testen gebruikt en toen was ik ook ineens 3 dagen later ongesteld t.o.v. alle maanden daarvoor met testen. Ben een beetje bang dat de boel in de war is.
Heel gek @chantalvl. Ik ben benieuwd naar een ander merk test bij jou. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Ik moest toch luiers bestellen, dus heb ook meteen clearblue test besteld. Ze hebben geen predictor in assortiment van Etos.
@chantalvl @Talithaaa Jaaa nog 4 dagen! Ik Vind het ook snel gaan!! Al voelt het ook Alsof ik al maanden zwanger ben. Heb het alleen nog mijn ouders verteld, mijn man wilde het zijn moeder ook vertellen maar dat mocht niet van mij hahahha.... Ik vind het allemaal maar eng! Misschien na de echo ofzo.. of over 6 maanden xD