Oeps, krijg toch ineens testdrang nu de menstruatie in de buurt komt. Nog 5 dagen voor nod. Wel wat gevoelige tepels.. maar is het anders dan anders. Verder weinig klachten. Ja last van mijn onderrug als ik mijn bekken kantel, maar heb ik niet gewoon van werk pijn. Jaja het is weer begonnen het gissen!! Heb van de action de early 4 dagen voor nod testen.... denk dat ik nog wel wacht hoor
Hier beginnen ineens de zenuwen te komen. Want zou het nu toch raak zijn.. Wil denk toch al zwangerschapstest kopen en misschien nu wel een predictor. Maar wie weet waar je het goedkoopst kunt bestellen?
Ik kocht hem gewoon bij kruitvat voor 7 euro meen ik.. met 5 dagen voor nod kon ik met een Kruidvat test ook al.een tuurstreepje zien. Action overgens ook.
Omdat je meestal ook verzendkosten moet betalen, kun je hem ook prima bij Kruidvat ophalen. Kost daar 11,99. Heb je hem ook direct in huis. Ben zo benieuwd!!!
Oké, ik ben eruit. Ondanks dat ik er vanuit ga dat hij vast wit is ga ik toch morgen een test doen. Heb nog een early liggen van de action. Die is 4 dagen voor nod en morgen 3 dagen voor nod. Heb nog weinig klachten alleen wel wat gevoeligere tepels. Mijn vriend zat er gisteren ff aan. En dacht nou niet heel fijn. Maar vorige keer had ik echt veeeeeel meer last van mijn borsten
Hahah irritant elke maand weer hè! Ik voel ook altijd iets waardoor ik denk dat ik zwanger ben, maar toen ik zwanger was van mijn zoon had ik 0 klachten en dacht toen ook dat ik ongesteld zou worden, niet dus hahah.
Nope, geen tuurstreep niks. Hartstikke wit. Nu maar gewoon wachten tot donderdag. Dan moet ik ongesteld worden.
Ik ben bang dat deze zwangerschap wederom een mk wordt Ik had net al wat bloed bij afvegen. Begin het een beetje op te geven nu