Dat is al best een stijging inderdaad. Ik denk dat je de komende dagen moet afwachten. Misschien je piek gemist met testen? Vorige maand had ik hem ook gemist. Maar doordat m’n temperatuur een aantal dagen hoger was wist ik dat mijn eisprong al geweest was.
Denk niet dat ik hem heb gemist. Denk echt dat ie nog moet komen. Is altijd rond dag 14/15, nog nooit eerder dan dag 14 gehad. Ovu testen kan ik ook nog helemaal niks van maken. Ben wat eerder begonnen deze maand om te kijken wat mijn temperatuur doet in combinatie met de testen.
Gewoon de dagen goed benutten blijven testen en temperaturen. Er komt uiteindelijk denk ik wel een duidelijk patroon erin.
Testen lopen eigenlijk niet op. Temperatuur is nog laag. Baarmoeder mond hoog en echt open bijna vingertop open zeg maar. Donderdag en vrijdag gemeenschap gehad. Nu wil ik deze dagen eigenlijk goed benutten. En aankomende week heeft mijn mannetje het echt druk. Werkt in de bouw als zzper en moet alles pakken wat hij pakken kan totdat deze ellende echt tot een crisis komt. Nu wil ik kijken of vandaag en anders morgen nog lukt. En dan hoop ik dat ik goed zit. Wel vruchtbaar slijm. En zit op dag 13 vandaag.
Gisterenavond mijn piek gehad! Dus ik denk dinsdag 1DPO. Als mijn temperatuur omhoog gaat zet ik mezelf weer even op de juiste plek in de lijst. En dan snel aan de tarwekiemolie haha.
Mmm ik weet het niet. Denk dat ik maar gewoon het gezellig blijf maken. Merk wel aan mijn baarmoeder dat het weer beetje aan het dicht gaan is. Dus wie weet.
Bij mij word het nu pas donkerder. Zit al op CD 15. temperatuur is naar mijn mening ook nog niet blijvend gestegen.
Mm gek hoor! Idd nu pas iets donkerder. Hopelijk lopen ze snel op. Als je temp nog niet echt gestegen is komt dat wel overeen met de testen
Ze worden niet donkerder dan dit ik test nog wel door. Temp was 36.5. Dus er is nog niks gesprongen. Blijven wel even door temperaturen.
Zijn ze van sensitest? Ik heb ook altijd wat moeite gehad met van dit soort papiertjes, zag ook altijd weinig oploop en had nooit knallers. Die van de action waren bij mij een stuk duidelijker.. wel goed geklust afgelopen dagen?
Ja donderdag vrijdag en zondag. Deze zijn z&k maar duurt mij veels te lang voor ze op kleur zijn. Maar blijf ook gewoon temperaturen. Hopelijk kan ik deze ronde meetellen.
Als je bij je piek zit kleuren ze wel snel. Zie dan vrijwel direct het streepje verschijnen. Heb ik geen piek, dan moet ik echt wel 10 minuten wachten om wat te zien.
Maar dit is je eerste cyclus na het stoppen met de pil toch? Kan best dat die eerste cyclus dan nog wat langer is. Eerste x dat ik stopte met de pil had ik mijn eisprong pas op cd22. Vroeger voor de pil had ik een cyclus van precies 28 dagen.
Ja daarom gaan wel even door. Ga wel over op 2besure ovutestjes. Temperatuur ook dus als het even meezit kan ik het niet echt missen. We gaan het meemaken.
Door tot iedereen op roze!❤️ NOD-LIJST April 2020 6 April (2) chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 11 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 na MA) 7 april (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e Kindje - ronde 1 15 April (1) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 3 na MA) Totaal (4) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) ZWANGER (16) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 ZWANGER IN DECEMBER (1) - • D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 - 19 augustus 2020 ZWANGER IN JANUARI (3) • Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 14 september 2020 • Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 - 9 september • Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 16 - 25 september ZWANGER IN FEBRUARI (2) •Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - 17 oktober •Lamia -27 jaar -3e kindje- ronde 4 - 25 oktober ZWANGER IN MAART •Ior - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 - 10 november