Vanavond nog maar even een keertje. Maar had er vanavond nog eentje gedaan en zag dat ie al weer iets afliep.
Sorry, heb geen goede foto. Vreselijk lastig om vast te leggen. Zal morgenochtend ook nog niet veel duidelijker zijn als vandaag denk ik zo.
Ik zie ook wat. Maar denk eerder dat we het gewoon willen zien wachten me temp wel af. Maar aan mijn lichaam merk ik sinds vandaag dat ik me duivels 1 deze dagen kan verwachten.
Benieuwd naar je temperatuur morgenochtend dan! Zou het wel gezellig vinden hoor als we in hetzelfde uitgerekend groepje komen.
Spannend @Talithaaa @haileybaby Het mag onderhand ook wel een keertje toch! Ik heb helemaal geen idee of t dit keer raak is. Je zou zeggen dat we het precies goed hebben gedaan. Maar geen idee!
Voor iedereen mag het nu weleens raak zijn. Vergeleken met mijn eerdere zwangerschap baal ik wel. Me jongste was binnen 2 maanden raak. Nu al bijna een jaar onderweg (ook ontprikpillen)
11 juni 2019 was ik gestopt met de minipil. Heb sindsdien maar 5 cyclussen gehad volgens mij met een zwangerschap van de cyclus van november erbij. Is zo frustrerend dat lange wachten als je eenmaal de wens hebt.
Heel herkenbaar, bij onze eerste was het in 1x raak, stiekem ga je er bij een volgende vanuit dat het wel weer snel lukt, maar wij zitten intussen ook in de 11e ronde.
Van de zomer besloten om er voor te gaan. Op een random avond op vakantie. Eerste paar keer nog met condoom tot we gewoon dachten laten we t gewoon zonder doen. Met het idee 2-3 maanden en dan moet het wel lukken. Want ja, zo gaat het toch bij de doorsnee mensen. En hè kijk hier 9 maanden verder en nog steeds een lege buik.
Dit ziet er geloof ik niet als een zwangerkaartje uit. Ik wacht wel af. Wat denken jullie? Zou het nog kunnen?
Ik weet het eigenlijk niet. Voor mij is het de eerste keer dat ik het bijhoud. Moet je temperatuur niet dalen tot onder de rode lijn als je ongesteld word?
Ik vind het niet een heel naar kaartje. Maar ik ben ook geen pro. Klopt het kruis ook met je eigen gevoel of ovutest
Ik ga straks toch een testje wagen hihihi. Vandaag koop ik er nog een paar bij de action. Geen bloed geeft moed.
Mijn temperatuurkaartje vind ik ook niet overtuigend ofzo. Mijn temperatuur is helemaal niet heel hoog deze zwangerschap. Dat vind ik wel wat spannend.