Geen idee eerlijk gezegd. Beiden niet gebruikt. Ik vind de eerste periode van zwanger zijn trouwens sowieso gepaard gaan met steekjes etc.
Owww ik heb maar weer testen besteld dit keer van sensitest midstream. En nog een early predictor. Hopelijk komt mijn pakket van Kruidvat ook morgen binnen. Als mijn temp morgen nog hoog is. Of hoger ga ik weer testen. Dan moet er uiteindelijk toch duidelijkheid zijn toch wel of niet zwanger. Als ik dit weekend geen 2e streepje heb geef ik het op. Als ik uiterlijk woensdag niet ongesteld ben wil ik bloed laten prikken. Sorry maak mezelf gewoon een beetje gek na die tuur op de action.
Dit was trouwens een test van vandaag. Stom dat de streep een “onderbreking heeft”. Ziet er dan minder leuk uit. Loopt in ieder geval langzaam op. Van mij mag het wel sneller gaan haha. Ik vermoed dat ik pas over een week m’n knaller heb.
Ik ben vandaag teruggebeld door de verloskundige. Ook nog eens door diegene die de missed abortion vorige keer heeft geconstateerd. Krijg nu ook een vitaliteitsecho met 8 weken op indicatie. Fijn dat ze daar al zelf mee kwam. Zo prettig dat ik dan niet tot 11 weken ofzo moet wachten!
Oké ik ben echt een sukkel haha. Ik vertrouwde die test van vanochtend dus voor geen meter. Dus ik heb zojuist een test gedaan met middag urine. Dit was niet eens een extra gevoelige test, en die had ik vanmorgen wel. Gelukkig is er wel wat te zien, anders had ik mezelf compleet gek gemaakt. Had natuurlijk hartstikke negatief kunnen zijn.
Oh erg is dat hè dat testen. Ik kan er ook niet mee stoppen haha. Kom je binnenkort ook gezellig in het uitgerekend 1 t/m 15 december groepje?
@Talithaaa @chantalvl jajajaja! Leuk leuk!! Fijn @Talithaaa dat je al eerder mag komen zeg! @haileybaby snap je helemaal hoor! Snap die onzekerheid!
Ik kijk uit naar jouw testen! Ik was even kwijt dat je die kruitvat test besteld had haha. Ook jij bent gewoon zwanger hoor PUNT
Goedemorgen dames, Temp gestegen naar 37.1 ik snap het niet meer. Ik denk een foute meting want nu me temperatuur al weer veel lager. Ik ga het uit me kaartje halen.
Ja de laatste action. Maar kan er geen streepje op vinden. Vandaag een ander merk proberen. En anders is het over. Dan kan ik er niks anders van maken.
Wat balen zeg! Hopelijk zijn die action testen gewoon stom. Ik heb net een test van testpoint gedaan om mijn man het goede nieuws te vertellen. Ook hartstikke negatief. Een test van sensitest gedaan en die was wel weer positief.