Action is ook echt niet altijd even duidelijk vind ik. Op die van Kruidvat (2v5) is bij mij meer te zien. Ik ga heel erg voor je duimen! Misschien even tweede urine bewaren als je nog niet gedronken hebt vandaag. Dan kun je een testje doen als je pakketjes binnen zijn. Het zou trouwens ook kunnen dat je beter in de avond kunt testen.
Testpoint ken ik helemaal niet. Sensitest lijkt me wel erg betrouwbaar. Sowieso is dat streepje wel duidelijk en roze.
Ik kende die hele sensitest dingen niet. Ze zaten in de startverpakking voor temperaturen. Vind ze best duidelijk en ze zijn volgens mij maar 1,49 per stuk.
Dat was nadat ik was gaan plassen en weer 15 min in bed lag. 36.7. En nu lig ik nog op bed en is het 36.9.
Ik vind hem behoorlijk knallen hoor voor jouw termijn! Zijn het er niet 2? Of ben je niet langer zwanger dan jij denkt? Ik ga eens kijken of ik mijn testen nog op mijn telefoon heb op jouw termijn
Oké, mijn man kan het volgens mij niet geloven. Hij vraagt zich af of je wel zwanger bent als het lijntje zo licht is, en maakt grapjes over dat ik misschien maar een klein beetje zwanger ben hahaha. Hij kan er nog even niet zo goed mee omgaan. Ik heb net maar even predictor gehaald, die zijn vaak wat duidelijker, misschien gelooft hij het dan echt.
Ik ben sowieso niet langer zwanger dan ik denk. Heb getemperatuurd, weet dus heel precies wanneer mijn eisprong en innesteling is geweest . En 2 denk ik ook niet hoor haha. Komt ook helemaal niet voor in de familie. Gisteren was de rest nog een stuk vager.
Ohh die van mij is trouwens een action early. Kan straks nog wel even een gewone action doen. Maakt ook wel verschil natuurlijk.
Hihi die is mooi duidelijk! Volgens mij helpt het bij mannen ook om die digitale clearblue te doen... dan staat er daadwerkelijk in woorden dat je zwanger bent
Nou @MrsWit nu wij nog. Dan is het lijstje compleet. Mijn testen zijn negatief dus ben niet zwanger. Vanmiddag doe ik nog een ander merk. Maar kan door blijven gaan met testen maar negatief is negatief.
Nou inderdaad wij blijven over. Ik heb deze ronde ook echt geen idee. Nu 5dpo. Ik heb geen testen in huis en weet ook niet of ik ze eerder ga halen. Ik zie het volgende week wel. Ik moet 5 dagen werken en het weekend wel vrij en dan zou ik kunnen testen. Geen idee of ik dat weekend erop uit ga. Ik zat ook elke keer ohja doen mijn borsten nu zoveel pijn als de vorige keer. Etc. Ik ga nu niks meer denken en ook niet hardop zeggen. Ik wil die teleurstelling niet meer zien bij mijn vriend. Ook heel moeilijk om hem positief te houden.