Komt goed. Heeft tijd nodig maar misschien komt mijn wens dan uiteindelijk wel uit. Ik zou graag nog een zomerkindje willen. Mijn meisjes zijn allebei in julie jarig. En vind het niet heel erg als het ergens nu tussen april en september zou komen hihihi. Maar als ik zwanger raak maakt het me niet zoveel uit hoor welke maand.
@Talithaaa die is goed duidelijk hoor! Zo fijn hoor! @chantalvl echt vervelend dat ze zo andere streepjes aangeven!
Dames ik ben klaar met testen. Zelfs de early van de action is negatief. Waarom ik dan een tuur had geen flauw idee. Misschien toch een 1 april grap van moeder natuur. Nu maar afwachten wanneer die duvels door gaan breken. Vandaag cd 27 dpo 11. Op naar de volgende ronde.
Ah echt. Balen zeg. Maar zoals vaker geen bloed geeft moed. Maar eigenlijk mag het dan nu wel gewoon door breken dan hè!
Ja ik hoop echt dat ik dan 1 deze dagen ongesteld ga worden. Maar kan er wel mee leven dat het nu toch niet raak is. Wat verwacht ik kom van anticonceptie af een jaar al aan het rommelen. Nu hoop ik gewoon dat het beetje op orde is.
Ja maar!!....... het kan nog hoor... het is voeg voor action testen. De earlys van action zijn ook ruk..
Hahaha ik zou superrrr blij zijn als het zo is. Maar ik geloof dat ik maar gewoon ervan uit ga dat het niet zo is. Wachten het gewoon maar af.
Ik hoop op een zwangerschap! Maar mocht het niet zo zijn, je hebt wel eindelijk een normale cyclus! Fijn dat de pil toch wat heeft gedaan.
Ga zo eens plassen niet testen misschien morgen nog eens als ik niet ongesteld ben. We zullen het zien. Jullie zijn lief
Weltrusten dames morgen een nieuwe dag. Heb sensitest midstream binnen gehad vandaag. Maar als je die openmaakt zit er gewoon een dipstick in. Waarom doen ze zo moeilijk hihihihi