Hoelang geleden? Al laten drogen? Anders zou ik er inderdaad straks nog eentje doen als je weer wat gegeten en gedronken hebt!
Stom hè! Heb altijd knal controle strepen gehad (action) . Dit was binnen 2 minuten. Nu is hij iets meer bij gekleurd maar nog mininaal. Ik ga een kijken of ik wat binnen krijg en binnen hou en dan test ik einde middag nog wel eens
@Dicky34 24/11 25/11 en de onderste is van nu een uur terug (rechts op de foto) je hebt gelijk dat hij flink door is gelopen! Dan zou ik nu misschien langzaam naar een piek gaan?
Maar alsnog, tis maar een heel smal lijntje? De app vind hen inmiddels een 22 waard ipv 4 van 3 dagen terug
@Lamia lijkt me wel. Goed donker al! Ja, ze drogen ook op met een streepje idd. Met de positieve niet, weet ik uit ervaring. Hij is er bijna! Dan toch sneller dan gedacht, toch? Hier ook hoor... Heb mn man al verleid... We moeten alleen nog even wachten, mn dochters komen zo thuis.... Ze kijken niet meer naar Samson en Gert denk ik zo....
Whahaha. Ja zeker eerder want ik had juist een lange cyclus in gedachte omdat ik een week overtijd was,en dan is hij nu toch korter( en dat is heel stom want bij mijn vorige zwangerschap was mijn cyclus in ronde 2 ook ineens een week korter en toen was het raak) volgens een 28dagen cyclus kwam hij pas 1 december.. zou wel heel grappig zijn als het nu weer lukt ronde 2. Van mijn dochter had ik 13 december een positieve test in mijn handen (en dat was heel speciaals want op 13 december bijna 5 jaar geleden was ik uitgerekend van mijn zoon haha) maar laten we niet vooruit lopen Nou ik kan mijn zoon achter minecraft zetten en hij is de hele dag zoet, mijn dochter daar in tegen xD... nee hier helaas pas interactie als alles op bed ligt en dat is vaak pas na 2300 *ogen op stokjes*
Echo gehad en bloedprikken gedaan. Ik zit toch in tweede helft van cyclus. En waar de tussentijdse bloeding vandaan komt geen idee?? Nu wachten op menstruatie. Hopelijk brengt zwarte piet die volgende week
Whahahaha echt he! Mn meiden zijn 13 en 14, dus die slapen ook echt niet voor 22:00...Soms proberen we het wel overdag, maar zul je net zien dat er eentje ineens twee lesuren eerder uit is... (True story ) "Mam! Pap! Ben thuis! Waar zijn jullie? Mam!? " Dussssss..... En dat Minecraft.... Mijn God... "Mag ik nog een keer achter de pc? Pleeeeeeaaaaaase? " Vorig jaar hoopte ik een positieve test in de schoen te kunnen doen op 5 december. Nu misschien dan al een paar dagen na mn ei.... Ben benieuwd!
@aicirtap nu weet je in ieder geval iets! Snel maar ongesteld worden, zodat je een nieuwe ronde in kan! @Dicky34 & @Lamia wat dat betreft is het wel fijn nog geen kids te hebben! Ik heb net maar eens even wat leuks gekocht en ml laten weten dat er een verassing is met de boodschap ‘rood is toch je lievelingskleur’
Waauw! Die loopt de rest van de dag met een tent whahaha. Ja kinderen maken waneer je kinderen hebt... daar moet je soms echt een agenda voor ernaast leggen en hopen dat de kids op tijd eens gaan slapen.. en dan slapen ze en dan ben je beide te moe voor seks!ik lihk wel bejaard! Ben nog maar 26 wahahah....
Net urine opgevangen voor een test ( opvangen om te zien of het niet nog geconcentreerd is) maar helaas , appelsap kleur of donkerder. Nog maat meer proberen te drinken.. de cracker is er in gebleven!
Vanmorgen van mijn man mij een stille hint gekregen .Hahaha zegt ie, vanavond claim ik even tijd voor mijn zelf hoor. Of terwijl, die wil even uitgebreid douchen,baard scheren enzovoort. Dit zegt ie enkel als ie daarna van bil wil . Dus laat die ovu test straks maar knallen! Tijd voor een blij ei