Niet echt verandering in test. Deze zal wel het zelfde opdrogen. Maar t valt mij op dat ineens de testen echt lang roze blijven daar waar het wit moet zijn? Heb nu een test uit een ander doosje gehaald en ook bij deze is dat het geval. Al een uur terug getest maar het witte is nog steeds licht roze
He dames, ff een ego post Ik heb net mn eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien en gelukkig gewoon 1 kindje. Weer een stapje dichterbij een goede zwangerschap
Ooh Ja! Je echo ♡♡♡ niks ego aan! Super fijn dat hij goed was ♡♡ post vooral meer! Wie weet gaan onze eierstokken zo hard rinkelen dat ze eitjes in overvloed gaan schieten! Maar nogmaals gefeliciteerd!
@Lamia nou, cavia of niet.. . Dat maakt mn vent écht niet uit hoor @Liana84 yes!! Gefeliciteerd lieverd!! Het is je zó ongelooflijk gegund!!
Whaha de mijne ook niet hoor, als ie echt wil vaart hij door de rode zee. Omg wat klinkt dit toch ranzig fout! Maar ik zelf vind dat wel zo fijn. Ben al niet zo blij met mijn lijf, aan die Bush bush kan ik wel wat aan doen zonder extreem te lijnen en plastische chirurgie
@Liana84 yeaahhh!! Hoe fijn! Nu kan je lekker gaan genieten! @Dicky34 & @Lamia ik vind jullie hilarisch! Heerlijk die zelfspot!
Yes eindelijk mijn piek gevonden eind deze middag! Ik temperatuur ook, dus ben benieuwd wanneer m’n ei springt. Als ik morgen m’n eisprong heb en het is raak, dan zal de uitgerekende datum op de verjaardag van m’n zoontje zijn. Wel bijzonder. De uitgerekende datum van hem was op de dag dat we 9 jaar samen waren.
Wauw, wat is er vandaag veel geschreven zeg! Ik heb alles gelezen. Ik zat vanmorgen mijn ontbijt te nuttigen en ineens werd ik uit het niets zo misselijk dat ik eten heb weggezet. Wel erg vroeg denk ik ben nu dpo4. Wellicht was het gewoon iets anders. Hier vandaag gezellig middagje met vriendin en 2 jarig dochtertje gehad in de intratuin. Was even vergeten dat ik met zwanger worden bezig ben. Heel erg fijn. Een vriendin zei 2020 wordt jou jaar. Benieuwd of ik hem zwanger in ga.
Bij bertha denk ik aan een koe hahaha. Maar vanaf nu associeer ik het ook met iets anders dus hahahah.
Tnx voor jullie lieve reacties. De eerste hobbel is genomen. Ik hoop voor jullie dat december net zo’n vruchtbare maand wordt als november!