@D1987 klinkt niet heel sexy hihi. Lig je net lekker, "o wacht ff, ff wat inbrengen" Neh... Lijkt mij niks persoonlijk... @Lamia omg... Dat is zo hahaha. En uitgerekend op 22-08-2020...zou wel cool zijn! Vanavond weer een donatie gedaan aan mn baarmoeder... Ik hoop zó dat het daadwerkelijk mn ei was... Want het komt echt weinig voor dat mn man zich, precies voor en op de dag van een eisprong, laat verleiden... Er zit eigenlijk vaak op zn minst 1 dag tussen als het er niet twee zijn of meer.... *duimt harder dan OOIT*
Goed bezig. Ik ben te moe hoor. Morgen nog een kans maar als ik gister mijn ei had , die kwak leeft 3 dagen daar intern, dan moet t toch goed komen? Morgen nog maar weer eens " doneren "( prachtig gevonden whahaha) van mijn dochter was ik 24 aug uitgerekend., geboren op1 sept. Heel niet handig dat we nu baby's maken... straks heb ik mijn 2 jarige gelijk met een eventuele baby(s) verjaardag
Ja dat heb ik ook. Mn dochter is 22 november jarig (jeeeeeeeee sinterklaas!) en mn zoon 11 december (jeeeeeeeee net na Sinterklaas!) 2 weken later kerst... Dus augustus is héél welkom!
Haha hier zitten we de komende 11mnd goed, dochter is van jullie. Als het nu raak is ben ik wel op mijn eigen verjaardag uitgerekend, 17 aug, zou een leuk cadeau zijn, dus kom maar op!
Iemand in mijn omgeving zei om er minder mee bezig te zijn is niet te denken wanneer je bent uitgerekend. Maar het gewoon zijn beloop gelaten. Dus ook gewoon vakantie aangevraagd op mijn werk. Met vrienden in augustus naar een festival. Voor dan een zorg mocht ik er niet bij kunnen zijn. wat wel een voordeel is van zwanger zijn is dat ik geen nachtdiensten meer hoef te werken (werk in ziekenhuis) dus voor nu ook Hier de oogjes toe en nog 2 nachten te gaan. Ik zie er altijd er tegenop om ze te doen, slaap overdag erg slecht, maar als je er eenmaal in zit gaat het wel. Hopelijk als ik wakker wordt weer leuke dingen te lezen. zitten er inmiddels al dames aan de eerste NOD?
Doe ik ook hoor! Heb in januari en februari leuke feestjes op het programma staan, en nog wintersport in februari en maart. En deze week met grote club meiden besloten om in mei naar Spanje te gaan! Gewoon die leuke dingen blijven doen en blijven inplannen, anders wordt in die maanden m’n leven wel heel saai! Balen van die nachtdiensten. Ik heb daar geen ervaring mee, maar ik ben al een moeilijke slaper dus zou echt dramatisch bij mij denk
Heb je helemaal gelijk in! Doen wij ook hoor. Toevallig over 3 weken op vakantie en we zijn aan het kijken voor een weekendje Barcelona in febr met zn 2. Dat moet ook gewoon doorgaan. Je leven staat niet stil bij het proberen zwanger te worden en daarna bij zwanger zijn Slaap lekker!!
Goedemorgen dames Mn temp is 36,8 vanmorgen. Niet echt om over naar huis te schrijven :/ Hij was gisterenavond 36,4 , zo laag is hij nooit! Dus stiekem hoop ik dat dat de dip was. Bmm is ook weer potdicht. Pfff spannend weer...
Hoe dan!? Als ik mijn bmm voel staat ie altijd wat open. En ook nooit zachter dan normaal. Geen gat ofzo, maar kan wel het topje/tipje van mijn wijsvinger er op leggen, dan valt ie in een soort kuiltje, snapje!? XD hahaha
Ik ben het ook pas een half jaar geleden gaan bijhouden, omdat ik dat ergens las. Op een gegeven moment voel je het verschil wel gedurende je cyclus
Ik kan je de hand schudden, alleen meer rechts/midden. En vanaf gisteren. Alleen ik heb/had nooit kramp als ik ongesteld moe(s)t worden.
Had ik eerder ook nooit, maar sinds de geboorte van mijn zoon heb ik dat ineens. Meestal pas de dag voor mijn NOD. Zou nu dus wel heel vroeg zijnz