@Dicky34 geen idee.. denk toch dat je enkel die van vanmorgen moet meten. Je maakt jezelf gek met meerdere keren temperaturen. @Lamia dat zou echt mega handig zijn. Enige oplossing is een app-groep starten, maar ja dat is ook weer zo wat.. @Akka oeh, 6dpo is inderdaad wel heel vroeg. Maar ja, als je dat testje hebt gedaan ben je daarna voor een paar dagen weer genezen of je moet een tuurstreep krijgen, dan wordt de onzekerheid alleen maar groot! Ik ben lekker klaar met beurs, eindelijk de voeten omhoog. Kijk ik net in de gang, heeft dat waanzinnige vriendje van mij iets in m’n schoen gestopt! Ik gok dat het zo tv kijken met thee en chocola wordt!
@Akka heeeeeel herkenbaar. @Dicky34 brr, lage temperatuur. Tijd om wat blokjes hout op het vuur te gooien.
@Dicky34 dat is wel een hele lage temp. Een app zou wel echt fantastisch zijn.. zo veel makkelijker. Krijg nu ook bijna nooit meer meldingen.
Ik zou als gebaar dan ook wel eens bloed willen doneren. Maar dat mag nooit meer vanwege de bloedtransfusie. Mag ook bij een volgende zwangerschap niet meer meedoen aan moeders voor moeders
Ja en ik moet zeggen het helpt wel echt. Ik weet dat volgende week wel mijn NoD is, maar heb toch onderbuik gevoel dat het niks is en dan ga ik ook niks meer gebruiken. En laat ik het zijn beloop. En ook heerlijk wintersport in het vooruitzicht! Een app zo inderdaad idealer zijn. Dat verversen en terug zoeken. Irritant moet ook constant op mobiel opnieuw inloggen. Ik heb gelukkig heerlijk geslapen na mijn nachtdienst. Normaal gaat dit nooit zo goed dus daar ben ik blij mee. Ik word alleen echt super beroerd wakker! Gek hoor van die ovutesten wellicht werkt het gewoon niet echt goed bij jou! Heerlijk dat er zoveel gekletst wordt soms wel lastig om overal op te reageren. Maar ik lees wel alles!
Ik ben vandaag 1DPO. Ik had woensdag m’n piek gevonden, maar vandaag was pas mijn temperatuur omhoog. Nu duimen voor een normale lf... of nog mooier: een zwangerschap
Ik heb nogal pijnlijke borsten vandaag.. normaal heb ik dat pas een paar dagen voor Nod.. #confused.. Ik sta overigens wel open voor groepsapp hoor ipv deze website. Geen idee of meerdere meiden dat een goed idee vinden?
Ik kan een besloten Facebook pagina aan maken voor deze groep? Daar krijg je wel notificaties. Alleen weet ik niet precies of een besloten groep ook echt "geheim" is voor jou vrienden. Niet dat ineens heel Facebook weet dat we op baby maak tour zijn
Als niemand van mijn Facebook vrienden het kan zien zou ik dat best willen. @MrsWit fijn dat je goed hebt geslapen na je nachtdienst. Dan tank je altijd weer bij. Ik werk onwijs onregelmatig, als je dan een fijne nacht hebt kunnen maken is dat heerlijk.
@Lamia misschien voor de zekerheid de groep een andere naam geven? Dit is wel een cryptische omschrijving! Iets van ‘eieren zoeken met Pasen’ En net als @owl als niemand het kan zien, voor mij akkoord!
Maar hoe jullie lid kunnen worden... omdat het een privé groep is hoor je hem niet te kunnen vinden. Wil iemand dat eens testen?
Hij is negatief hoor handleiding zegt dat hij positief is als controle lichter is dan test, niet andersom @Dicky34 Temp je rectaal of oraal? Beide is sowieso onbetrouwbaar overdag, omdat je door heel veel invloeden beinvl9ed kan worden. Kom je net van buiten bijvoorbeeld of bij oraal bijvoorbeeld omdat je net een glas water hebt gedronken, zou er verder niets van denken. Facebook groep kan je inderdaad niet vinden, ik heb nog steeds zo'n groep ook met Dames van mijn vorige zwangerschap, erg gezellig en leuk om alle kindjes te volgen. Vorige keer hebben degene die mee wilden doen toen hun naam prive naar de persoon gestuurd die hem aan heeft gemaaj tv, in dit geval @Lamia en die kan ons dan uitnodigen