Nou dat heb ik ook zeg!! Wil.echt een warm.bad opzoeken maar dan ben ik bang dat ik intern te schoon wordt whahaha. Tijd voor kruikjes. Voel ook gekke ploppjes in mijn onderbuik (?)
Hahah te schoon word. Ik moet nog even een paar dagen volhouden! Wil donderdag testen met een predictor early.
XD ja ben bang dat ie de zaadjes dan wegspoeld of zo. Vast de meest stomme opmerking ooit! Alsof er badwater in je baarmoeder komt :'D maar toch... xD Donderdag! Spannend ! Ik kan pas de 16e testen, dus nog 1 extra weekje. Ik duim voor je!!
O my God.... Ik dacht dat ik de eikrampen nu wel gehad had!! Als dit geen kampioen verspringen wordt, weet ik het ook niet meer *Glibbert nog even door het huis*
Bij mij doet het echt heel veel pijn. Enorme druk op eierstok (iedere maand andere kant). Alsof ik echt enorm ongesteld moet worden...
Ik had vanmorgen nog gezegd dat ik niet ging testen. Maar wist toch wel dat hij wit was en dat was hij ook. Mijn borsten gaan weer meer pijn doen, maar ja dat heb ik altijd voor menstruatie. Mijn vriend en ik hebben vandaag afgesproken dat als het deze maand niet lukt, onderbuik gevoel zegt dat t niet lukt deze maand, dan ga ik even geen ovulatie testen oid doen tm maart. Lekker nog op wintersport. Uiteraard wel genieten van elkaar. Geeft me ook wel soort van rust ofzo
Ja joh ben hartstikke vroeg. 8dpo pas. Maar ja geeft ook weer beetje rust. Ja eigenlijk voelt alles wat ik beslis niet goed. Graag wel natuurlijk door blijven proberen
Idd gewoon doen wat goed voelt! 8 dpo is idd nog vroeg hoor! Denken jullie dat ik zo wel goed zit ? Nog niet eerder zó veel sex gehad hihihi
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 27 november Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 3 december MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 6 december Mamaloo - 33 jaar - 2(3)e kindje - ronde 6 7 december (1) chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 8 december (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 9 december (2) Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 (gokje qua datum) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 13 december (2) D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 december (3) Lamia -26 jaar -3e kindje -ronde 2 (nod op de gok) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 18 december (1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 15 Totaal (14) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik had gistermiddag ongeveer een half uur ontzettende krampen, daarvan nu nog een beetje napijn. Ben er haast zeker van dat dat mijn ei was. Gisteren overdag wat rugpijn en dat is nu weg. Gisteren ook nog slijm. Dus nog wel gebruik van gemaakt gisteravond. Lange cyclus deze x
Hij was 36,9! Nog wel krampen, maar ik wacht t af. Ik heb nog precies 1 ovutest in het doosje, dus die gebruik ik vanmiddag om te kijken of de piek voorbij is... En als hij morgen pas springt, lag er een gigantisch leger klaar... Dus hoe dan ook moet het goed zitten lijkt mij...