Beterschap! Dochter begint ook .. ja ga testen!! Bij mijn dochter had ik een licht streepje (test Kruidvat) met 4 dagen voor nod
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dat ik heb getest. Hartstikke wit natuurlijk. Zag alleen dat voorgedrukte streepje toen ik hem losbrak. Bij mijn zoon had ik op NOD een licht positieve Kruidvat test. dit was een predictor early.
Meh :/ maar ken het hoor! Ik ben morgen 1/2 dpo, denk dat ik volgende week ook een testje ertegen aan gooi, op 9 dpo
Ik wil vol houden tot de 16e! 13 tot 15e zijn wij met de familie weg . Hoop dat ik alles stil kan houden.. misschien stiekem alcoholvrije wijn mee nemen ( had de bestelling voor droge witte wijn al gedaan whahaha....)
Hiervoor nooit gedaan en deze maand ook helemaal gek. 7dpo, 9dpo.. Achja denk ik, nu gewoon op 11dpo weer, ben toch lekker bezig haha!
Nou echt hè! Ik ben ook al wel overtuigd, dat als het deze maand niet lukt, ik ook geen digitale ovulatietesten meer doe, die dingen zijn zo duur. wat raden jullie aan? En zie dat veel mensen ook gebruik maken van een app?
Ik heb testen van thuistestenkopen.nl gekocht. Dan heb je 5 testen voor 3.95 uit mijn hoofd inclusief verzendkosten en de volgende dag in huis. Ze hebben ook zwangerschaps testen. De app was ook nieuw voor mij, wel een leuk dingetje maar heb je er wat aan? Met je blote oog kan je ook zien of hij licht of donker is de app plakt er alleen een getal bij van wat hij detecteert op de foto.
Ik heb nu testen gebruik van zwanger en kids, 20 testen + 4 zwangerschapstesten (maar eignelijk wil je die niet haha!) voor 10 euro. Ze hebben geloof ik ook wel kits zonder zwangerschapstesten, wellicht wel beter tegen testdrang haha!
Ik had een duidelijke piek en ze zijn makkelijk te gebruiken, dus ja, bij mij wel (maar ik heb nooit iets anders gebruikt)... Nu hoop ik dat de zwangerschapstesten ook een beetje gaan bevallen natuurlijk
Hahahahahaha Heb toen ook z&k gebruikt, was ik erg tevreden over.... Doet me eraan denken... Misschien maar weer s even daar bestellen
Waarom zou jij die nog gaan bestellen? Jij bent gewoon hardstikke zwanger als jij gaat testen !aan de energie die jullie 'er in hebben gestoken'zal het niet liggen xD