NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Even weer terug op het topic of alles wat er omheen hangt.

    Ik voer dus naast ovulatie testen ook de billingsmethode uit. Ben niet een goede kenner maar gaande weg leert men.

    Sorry misschien beetje vies.

    Het volgende viel mij dus op. Afscheding is niet op zijn vruchtbaarste maar had wel wat slijm ertussen zitten. Nu heb ik zondag wel het gezellig gehad met mijn vriend. Alleen is mijn baarmoeder pot dicht dus was puur voor fun. Zou het dan een voorbode wezen op aankomende periode of zou dit van hem zijn al lijkt mij dat niet want gisteren was dat niet het geval en heb ook gewoon gedoucht hahaha. Sorry voor de details.
     
  2. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    wat raar dat ze idd niet naar haar longen hebben geluisterd! Dat de koorts nu iets gezakt is door de paracetamol geeft hoop iig!

    Ik zie dat altijd als voorbode, dat half-slijmerige. Op een gegeven moment gaat dat over in slakken slijm en dan weet ik het wel...
    Dus je gok van over een week je ei kan heel goed!
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  3. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Hier toch van sensitest weer een pakket met ovulatie testen en thermometer besteld. Ja je wilt er minder mee bezig zijn. Maar het lukt toch niet:|
     
    Talithaaa en haileybaby vinden dit leuk.
  4. Ior

    Ior Niet meer actief

    Beterschap met de kindjes allemaal!
    @owl nee, nog niet weer getest. Misschien morgen en anders donderdag
    Ik werd wel wat misselijk wakker vanmorgen en de hele ochtend al dat eten omhoog komt en vol gevoel. Benieuwd of dat nu komt door hcg of door een aankomend griepje
     
    Talithaaa en owl vinden dit leuk.
  5. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Die heb ik ook gekocht. Heb alleen nog ruzie met de thermometer. Op de een of andere manier duurt het heel lang bij mij.
     
    Talithaaa vindt dit leuk.
  6. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Oh nou ben benieuwd. Aangezien hier ook werd gezegd dat je het oraal kunt doen en tijd niet heel erg uitkomt. Ga ik t toch proberen
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  7. D1987

    D1987 Bekend lid

    26 nov 2017
    682
    701
    93
    Vrouw
    Wat voor anticonceptie gebruikte je? Als je de pil slikte, kun je altijd zeggen dat jullie al langer bezig zijn. Ze kunnen nooit controleren wanneer je gestopt bent...

    Herkenbaar! Avondeten smaakt me al paar dagen niet zo, en misselijk met vlagen vaak na het eten. Ben wel gelijk gestopt met weinig koffie en geen cola, hoop dat het niet teveel opvalt bij m’n collega’s. Ben nogal verslaafd aan blikjes cola light..
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  8. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Ik heb net een testje gedaan met 2 thermometers. De sensitest oraal en een andere rectaal. Conclusie beide geven zelfde temp uhm ga het even Google hoe of wat. Want oraal is voor mij veel makkelijker als dat aardig klopt. En mijn temp is trouwens laag voor mijn doen. 36.8 gaf de ene aan en de andere 36.78

    Edit ik weet niet of het echt betrouwbaar is. Nu nog eens oraal gemeten en nu 36.94 dam heb ik wel een paar stappen gezet.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  9. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Nou , ik heb 2 dagen na seks pas zijn kwakkie verloren toen mijn ei sprong was geweest.Op zondag seks, maandag een knal ovu en op dinsdag einde middag verloor ik het pas.
    Maar tussen vruchtbaar slijm en kwak zit wel een kleur verschil. Want vruchtbaar slijm is echt doorzichtig
     
    Dicky34 en haileybaby vinden dit leuk.
  10. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik ben 1,5 jaar geleden al gestopt met de pil. 3 fase pil gebruikte ik. Ik was zo niet mezelf en toen ik gestopt was ging dat echt veeeeeel beter.

    Dus ja je zou denken dat die pil wel uit je lijf moet zijn.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  11. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Dit was wel doorzichtig. Maar wacht wel af verwacht op dit moment niks hahaha.
     
    Dicky34 en Lamia vinden dit leuk.
  12. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Huisarts geeft aan minimaal 1 jaar en daarna krijg je eerst zaadonderzoek. Als dit goed is dan word je doorverwezen naar de gynaecoloog. Als daar alles goed blijkt te zijn, moet je minimaal 2 jaar bezig zijn voordat ze bijvoorbeeld eileiders gaan doorspoelen of een foto gaan maken van je baarmoeder.

    Dit bovenste is dus in mijn geval geweest. Ik mag in maart terugkomen en dan zijn we ruim 2 jaar bezig.

    Liefs
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  13. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Het gaat niet om of het dezelfde temp geeft, meestal is oraal wel 0.3 graad lager oid. Maar oraal is meer beinvloedt door externe factoren (ademen met open mond of zo).
    Meten overdag heeft geen zin, lopen etc heeft veel te veel effect.

    Oraal werkt bij mij wel, ik zie de stijging heel duidelijk, maar werkt niet voor iedereen vanwege die externe invloeden.
     
    haileybaby vindt dit leuk.
  14. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Okay ben ook weer wat wijzer. Ik hou het denk dan toch wel bij rectaal. Aangezien roken ook invloed kan hebben op oraal. Ja helaas ik rook nog steeds.

    Vanaf morgen maar temperaturen. Ben heel benieuwd of het deze maand ergens heen gaat.

    En qua testen 2 x per dag zijn daar nog wat betere tijden voor. Ik probeer nu het elke dag tussen 10 en 11 uur te doen met de 2e urine vanwege de concentratie. Maar hoe zit het dan met de tijd later op de dag voor een eventuele 2e test?
     
    Lamia vindt dit leuk.
  15. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Jeetje! Wat erg dat dat zo lang moet duren en jij zelf in tussentijd machteloos staat...
     
  16. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Ik deed idd tussen 10 en 11 en savond rond een uur of 1930,gewoon omdat mij dat beter uitkwam
     
    Dicky34 en haileybaby vinden dit leuk.
  17. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Okay ja vind het soms wat lastig inschatten maar die tijd is indd wel goed. Dan liggen mijn kindjes ook op bed. Mijn vriend weet niet beter dan dat ik dat doe dus die stelt ook geen rare vragen.
     
    Dicky34 en Lamia vinden dit leuk.
  18. Roos02

    Roos02 Fanatiek lid

    24 sep 2013
    2.021
    1.067
    113
    Het is echt verschrikkelijk. We willen zo graag een kindje samen en elke maand word de teleurstelling groter. Gelukkig zijn we nog jong en komt het ooit wel goed. Zit alleen niet op dat medische te wachten maar dat is helaas niet anders. Het romantische is er wel vanaf kan je zeggen ;)
     
    Dicky34 en MrsWit vinden dit leuk.
  19. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Echt waar, duurt dat echt zo lang. Heel lastig zeg. Heel vervelend zeg voor je. Ik hou mijn mond verder dicht over 6 maanden. Maar snap helemaal hoe erg het is als je 2 jaar moet wachten, heb al heel veel moeite met 6 maanden.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  20. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook heel erg voor je. Het is soms zo lastig als je weet dat alles goed is op het goede moment alles doen dat het niet lukt.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina