@Dicky34 zoo herkenbaar om je heen is dan opeens iedereen zwanger of is bevallen. @Lamia Wat schattig!
Die van mij begon in maat 44, en zelfs daar zwom hij in haha. Maar september geboren, en in mijn verlof nog met de kinderwagen door de sneeuw gemoeten, dus hier ook een eskimo gehad haha.
Haha die eskimos! Heb er ook 1 van 19 december. Idd ook als eskimo 2 weken later op stap in de sneeuw
O zo gek weer! Vanmorgen best veel donkerrood bloed verloren, om 10:00 een tampon ingedaan. rond 14:00 mn tampon vervangen, net wilde ik m weer vervangen (20:15) en kreeg m er amper uit... Alleen wat bruine afscheiding  Wordt ook steeds korter die ongesteldheid... Vorige cyclus ook maar anderhalve dag :/
Morgen ochtend weer testen! Hij moet wel opgelopen zijn wel de action test. Eergister zat er een i ni mini streep op. Naar mijn gevoel moet het hele venster knal roze kleuren whahaha. Zit echt niet tof in mijn lijf. Borsten doen zo'n zeer en mijn broek past nu al niet meer dicht door die gekke darmen.. ineens puistjes in mijn gezicht. Van die pijnlijke rond om mijn mond. Die vermoeidheid! En het niet slapen.. ons het overgeven bijna vergeten xD.... naja ik moet niet zuren.. ik ben wel gewoon op roze
Ik ga morgen maar eens beginnen met ovulatie testen denk ik! Maar weet dus niet of ik sochtends of savonds moet testen. Heb weer die paarse digitale van clearblue.
Pff hou maar op ... maar niet gek voor mijn hoor.. bij die andere 2 ook tot 12 weken in de overlevings stand
Ik deed altijd sochends testen. Maar als Mij ei er bijna was deed ik 2 x per dag testen. Ik sla deze maand testen even over. Mijn ei is zaterdag of zondag. En vriend wordt 29 dus van het weekend verjaardagen. Deze maand doen wij gewoon gezellig als we daar zin in hebben zonder dat het moet. Vind het ook even niet erg om deze maand achter mij te laten. Is toch wel een maand van veel verdriet, onbegrip en teleurstelling geweest.
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 December 2019 27 november Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 6 december Mamaloo - 33 jaar - 2(3)e kindje - ronde 6 16 december (1) Lamia -26 jaar -3e kindje -ronde 2 29 december (2) Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Totaal (5) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0) NOD-LIJST ronde 3 Januari 2020 3 januari (1) Akka - 27 jaar - ronde 3 4 januari (1) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 5 januari (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 11 januari (1) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 januari (2) Ior - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Haileybaby - 3e kindje - ronde 4 23 januari(1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 16 Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 ZWANGER IN DECEMBER (3) - • D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 - 19 augustus 2020 • Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
@Lamia spannend! (Eigenlijk niet, dat wordt gewoon 100% een knaller hihihi) @MrsWit I feel ya.... Ben vanavond totaal ingestort... Kon alleen maar huilen en nog staan de tranen me heel hoog op het moment. Niet eerder zo verdrietig geweest sinds het stoppen met de pil door mijn hormonen. Helaas snapte mn man me niet zo goed en wist niet goed wat te doen... Maar misschien ligt dat meer aan mijn mood dan aan hem.
Noo verkeerde lijst! Maar ik heb de puf niet om hem er bij te zoeken nu. En idd, niet heel spannend het testen nu nog Maar ach. Vind het wel fijn om te zien of de streepjes op lopen (en gewoon lekker die extra bevestiging )
Wat een super schattig pakje @Lamia Morgen heb je vast een knaller. Dat kan toch niet anders met nu al zoveel kwaaltjes. @Dicky34 gek he, zo weinig. Dat heb ik dus ook, alleen heb ik het nu al wel een week. Maar miss komt dat wel omdat er wel iets heel kort ingenesteld zat.
@chantalvl dankjewel @Ior ja zou kunnen natuurlijk... Geen idee. Nou. Waarom doen normale emojis het nou niet