NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Even off topic

Maar hoe blij kun je zijn. Ik wil al heel lang een iPad. Maar mijn man vond dat niet zo’n goed idee.

Zojuist even naar media markt gegaan en toen zei hij welke iPad wil je. Ik was zo blij. We hebben gezamenlijke rekening maar zulke grote uitgaven beslis ik niet alleen.

Uiteindelijk is hij er ook blij mee want hij zit er nu op en ik niet :roflmao:

Talithaaa, Dicky34 en aicirtap vinden dit leuk.
  2. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Succes met het vinden van jullie eieren ;).

Ik weet niet hoe dat zit met de draden en het slijm :roflmao:

Zou dat lichtroze bloedverlies nog invloed kunnen hebben op het verschuiven van de eisprong? Ik doe niet aan och testen. Maar hou het wel ongeveer bij in de app.

Dicky34 vindt dit leuk.
  3. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Hahaha Nice! Hier hebben we een Samsung tab ofzoiets ( maar gekocht voor mijn zoon vorig jaar toen hij 4 werd) wij zijn anti apple hihihi maar ik zou er ook wel 1 bij willen puur alleen voor 1 app die alleen op de Apple kan..

Dicky34 vindt dit leuk.
  4. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Goeie vraag! Zou ik eigenlijk ook niet weten. Ik ben zo regelmatig dat ik daar weinig over kan zeggen

5. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja wij zijn hier helemaal Apple. We hebben zelfs niet eens een Windows. Alles via Apple. Alles bij elkaar. Inderdaad soms wel apps die alleen op samsung werken. Maar ach ik vind altijd wel goed alternatief

Lamia vindt dit leuk.
  6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier een Samsung telefoon en ipad. Ik kan niet meer zonder die laatste.

Pfff wat een volksverhuizing weer. Ik heb ook weinig zin om in te pakken. Ben ook te duf om na te denken of er misschien minder mee kan en of ik dingen vergeet.
    Best raar in de tas: maandverband, testen, inlegkruisjes, aleve en utrogestan. :roflmao:

MrsWit, Dicky34 en owl vinden dit leuk.
  7. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @MrsWit ik normaal ook.. vandaar dat ik dat ook niet weet :roflmao:

MrsWit vindt dit leuk.
  8. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Wij hebben ook helemaal niks van apple. Mijn vriend is ook anti apple.
    Waarom geen idee :').

Lamia vindt dit leuk.
  9. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hai!
    Ben dr nog hoor!
    De jacht is begonnen lees ik!
    Ben ook niet van plan ovu testen te gebruiken deze ronde, ik temp nog wel, maar dat is meestal pas achteraf natuurlijk, dat je dan weet wanneer je ei is.
    Komende week heb ik het erg druk, dus de tijd gaat lekker snel gelukkig.
    Ik volg iedereen nog wel hoor!

MrsWit en owl vinden dit leuk.
  10. Ior

Ior Niet meer actief

Afgelopen ronde had ik een week veel slijnverlies. Een dag na eisprong was dat weer weg. Vind het ideaal om dit te weten, ga dus ook geen ovutesten meer gebruiken

Wij hebben een Samsung tab maar die ligt te verstoffen in de kast:roflmao: ik doe alles met mijn telefoon (s10)

Dicky34 en MrsWit vinden dit leuk.
  11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Beetje gekke vraag, maar als je gewoon samen bent met een man kan je toch op dag 10-12-14-16-18 sex hebben. Of is dat te simpel gedacht. :rolleyes:

Ik voel de hele dag al steekjes en krampjes. Ben benieuwd :D

Dicky34 vindt dit leuk.
  12. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Zou kunnen. Maar met een kleintje, en een drukke baan is dat soms makkelijker gezegd dat gedaan. Hier is het vaak maar 1 a 2x per week. En daar kan je toch makkelijk het juiste moment mee missen.

13. Deb89

Deb89 Bekend lid

4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    @aicirtap Dat zou kunnen ja ;) Maar wat @chantalvl zegt speelt zeker wel mee. Voor onze zoon op bed ligt, zijn we soms zelf al te moe of hebben geen zin meer :roflmao: Dan zou je inderdaad net het juiste moment kunnen missen.

14. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Da's nog veel! Whahah mijb laatste keer was bij mijn ei vorige cyclus xD.... 1 december

Deb89 vindt dit leuk.
  15. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hooiii

Ik ben er ook nog hoor. Lees alles mee maar ben zo druk met kerst voorbereidingen.
    Ik ben vandaag weer begonnen met ovutesten. Volgens mijn huisarts is het geldklopperij ach vind het wel leuk om te doen haha. Geen idee waarom want brengt ook spanning mee. Alles kadootjes zijn in huis en eigenlijk weet ik alles wat ik krijg. Ik hou namelijk niet van verrassingen. Maar nu appte mijn moeder mij met het feit dat ze iets heeft gekocht wat ik wil hebben maar lekker niet gaat zeggen wat. Ik zou niet weten wat ik hebben wil hahaha.

Me vriend zegt gisteren zullen we een kindje maken. Ik zo van uhm ja maar het is niet de juiste dag. Hij zegt wanneer dan wel uhm denk ergens rond oud en nieuw. We gaan het wel weer meemaken hopelijk nu gewoon wat meer kansen dan afgelopen keer.

Talithaaa, owl, Dicky34 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Hihi @aicirtap klinkt inderdaad wel echt ideaal. We proberen inderdaad wel echt om de dag te doen rond ei. Maar ook hier moe van werk. En toch vind ik dit zelf een stom excuus. Soms zet ik mij er over heen en denk ik tis toch veel te lekker om over te slaan.

Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Ior

Ior Niet meer actief

Dat werkt alleen bij regelmatige, korte cyclussen dan. Ronde 1 was mijn ei op dag 23 en ronde 2 op dag 27. Dan zou ik in het geval van jouw schema beide missen.

18. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    #3798 Lamia, 22 dec 2019
    Laatst bewerkt: 22 dec 2019
    Whoep. Het bloeden is zo goed als gestopt. Donderdag tot vandaag. Ben benieuwd of er nog een menstruatie achter komt of dat dit het was. Ben altijd max 4 dagen ongesteld dus tja. Ik ga deze ronde denk ik overslaan, althans als er seks in net na oud en nieuw prima hoor maar wil er gewoon even niet mee bezig zijn. Hopen dat we het samen weer gezellig krijgen ipv de verplichte seks :p

Talithaaa, owl, Deb89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Hebben wij deze maand gedaan en beviel mij ineens heel erg prima! Was gewoon fijn zo deze maand

Dicky34, Lamia en chantalvl vinden dit leuk.
  20. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ik probeer inderdaad gewoon een beetje minimaal om de dag, evt vaker aan te houden, maar ik vind tempen wel fijn om achteraf wat houvast te hebben en bovendien niet te vroeg te stopp3n met seksen. En We hebben na de eisprong gelukkig ook nog regelmatig seks, maar dan laat ik wel iets meer los en kan er ook wel eens paar dagen tussen zitten of zo. En als het kan probeer ik rond mijn ei toch net iets los. Ovutesten heb ik 1 maand gedaan uit nieuwsgierigheid, maar vond ik niet zo nuttig en werd ik alleen maar onrustig van. Tempen ben ik trouwens in eerste instantie ook uit fascinatie begonnen.

Deel Deze Pagina