Cyclussen normaal waren ze 27 28. Daarna aan de prikpil. Toen waren ze raar. Zelfs na een week laatste keer menstruatie. Maar ik hou hoop dat het vanzelf een keer normaal wordt. Heb nog wel een soort eipijn.
Snap ik, het kan ook nog wel dat er een nog duidelijkere piek komt. Dus zeker even doorgaan En anders zou ik deze gewoon aanhouden hoor.
Ik heb hier echt 0 verstand van. Maar ze lopen nu wel af, dan zou ik met boerenverstand toch denken dat bij 1 van die hoge waarden je piek ergens is?
Ja ik heb gelukkig genoeg testen. Dus kan wel even door testen. Maar ga er vanuit dat het echt niet donkerder gaat worden als dit. Iig maar even tot oud en nieuw beetje gezellig doen. Dan heb ik ergens wel hoop dat ik het goed benut heb.
Lief dank je wel. Ga er nog wel even wat van benutten. Voor het gevoel. Iig dag van piek wel benut. Gisteren helaas niks meer van gekomen.
Haha, het is maar net wat je instelling is als je met de trein gaat, wij zien het als 1 groot avontuur. En geloof me, auto rijden met een huilende baby op de achterbank geeft ook stress. Mijn dochter huilt vrijwel nooit een heeft ze ook als baby niet gedaan, behalve als ze in de maxi cosi of kinderwagen moest haha! En grote boodschappen bestellen we, kleintjes doen we op de fiets of lopend. En de kleine kan dan natuurlijk ook bij papa blijven in het weekend. Voor alles is een oplossing . En als je geen auto hebt dan neem je natuurlijk wel een treinabonnement. 100 euro pm en ik kan altijd buiten de spits gratis. Je moet met de auto ook de parkeerkosten in de grote stad meerekenen, due zijn ook niet mals Maar buiten de grote stad snap ik het hoor, dan zijn de kosten minder en de voordelen groter!
Het is lastig in te schatten, ze zijn wel dineert, maar ze kunnen nog donkerder, maar dat doen ze niet met iedereen. Zeker giede kans dat dit je piek was, maar even doortasten zeker slim. Merk je verschil in je lichaam, slijm, gevoelige tepels, etc?
Slijm nee open baarmoeder ja. Kan er bijna een vinger insteken bij wijze van. afscheiding waterig. Maar eerlijk is het mij nooit opgevallen dat ik slijm had. Gevoelige tepels ja zeker weten. hoog libido ja. Nooit echt veel zin en nu bij de gedachte denk ik kom hier jij. Ik kom natuurlijk van de prikpil af. Maar omdat de gyn 19 dec een follikels zag 19 dec de grote heeft ze niet gezegt. Zou het natuurlijk wel kunnen dat dit het is. Dus test nog even door maar zo donker als die dag zijn ze niet meer geweest en ben nu alweer twee dagen verder.
Nu zit ik mijn lijstje van november terug te kijken en die klopte ook met de donkerste test. Want als ik van piek uitga in november dus donkerste test daarna niet meer donker geworden. En mijn ei is 24 tot 48 uur later gesprongen heb ik een LF van 13/14 dagen. Aangezien ik die ronde 30 dagen had.
Ik doe het door twee schone vingers naar binnen te brengen. Om vervolgens slijm weg tehalen aangezien dat bij mij niet echt naar buiten komt. Google maar eens op billingsmethode. Beetje lastig uit te leggen.
Ik heb ook wel eens gegoogled en geprobeerd, maar word er niets wijzer van. Voor mijn gevoel voelt het altijd hetzelfde daar binnen. Ik heb rond mijn vruchtbare periode enorme slijmerige afscheiding, daar kan ik dan wel iets aan merken.
@haileybaby heb je nog een ovu gedaan? Volgens mij had je je piek te pakken hoor! @MrsWit hoe voel je je vandaag? @aicirtap hoe is het met jou?
Heb mezelf nu op 2 dpo gezet. Dus aftellen is begonnen. Dus nog 8 a 9 dagen geduld minimaal. Heb vandaag een rot dag weet niet waarom. Dus lekker rustig aan.