Deze maand gaat echt snel. Vorige maand kropen de dagen voorbij, nu gaat het zo snel! M’n nod is al volgende week!
Lol hier geen auto. Alles lopend, fietsend of met het OV. Maar nu met een kleine zou ik een auto vooral praktisch vinden bij slecht weer of op bezoek bij familie/vrienden. On topic. Vandaag niet getest. Gisteren een emo/huildag, vandaag even een rustig dagje. Morgen weer fijn naar huis, hoe dubbel ook.
@D1987 opzich voel ik me wel oké. Wat @chantalvl zegt. Dagen gaan best hard. Ook NOD volgende week al. Heb nu nachtdiensten dus voel me sowieso beroerd en haat ik ze. Gelukkig van half 9- half 4 geslapen. Dus goede nacht gemaakt. Af en toe nog steeds licht in mijn hoofd en mijn borsten deden al zeer vanaf 6dpo dus allemaal vaag. Maar ga nergens van uit @aicirtap weer even lekker thuis samen met je meisje. Het is fijn om bij je moeder te zijn maar legt ook wel een stempel op de sfeer als je daar bent denk ik.
@haileybaby denk idd dat ze nu mooi aflopen (al heb ik er echt geen verstand van ) @chantalvl fijn dat deze maand zo snel gaat! Spannend volgende week al je nod! @aicirtap ja snap best dat dat heel dubbel is allemaal. En hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
Ik ben ook best een huismus. Ik heb nog steeds dat volle en licht misselijke gevoel. Ik had dat ook bij mijn zwangerschap van mijn dochter. Al weet ik niet of het nu ook door alle spanningen/emoties komt.
@MrsWit @aicirtap jullie klinken "positief"!zo benieuwd wat jullie nod gaat doen!! Ik heb mijn ei 2 januarie volgens de app alleen heb nu afgelopen dagen toch krampen! Al of er of een ei springt of ik weer ongesteld wordt. Mocht er een ei Spong heel vroeg Zijn (rete raar,kan vast niet) maar dan zit ik goed maar kijk mijn banner, dan zou ik direct naar miskraam een nieuwe eitje hebben wat met een ruime week springt.. raar! Verder ben ik mij nu aan het focussen op de ellende wat oud en nieuw heet! Net homeopathische anti angst(aanvallen) druppels gehaald en ik hoop maandag nog medicatie te krijgen like oxazepam of citalopram . Vanaf morgen ga ik het huis niet meer uit Wel ga ik alvast oliebollen bakken morgen voor de kids! Ja morgen al, want later durf ik echt niet meer buiten te staan met de frituurpan hihi
Oh jeetje wat lijkt me dat onwijs lastig en kut! Gelukkig is het maar een x aantal dagen per jaar. Heb ineens onwijze kramp/steken (menstruatie achtig gevoel) down under.. Zou dit mijn eisprong kunnen zijn?
Krijg nu toch wel benauwd bang dat mijn menstruatie zich weer heel vroeg gaat aandienen. Hopen dat het niet gebeurd al acht ik de kans klein dat het raak is. We hebben het alleen gedaan op de dag van positieve ovulatie test. Ze zijn echt afgelopen.
Maar dat is toch prima.? Ik heb 2 dagen voor ovulatie seks gehad en 4 dagen daar voor. Was wel zwanger dus als je op je piek seks hebt zou je in theorie goed zitten
Ik had ook seks op de dag van m’n positieve ovulatietest, maar ei sprong pas 2 dagen later en ben toch echt nu zwanger
Spannend dan. Toch positieve verhalen. Maar vorige keer was ik 6 dagen na mijn menstruatie weer ongesteld. Nu zit ik op 7 dagen. En na positieve test dus 2 dpo. Echt wel krampen en steken in me onderbuik. Echt heel last van me rug. Maar dat link ik niet aan klachten. Ben gewoon bang dat ik weer opnieuw snel ongesteld wordt. Hopelijk blijft het weg.
@haileybaby dat zal toch niet? En wat @Lamia zegt idd. Moet meer dan genoeg zijn! @aicirtap wat moet dat allemaal dubbel zijn voor je. Dikke knuffel! @Lamia jeetje wijfie! Heftig! Klote vuurwerk ook! Hier voor het eerst geen vuurwerk. We gaan naar een vuurwerkshow dit jaar. Lekker goedkoop Ik zit er behoorlijk ff doorheen, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik a. Slecht tegen weinig licht kan B. Deze dagen niet echt mijn ding zijn met al die verplichtingen en C dit het eerste jaar is dat ik er grotendeels van de kerstvakantie niet thuis ben na 9 jaar het thuis gevierd te hebben én gewoon totaal gesloopt ben als ik dan wél thuis ben.... Het voelt op het moment meer als overleven dan er van genieten. Ook voel ik me nou niet echt een topmoeder... Kan gewoon ff weinig hebben dus ik loop veel onnodig te bitchen... Nog 1 weekje en ik ben er weer