NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyaapje

    Babyaapje Bekend lid

    28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb hem gemaakt! :rolleyes:
    Ik kwam even spieken bij jullie, hopelijk hoef ik over een week hier niet aan te sluiten. (Al is het vast heel gezellig hoor!!)
     
    Talithaaa vindt dit leuk.
  2. Krekel

    Krekel Actief lid

    3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november


    2 november


    3 november


    4 november


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november


    9 november


    10 november


    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 november


    14 november


    15 november



    Totaal (5)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  3. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hij is super leuk gedaan!! Ik hoop ook dat het niet hoeft. Ik ga duimen!!
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  4. Ior

    Ior Niet meer actief

    @Krekel sorry, was vergeten de aantallen aan te passen he?
     
  5. Ior

    Ior Niet meer actief

    Hoe gaan jullie door de periode naar jullie ei toe? Gebruiken jullie ovulatietesten, temperaturen, of merk je het aan je slijm? Ben wel benieuwd
     
  6. Krekel

    Krekel Actief lid

    3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    Haha, maakt niet uit. Ik ben zo iemand die alles precies t zelfde wil. Ligt echt volledig aan mij. Heb ook de volgorde van de hoeveelste kindje en hoeveelste ronde allemaal het zelfde gezet en de komma's veranderd naar streepjes. Ik ben daar echt vervelend in. :oops:
     
  7. Krekel

    Krekel Actief lid

    3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    Ik houd zo goed als alles in de gaten. Ovulatietesten, temperaturen, CM, symptomen enz. :roflmao:

    Jij?
     
  8. Ior

    Ior Niet meer actief

    :roflmao::thumup: geeft niets.
     
  9. Ior

    Ior Niet meer actief

    Cm? Die afkorting ken ik nog niet.

    Ik merk sowieso altijd al aan slijm en pijn dat mijn ei eraan komt, zelfs met de mirena.

    Bij mij leken bij mijn andere zwangerschappen de symptomen hetzelfde als een aankomende menstruatie, dus dat wil bij mij niet echt.

    Temperaturen wil niet, omdat ik snachts moet plassen en dus uit bed moet en niet elke dag om dezelfde tijd wakker ben (di en wo half 6, ma, do en vr kwart voor 7 en geen wekker op za en zo).

    Heb wel ovulatietesten in huis en denk dat ik ze wel ga gebruiken, gewoon eens kijken hoe dat gaat in combinatie met slijm en eipijn.

    Ik weet ook niet wat mijn lichaam deze cyclus gaat doen. Op do 3-10 is mijn mirena verwijderd, vr 4-10 werd ik (hevig) ongesteld. Dit werd op di 8-10 minimaal en nu had ik gisteren weer wat bruinverlies, maar geen maandverband voor nodig.
     
  10. Euminee

    Euminee Actief lid

    23 jan 2019
    256
    216
    43
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november


    2 november


    3 november


    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november


    9 november


    10 november


    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 november


    14 november


    15 november



    Totaal (6)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  11. Euminee

    Euminee Actief lid

    23 jan 2019
    256
    216
    43
    Vrouw
    Hi dames,

    Ik meld me hier ook graag. Veel succes allemaal! Zit nu op dag 5 van mijn cyclus en begin over een dag of 3 met ovulatietesten.
     
  12. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november
    Sedese - 34 jaar - 3e kindjes - ronde 5

    2 november


    3 november


    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november


    9 november


    10 november


    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 november


    14 november


    15 november



    Totaal (6)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
     
  13. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Ik klets ook graag mee :) 31 okt/1 nov nod en ook deze maand weer met ovu testen. Ik ga na de eisprong tarwekiemolie proberen . Zit in inmiddels op dag 10 van de cyclus. Heel veel succes allemaal!
     
  14. Ior

    Ior Niet meer actief

    Gezellig!! Jij ook heel veel succes.

    Jij ook heel veel succes! Gezellig!!
     
  15. Ior

    Ior Niet meer actief

    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november (1)
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5

    2 november


    3 november


    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november


    9 november


    10 november


    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 november


    14 november


    15 november



    Totaal (7)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  16. Krekel

    Krekel Actief lid

    3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    CM is afkorting van Cervical Mucus, maar ik vind het wat fijner schrijven. Haha.

    Zwanger en niet-zwanger is bij mij ook niet heel anders. Alleen de krampen maar niet ongesteld worden vielen me altijd op, maar dat merk je pas als je al weet dat je zwanger bent.

    Temperaturen gaat hier ook niet heel makkelijk maar om een beetje een beeld te hebben zet ik om 5u een wekker. Haha. Ik zie altijd wel de verhoging. Ideaal, want mijn ovu's zijn vaak net aan of net niet positief. Dus daar kan ik het niet van hebben.

    Spannend zeg, die eerste ronde weer. Hoe ging dat bij je vorige jongens? Was je "makkelijk" zwanger?
     
  17. Ior

    Ior Niet meer actief

    Oh ja, cm, logisch eigenlijk wel.
    Ja en bandenpijn had ik al snel, maar dan weet je ook al dat je zwanger bent.
    Oh my, 5 uur. Dapper hoor. Mij niet gezien.

    Bij meneer nr 1 ging het niet zo snel. Na het stoppen met de pil bleek ik bijna geen eisprong te hebben. Na een jaar had ik er 3 gehad. Toen in de mmm na 2 rondes al zwanger met clomid.

    We hadden dus al snel besloten om voor een 2e te gaan en wilden niet weer in de mmm. Na 2 maanden had ik een positieve test in mijn handen.

    Na een jaar na meneer 2 heb ik de mirena laten zetten en tijdens die periode had ik elke maand een eisprong en lichte menstruatie. Ik hoop dat dat nu netjes door zet elke maand.

    En jij? Ging het makkelijk?
     
  18. Krekel

    Krekel Actief lid

    3 jul 2019
    288
    151
    43
    Vrouw
    Haha, ik slaap daarna wel mooi door hoor. 5u sta ik nog écht niet op.

    Wat fijn dat je met Clomid zo snel zwanger werd. Na maar 3 keer eisprong mag dat ook wel!

    Ik ga voor je duimen dat het nu ook lekker snel gaat. :)

    Bij ons gaat het niet heel makkelijk maar zonder mmm gaat het wel. Bij de jongens duurde het langer dan een jaar. 2e wel twee rondes sneller dan de 1e. Dus ik zit voor mijn gevoel ook pas in ronde 4 en moet nog geduld hebben. Scheelt wel want ik ben niet zwaar teleurgesteld meer. Geen verwachtingen meer. Klinkt misschien zwaar (?) maar voor mijzelf is dit juist rustig.
     
  19. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik snap je wel. Wij staan er nu ook zo in als bij nr 2. Geen mmm, dus als het niet lukt, zijn wij heel blij met 2 gezonde kindjes.

    Ik ga voor iedereen duimen dat dit een roze lijst wordt. Niemand op rood!
     
  20. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    goedemorgen dames!

    Ik heb op dag 11 van de cyclus vanochtend m'n ei gevonden. (normaal vind ik hem op dag 13).
    Vrijdagavond seks gehad. Weet je waar ik dus nu heel onzeker van word? Ik heb gisterochtend voor het laatst getest, 24 uur geleden, wat als de test nu vlak daarna positief is geworden? Dan ben ik, als ik vanavond seks, toch altijd te laat? Ik heb het idee dat mijn ei heel vlot springt na de positieve test, had vannacht al ovupijn.
    grrrr ben bang dat ik deze ronde weer te laat ben. iemand ervaring met deze theorie? hahaha wiskunde 2.0
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina