Ik herken het zo! Kan niet wachten tot al die verplichtingen voorbij zijn! Begin februari op wintersport en dan mag de zomer wel beginnen als het aan mij ligt! Ik pak nog wel eens een zonnebankje, daar voel ik me toch altijd wel weer opgeladen door, ondanks dat het super slecht is voor je huid.
@Dicky34 heel erg k.. dat je je zo voelt @Talithaaa ik op Dex op de dag van ei sprong. Hoop echt genoeg dit keer
Jij ook een knuffel. Ik ken je gevoel zo goed. Het gevoel deze periode op mijn tenen te lopen. En het feit dat ik dus een winterdepressie heb. Ben mijn kerstboom zat. Ben het allemaal zat.
Ik ben dus nu pas 2 dpo dus een zwangerschap is het niet. Maar las dat progesteron dus nu al begint te werken. Had ik dus in november ook. Ben nu iets positiever. Hahaha ik weet ook niet wat ik wil.
Mijn man is vlak voor het avondeten ineens ziek geworden, overgeven en diarree. Intussen had onze zoon door dat papa op bed lag, en wou hij met geen mogelijkheid meer in zijn eigen bed. Nu slapen ze gelukkig allebeide net. (Zelfs in het juiste bed). Ik zit nu lekker met een glaasje rosé op de bank. Nu maar duimen dat de kleine man niet wakker word zoals voorgaande dagen.
Jeetje wat vervelend beterschap. En geniet van het glaasje rosé. Ik denk dat ik straks maar even aan de limoncello ga een drankje op de verjaardag van mijn vader die 2,5 jaar geleden is overleden.
Het is nooit leuk maar ergens wel beter. Mijn vader was erg ziek maar wel erg jong. Mocht net geen 52 worden helaas. Heb het klein beetje een plekje gegeven . Maar op een heldere avond kijk ik altijd even naar de sterren en zeg hem gedag.
Ja helaas wel. Maar mijn vader was zwaar hartpatiënt. Zijn lichaam kon het niet meer aan. Zijn lichaam werd uiteindelijk van binnen uit vergiftigd doordat er organen uit vielen etc. Uiteindelijk bleek hij hoogstwaarschijnlijk nog eens kk te hebben. Dus we zien het ook een beetje als zijn redding. Maar dat wil niet zeggen dat het dan maar goed is op zo een jonge leeftijd te overlijden.
@Dicky34 laten we maar snel hopen dat deze dagen snel voorbij zijn! @haileybaby sterkte blijft altijd klote!
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 December 2019 29 december (2) Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Totaal (2) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) NOD-LIJST ronde 3 Januari 2020 4 januari (1) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 5 januari (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 8 januari (1) Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 januari (1) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 januari (1) Haileybaby - 3e kindje - ronde 3 16 januari (1) Lamia - (dan 27 jaar)- 3e Kindje -ronde 3 23 januari(1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 16 24 januari (1) Ior - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Totaal (9) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 ZWANGER IN DECEMBER (2) - • D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 - 19 augustus 2020 • Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
Predictor early is negatief Geen kruidvat gedaan. Neem vanavond laatste keer medicatie. En dan wachten op menstruatie. Als er dinsdag nog niks is misschien nog een kruidvat.