@Lamia heel knap van je. Heel veel respect dat je dit doet. Ik kan het niet ik moet eigenlijk aan de emdr therapie of weet ik het hoe het heet. Maar ik durf niet. Vandaar mijn respect naar jouw dat je dit doet. Hier zijn de ovutesten toch weer licht. Mijn borsten zijn heeeeel gevoelig bijna pijnlijk. Lage rugpijn en drukkend gevoel achter me schaambot. Vandaag 4 dpo.
Dat klinkt toch wel veelbelovend! Al ben je pas 4 dpo... Ik duim voor je! Pfff EMDR. Heftig hoor. Ken wel een paar mensen die het ook gedaan hebben en er ongelooflijk veel baat bij gehad hebben en hun leven de volle 180° gedraaid is, positief gezien.
Ja ik hoor dus ook een hoop positieve verhalen. Maar ben zo bang het is zo intensief. Ik laat het gewoon nog even open ik sta er nog niet achter soort van. Eerst maar even lekker genieten met mijn gezin en misschien een kleintje en dan zien we wel verder.
Ik doe niet aan psychiaters en of therapieën.. vroeger wel naar toe geweest maar werd er alleen maar slechter van
Jongen, mijn eitje moet nog springen! Wordt jaloers hoor hahaha. Nu het in de buurt komt kriebelt het wel op ovu testen te halen... doen of niet doen? Wilde er niet mee bezig zijn deze ronde eigelijk omdat het best wat stress opleverde maar nu levert het zenuwen op haha
Van de psygoloog ben ik nog nooit beter geworden. Heb er jaren gelopen en nooit maar iets beter geworden. (Klinkt bijna een psychopaat) ik heb een heel moeilijke jeugd gehad met een moeder met een drank probleem. En op 16e huis uit. Overal gewoond en rond gehangen. Op 18e in de handen van een jongen met niet de beste bedoelingen zeg maar. En nu al heeeeeel lang gelukkig met de leukste man ever.
@Lamia ja dat heb ik ook.... Maar idd... Mijne springt ergens volgende week pas en heb dan tóch extra geld.... Wil t wel proberen, zonder timing en ovulatie testen. Gewoon de boel de boel laten behalve te temperaturen zodat ik weet waar ik in mn cyclus zit ongeveer. Wanneer verwacht jij m ongeveer?
@haileybaby omg... Lees het nu pas. Heb hetzelfde gehad... Alleen mijn moeder had een drugsprobleem en is overleden in '97. Met mn 11e het huis uit, pleeggezin na pleeggezin aflopend... Op mn 18e een jongen leren kennen met exact dezelfde verkeerde bedoelingen. Daar zijn mijn huidige drie kids van. Vraag me niet waarom ik zolang gebleven ben. Maar jij snapt waarom. Nu ook opnieuw gelukkig met de liefste man van deze hele freaking wereld!
9 dpo toch? Ik zou t gewoon doen. Als hij dan negatief is, dan kun je het even uit je hoofd zetten (sorry! )
Ik snap precies wat je bedoeld. Maar dat alles is niet niks en achtervolgd me (ons) altijd. Maarre @chantalvl ik snap je helemaal. Ik 4 dpo en wil al testen heb ook echt heel veel testen in huis. Eigenlijk best slecht. Mijn borsten doen pijn en mijn rug. Loop nu zonder bh heb een lekker offdagje ze voelen gewoon stevig. Zijn blauw van de aderen en tepelhoven donker. Maar dat kan helemaal niet want dat is nog veel te vroeg.
Ben gisteravond gestopt met medicijnen (utrogestan), vorige keer had ik binnen 24 uur menstruatie. Nu nog niks. Wel opeens last van mijn borsten en mijn rug, en nog steeds licht misselijk. En ik blijf het aldoor zo koud hebben, maar wijt dat aan vermoeidheid en verkouden zijn. Vreemd Morgen met ochtendurine nog maar een kruidvat test doen, als ik nog steeds niet bloed.
Wat een hoop geschreven zeg! heftig allemaal met jullie jeugd! Maar heel fijn dat jullie nu gelukkig zijn! Emdr is geloof ik idd wel heel heftig maar ik ken ook iemand die er heel veel baat bij heeft gehad en echt haar leven positief is veranderd. Ik zie dus helemaal niks aan mijn borsten. Ze blijven dezelfde kleur houden geloof ik. Geen idee of je echt kunt zien dat ze donkerder worden. Nu 8dpo. Zo graag een positieve test willen zien. Maar ga pas 5 Jan testen
Weet niet precies hoeveel dpo. Vorige week maandagochtend positieve ovulatietest, dus 9 dpo nog sowieso niet.
@aicirtap ik hoop het zo voor je! @MrsWit ik vind dat echt knap, dat je zo lang kunt wachten! Wanneer is je NOD ook al weer @chantalvl
Ik heb antidepressiva gekregen en toch ook advies traumaverwerking therapie,emdr. Naja ik had de keus, valium voor oud en nieuw of antidepressiva.. hoe extreem bang ik ook ben voor vuurwerk... ik wil niet meer een soort van psychoses hebben zoals vorige week toen ik het een goed idee vond midden in de nacht richting snelweg brug te lopen... dus ja, starten met de hap! Hier ook een fucked up jeugd gehad met een bordeline moeder en een patiënt vader(hersenbloeding) wat leidde tot depressie bij hem tot opname. Ik zelf heb op jonge leeftijd bordeline gekregen . Ben er vanaf althans, zo ver dat kan Maar ben er nog lang niet! Maa rik functioneer gewoon wel weer.