vannacht al gedaan... Komende nacht gaat t er niet van komen, ik moet morgen om 6:00 op mn werk zijn... (dan maar even 2 uurtjes slapen ) maar dan weer vrij... Dus tijd zat
Net gekeken.... En jahoor... Eiwitachtig slijm. Of komt dat door opwinding (vraag t voor een vriendin )? Zou wel superfijn zijn... Dat betekent een cyclus van +- 30. Zou het dan nu eindelijk normaal worden na anderhalf jaar? Fingers crossed! *doet haar best om de neiging ovulatietesten te kopen te onderdrukken*
Ik ben in dubio of ik deze maand voor inseminatie moet gaan. De komende maand zal heftig en emotioneel zijn. Ziekenhuis adviseerde een maand rust. Ik baal nu extra van die stomme cyclus van 20 dagen. 3 weken gewoon kwijt. Wel besloten dat ik een afspraak bij de ivf arts ga inplannen.
Hahah! Spannend. Heb zelf ook wel een hoog libido op t moment maar gister was het nog wit/room achtig. Nu controleren heeft geen zin met een verse lading zaadjes van vannacht hahahahaha. Ik ga geen testen halen grote drang wel hoor hihi. Maar zo gek, net met afvegen een vers spiertje bloed . Dat had ik enkele dagen terug ook ma de seks.
Lastige keus ja! Stress is natuurlijk ook niet bevoordelijk.. misschien is even rust ook wel goed voor je? Maar begrijp dat niet niks is..
Ik zou t even laten voor wat t is idd. Het is een wordt een zware tijd voor je. Daarbij is het ook heel belangrijk je even te focussen op de tijd die je nog samen hebt. Ongelooflijk dikke knuffel voor jou, meis. Dit is niet niks. Ikzelf heb nooit afscheid kunnen nemen van mn moeder, ik was te laat. Dus neem alsjeblieft die tijd. ❤❤❤
@aicirtap balen van het rood. Maar neem je rust en geniet van elkaar. Het voelt wss als elke maand verloren. Maar Miss deze maand even beter. @Ior hopelijk stop het bloeden nu echt en krijg je een goede cyclus @Boju heel veel beterschap. Hopelijk mag je naar huis. Maar wel goed voor jullie 2tjes zorgen! @chantalvl jij ook beterschap. Hopelijk kun je wel van de jaarwisseling genieten
Eeh, ik lust ineens geen koffie meer! Terwijl ik echt veel koffie drink op een dag.. krijg het niet door mijn keel vandaag
Tik op vingers. Ik wilde echt niet eerder testen. Maar kreeg weer ene bericht iemand zwanger dus ik ging toch een test doen. Nu twijfel is heeeel erg
Door tot iedereen op ROZE NOD-lijst ronde 2 December 2019 29 december (2) Aicirtap 39 jaar - 2de kindje - ronde 2 MM01 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 Totaal (2) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) NOD-LIJST ronde 3 Januari 2020 4 januari (1) Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 10 5 januari (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 chantalvl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 8 januari (1) Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 januari (1) Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 januari (1) Haileybaby - 3e kindje - ronde 3 16 januari (1) Lamia - (dan 27 jaar)- 3e Kindje -ronde 3 23 januari(1) Dicky34 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 16 24 januari (1) Ior - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Totaal (9) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) ZWANGER (9) ♡♡♡♡♡ ZWANGER IN NOVEMBER (9) - 25% • Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 16 - ?!? • Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - 14 juli 2020 • Liana84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 - 18 juli 2020 • Freddel - 30 jaar - 1e draagkindje - ronde 3 - ?!? • Patricia - 33 jaar- 2e kindje - 20 juli 2020- 10 dec 1e echo • Boju - 30 jaar - 1e kindje - 3e ronde - 21 juli 2020 • Anonima257 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 - 22 juli 2020 • Leonie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 25 Juli 2020 • BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 - 27 juli 2020 ZWANGER IN DECEMBER (2) - • D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 - 19 augustus 2020 • Talithaaa - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
Oh meen je?! Ik hoop het ook. Liet net de foto aan mijn vriend zien en durf niet goed ja te zeggen. Maar dacht ook wel Iets te zien. Hij zei toen ik t nog niet had laten zien. Zal toch wel niet. Over 2 dagen denk ik maar weer testen